eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Świadczenie usług prowadzenia kuchni i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-18

Stalowa Wola: Świadczenie usług prowadzenia kuchni i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 347210 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294438 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. J. Gawła w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 2a, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8442039, faks 015 8442315.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prowadzenia kuchni i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kuchni i świadczenie przez Wykonawcę na rzecz zamawiającego kompleksowych usług dla 88 osób, związanych z codzienną całodobową obsługą polegającą na: Przygotowaniu całodziennych posiłków (śniadanie, II śniadanie w diecie cukrzycowej, dwudaniowy obiad z kompotem, posiłek dodatkowy, kolacja) z uwzględnieniem specyfiki pensjonariuszy DPS wraz z dietami: lekkostrawną, cukrzycową i wątrobową (zgodnie z zaleceniami lekarza oraz w oparciu o zalecane normy żywienia). Diety winny być opracowane przez uprawnionego dietetyka, a podmiot realizujący nasze zamówienie zobowiązany będzie do przestrzegania standardów dietetycznych i formalnego ich potwierdzenia. Posiłki mają być przygotowywane (gotowane) ze świeżych produktów nabywanych przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 28 listopada 2014r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2015 poz.35.) i innych obowiązujących w tym zakresie jak również z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia. Dobowa kaloryczność posiłków ma się mieścić w granicach 2200-2400 kcal. Posiłki mają być przygotowane i wydawane zgodnie z poniższym harmonogramem: POSIŁEK GODZ. WYDAWANIA śniadanie 800 -1000 II śniadanie (przy diecie cukrzycowej) 1000-1100 obiad 1300-1500 Posiłek dodatkowy 15 30-1630 Kolacja 1800-2000 2. Wykonawca zobowiązany jest do: Przygotowywania tzw. suchego prowiantu dla pensjonariuszy w dniach, w których wyjeżdżać oni będą na wyjazdy okolicznościowe. Rodzaj i ilość porcji uzgadniane będą z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego . W ramach suchego prowiantu muszą znaleźć się ciepłe napoje w termosach zabezpieczonych przez Wykonawcę. Przygotowanie tradycją przyjętych potraw świątecznych ( Boże Narodzenie, Wielkanoc) oraz właściwej oprawy tych posiłków. Codzienne przygotowanie ciepłej herbaty w 6 termosach, 3 bochenków chleba o gramaturze po 700g, 3 porcji masła (smarowne lub mieszanka z olejem) do smarowania pieczywa o gramaturze 100 g każda , 3 porcji po 25 dkg każda, sera białego i 3 słoików dżemu o gramaturze po min. 270g , które codziennie odbierane będą przez pracowników Zamawiającego z przeznaczeniem na rozstawienie w kuchenkach piętrowych do wykorzystania przez mieszkańców. Przygotowanie dwóch imprez okolicznościowych w każdym roku obowiązywania umowy na świadczenie usług: Święto rodziny : grochówka 350ml x 150 porcji Kiełbasa grillowa 150g x 150 porcji Chleb zwykły 120 g x 150 porcji Musztarda 20g x 150 porcji Keczup 20g x 150 porcji Ciasto cukiernicze 100g x 150 porcji Kawa rozpuszczalna 250 ml x 150 porcji Herbata ekspresowa lipton 150 szt. Cukier 150 porcji Pożegnanie lata : grochówka 350ml x 300 porcji Kiełbasa grillowa 150g x 300 porcji Chleb zwykły 120 g x 300 porcji Musztarda 20g x 300 porcji Keczup 20g x 300 porcji Ciasto cukiernicze 100 g x 300 porcji Kawa rozpuszczalna 250 ml x 300 porcji Herbata ekspresowa lipton 300 szt. Cukier 300 porcji dostosowania kuchni wraz z zapleczem do wymogów stawianych przez system HACCP oraz do jego stosowania. Odbiorze i utylizacji resztek pokonsumpcyjnych Utrzymaniu czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętu itp. wykorzystywanych przez Wykonawcę oraz czasowa ich konserwacja oraz konserwacja pomieszczeń będących w dzierżawie Wykonawcy. 