eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanów › Zakup wyposażenia do budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Polanowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-28

Polanów: Zakup wyposażenia do budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Polanowie.
Numer ogłoszenia: 347506 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298276 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polanów, ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188351, 3480641, faks 094 3188387.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia do budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Polanowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zadanie A - Dostawa mebli zgodnie z zapisem w SIWZ 2. Zadanie B - Dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z zapisem w SIWZ. 3. Zadanie C - Dostawa pozostałego wyposażenia: - Środki łączności (radiotelefon przenośny, 255 kanałów, wyświetlacz, klawiatura, pasmo VHF lub UHF) z homologacją. - Fantom do ćwiczeń ze wskaźnikiem informującym o prawidłowości częstotliwości uciśnięć RKO/AED, sygnał dźwiękowy. - Automatyczny defibrylator AED z monitorem zasilanie sieciowe, akumulatorowe, wstrząsoodporny. - Agregat prądotwórczy z przyczepką (z hamulcem najazdowym) dopuszczona do ruchu. Silnik spalinowy wysokoprężny z prądnicą; moc min. ciągła 22kVA/17/6 kW. Plandeka kolor czerwony..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 31.12.20.00 - Jednostki prądotwórcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego: Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013r. w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie A - Dostawa mebli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cubica Sudoł Spółka Jawna, ul. Św. Ducha 5A/5, 70-205 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29856,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32559,16

  • Oferta z najniższą ceną: 32559,16 / Oferta z najwyższą ceną: 43043,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.