Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-06
Szczecin: Wykonanie konserwacji, napraw awaryjnych oraz inwentaryzacja systemów zabezpieczenia technicznego obiektów pocztowych.
Numer ogłoszenia: 347454 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie , al. Niepodległości 41/42, 70-940 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 440 14 51, faks 0-91 440 14 67.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji, napraw awaryjnych oraz inwentaryzacja systemów zabezpieczenia technicznego obiektów pocztowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji, napraw awaryjnych oraz inwentaryzacja systemów zabezpieczenia technicznego obiektów pocztowych. Przedmiotowe systemy to: 1. SSWiN (system sygnalizacji włamania i napadu) 2. CCTV (telewizyjny system dozoru) 3. SKD (system kontroli dostępu).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - Wykonawca posiada koncesję MSWiA na świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - osoby wykonujące zamówienia posiadają licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia a osoba kierująca zespołem pracowników licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, - osoby realizujące zamówienie posiadają ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie informacji niejawnych, - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji lub/i naprawie systemów zabezpieczenia technicznego, w tym co najmniej jedną usługę polegającą na konserwacji lub/i naprawie systemów SSWiN oraz co najmniej jedną usługę polegającą na konserwacji lub/i naprawie systemów CCTV o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 każda. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, sporządzone wg załącznika A do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności, a także dokument wskazujący, że nie wszczęto wobec wykonawcy postępowania likwidacyjnego ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); (jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania). c) koncesję MSWiA na na świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, d) licencję pracowników zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia dla osób wykonujących zamówienie oraz licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II dla osoby kierującej zespołem pracowników, e) poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do klauzuli co najmniej zastrzeżone dla osób realizujących zamówienie oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie informacji niejawnych dla osób realizujących zamówienie, f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na konserwacji lub/i naprawie systemów zabezpieczenia technicznego, w tym co najmniej jedna usługa polegająca na konserwacji lub/i naprawie systemów SWWiN oraz co najmniej jedna usługa polegająca na konserwacji lub/i naprawie systemów CCTV o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 każda..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury
Oddział Regionalny w Szczecinie
Dział Zamówień Publicznych
al. Niepodległości 41/42
70-940 Szczecin
pokój 110.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Szczecinie al. Niepodległości 41/42 70-940 Szczecin pokój nr 136 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont budynków zlokalizowanych na terenie Składu Mosty
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia funkcjonariuszy skierowanych do ochrony porządku i bezpieczeństwa publicznego podczas finału Regat The Tall Ships´Races 2024
- Dostawa stacji ładowania pojazdów elektrycznych
- Ochrona obiektów Uniwersytetu Szczecińskiego w systemie monitoringu antynapadowego, antywłamaniowego
- KOŃCÓWKI DO PIPET
- Zapewnienie pobytu i wyżywienia dla uczestników sportowych obozów w miesiącu sierpniu 2024 r.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżąca konserwacja sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, ciepła technologicznego w budynkach szpitala w Otwocku przez okres 24 miesięcy
- PRZEGLĄD I KONSERWACJA URZĄDZEŃ KLIMATYZACJI, WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLAP PRZECIWPOŻAROWYCH NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W GARNIZONACH TORUŃ I INOWROCŁAW
- Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług całodobowej obsługi technicznej siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach
- Świadczenie usług pogotowia technicznego (awaryjnego) dla nieruchomości zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Konserwacja i usuwanie awarii (w tym zagrożeń awarią) w budynkach i na terenach stanowiących własność MTBS Sp.z o.o.
- Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu głównym z obrazami i rzeźbami z Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Giecznie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.