3. Dystrybucja posiłków dla pensjonariuszy DPS będzie polegała na podaniu posiłku w oknie dystrybucyjnym dla mieszkańców mogących samodzielnie się obsłużyć oraz przygotowaniu śniadania i kolacji w punkcie wydawania ( skąd odbierane będą przez pracowników zamawiającego) dla mieszkańców spożywających posiłki w pokojach. Posiłek obiadowy dla mieszkańców spożywających go w pokojach będzie rozwożony na poszczególne piętra tzw. bemarem i wydawany przez pracowników Wykonawcy opiekunkom mającym dyżur na poszczególnych piętrach. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i dystrybucji posiłków dla pensjonariuszy DPS w okresie przejściowym, jakim będzie okres przejęcia i uruchomienia kuchni wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi oraz sprzętem i wyposażeniem od poprzedniego Wykonawcy. UWAGA! Ilość posiłków może ulegać zmianie w zależności od ilości pensjonariuszy. Fakt taki będzie zgłaszany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Podstawą do obliczania należności za każdy okres obrachunkowy jest iloczyn wydanych przez Wykonawcę całodobowych zestawów posiłków, pomnożonych przez jednostkową cenę usługi. Fakturowanie będzie się odbywało 2 razy w miesiącu: tj 15-tego i ostatniego dnia miesiąca. Do faktur Wykonawca załącza specyfikację wydanych posiłków. Należności będą płatne, po dokonaniu przez Zamawiającego kompensat not obciążeniowych za najem na konto Wykonawcy w banku w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: a) Doposażenia kuchni w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniający prawidłowe jej funkcjonowanie tj: Kotły warzelniane elektryczne po min. 80L - szt.2 Kuchenka gazowa 4-palnikowa szt.1 Kuchenka gazowa 2-palnikowa szt.1 Piec konwekcyjny 10-półkowy Zmywarka naczyń kapturowa gastronomiczna Zamrażarka skrzyniowa 700L -1 szt. Chłodziarki 1200L - 2 szt. Patelnia gazowa Garnki Pojemniki GN Patelnie na palniki gazowe Mikser/blender Krajalnica Sprzęt i urządzenia wymienione powyżej stanowią własność Wykonawcy i po zakończeniu kontraktu zostają przez niego zdemontowane i zabrane. b) Wyposażenia jadalni w niezbędny sprzęt: sztućce, kubeczki, talerze głębokie, płytkie, talerzyki w ilości po 120 szt. ( wymagane stałe utrzymanie stanu ilościowego i jakościowego), garnitury do przypraw, koszyki na pieczywo, obrusy (cerata), termosy na napoje oraz termosy posiłkowe (wykorzystywane do przewożenia posiłków podczas imprez plenerowych i wycieczek) c) Przejąć w dzierżawę pomieszczenia (o łącznej powierzchni 478,34 m2) i opłacać comiesięcznie czynsz w wysokości 5,20 zł/m2 na rzecz zamawiającego. d) Opłacać wykorzystywane media : Energia elektryczna Woda i ścieki Gaz. Wywóz nieczystości stałych Dostawa mediów: Energia elektryczna, woda i ścieki oraz gaz ziemny, jest opomiarowana i rozliczenia będą następowały pomiędzy Wykonawcą a dystrybutorem, w związku z czym zachodzi obowiązek podpisania stosownych umów pomiędzy Wykonawcą a dystrybutorami. e) opłacać podatek od dzierżawionej nieruchomości związanej z prowadzeniem działalności gospodarczej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZYTULNA s.c., ul. Spółdzielcza 6, 37-415 Zaleszany, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75927,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 818895,44

  • Oferta z najniższą ceną: 818895,44 / Oferta z najwyższą ceną: 1166909,92

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.