eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa dwustronnie laminowanych z połyskiem kart plastikowych z hologramem typu hot stamp, giloszami i mikrodrukiem wraz z drukarkami do personalizacji kart plastikowych, materiałami eksploatacyjnymi i oprogramowaniem



Ogłoszenie z dnia 2005-07-14

POZYCJA 34721

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa dwustronnie laminowanych z połyskiem kart plastikowych z hologramem typu hot stamp, giloszami i mikrodrukiem wraz z drukarkami do personalizacji kart plastikowych, materiałami eksploatacyjnymi i oprogramowaniem Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, do kontaktów: Ewa Zielenkiewicz, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, tel. 048 22 6234525, fax 048 22 642 80 86. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Centrala, Ewa Zielenkiewicz, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, tel. 048 22 6234525, fax 048 22 642 80 86. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Centrala, Ewa Zielenkiewicz, ul. Czerniakowska 16, Departament Zamówień Publicznych - budynek Lipsk, pok. 524, 00-701 Warszawa, tel. 048 22 6234572, fax 048 22 642 80 86. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Ewa Zielenkiewicz, ul. Czerniakowska 16, Departament Zamówień Publicznych - budynek Lipsk, pok. 525, 00-701 Warszawa, tel. 048 22 6234525, fax 048 22 642 80 86. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dwustronnie laminowanych z połyskiem kart plastikowych z hologramem typu hot stamp, giloszami i mikrodrukiem wraz z drukarkami do personalizacji kart plastikowych, materiałami eksploatacyjnymi i oprogramowaniem. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa 10 mln dwustronnie laminowanych z połyskiem kart plastikowych z hologramem typu hot stamp, giloszami i mikrodrukiem do siedzib użytkowników na terenie całego kraju 2) dostawa 50 drukarek do personalizacji kart plastikowych wraz z instalacją w siedzibach użytkowników na terenie całego kraju 3) dostawa materiałów eksploatacyjnych do kart i drukarek w ilościach pozwalających na personalizację określonej dla każdej jednostki organizacyjnej zakładu (użytkowników) liczby kart 4. nabycie jednej licencji na oprogramowanie komputerowe umożliwiające personalizację kart oraz instalacja oprogramowania na 50 stacjach roboczych, w siedzibach użytkowników na terenie całego kraju (w tym dostawa 50 szt. nośników CD-R zawierających identyczne pakiety oprogramowania) 5. przeprowadzenie jednodniowych szkoleń dla 102 osób w zakresie obsługi i konserwacji drukarek do personalizacji kart oraz obsługi oprogramowania komputerowego umożliwiającego personalizację kart. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: terenowe jednostki zamawiającego na terenie Polski (użytkownicy). Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa 10 mln dwustronnie laminowanych z połyskiem kart plastikowych z hologramem typu hot stamp, giloszami i mikrodrukiem w terminach: - pierwsza dostawa - 3 mln kart w terminie do 8 tygodni od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu zatwierdzenia karty do druku - druga dostawa - 1,5 mln kart w terminie do 12 tygodni od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu zatwierdzenia karty do druku - trzecia dostawa - 1,5 mln kart w terminie do 16 tygodni od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu zatwierdzenia karty do druku - czwarta dostawa - 1,5 mln kart w terminie do 20 tygodni od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu zatwierdzenia karty do druku - piąta dostawa - 2,5 mln kart w terminie do 27 tygodni od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu zatwierdzenia karty do druku 2) dostawa 50 szt. drukarek do personalizacji kart plastikowych mają być zrealizowane na 5 dni roboczych przed pierwszą dostawą kart 3) dostarczenie sukcesywnie materiałów eksploatacyjnych każdorazowo w ilości pozwalającej na personalizację takiej ilości kart jaka jest przedmiotem tej dostawy określonej dla każdej terenowej jednostki organizacyjnej zamawiającego najpóźniej w terminach dostawy kart 4. dostawa, instalacja oprogramowania ma być zrealizowana najpóźniej na 5 dni roboczych przed pierwszą dostawą kart 5. jednodniowe szkolenia dla ogółem 102 osób w zakresie obsługi i konserwacji drukarek do personalizacji kart, obsługi oprogramowania komputerowego umożliwiającego personalizację kart - przeprowadzone w siedzibach użytkowników po dostawie i instalacji drukarek i oprogramowania, najpóźniej na 5 dni roboczych przed pierwszą dostawą kart 6. udzielenie co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone drukarki, karty do personalizacji oraz materiały eksploatacyjne oraz 12 miesięcy rękojmi na dostarczone oprogramowanie do personalizacji kart. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 301;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości: 58 860,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność każdorazowo dokonywana będzie w terminie 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego - Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Warszawa, ul. Czerniakowska 16, faktur VAT wystawionych w oparciu o podpisane bez zastrzeżeń przez obie strony odpowiednie protokoły z realizacji każdej części przedmiotu umowy. Faktury VAT za dostawy kart i materiałów eksploatacyjnych mogą być wystawione po zrealizowaniu każdej dostawy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.?U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm.) - posiadają środki finansowe na racunku bankowym w wysokości min. 4 640 000 PLN lub posiadają zdolność kredytową w min. wyżej wskazanej wysokości. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą, czy: a) osoba fizyczna będąca wykonawcą, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub czy b) wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub czy c) urzędujący członkowie organu zarządzającego wykonawcy będącego osobą prawną, nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych Jeżeli w kraju pochodzenia osoby nie wydaje się ww. dokumentów wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru, wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekła zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary 4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy zagraniczni zamiast dokumentów wskazanych w ppkt 1, 3, 4 i 5 składają odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu W przypadku, gdy w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się wskazanych wyżej dokumentów wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku ,w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ/390/65/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.08.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na rachunek zamawiającego w Banku Handlowym S.A. I Oddział w Warszawie 9710301016000000061754001 w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.08.2006, godzina 10:30, Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Centrala, Warszawa ul. Czerniakowska 16, piętro I, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.