eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Nowej Soli w ramach projektu Przebudowa zabytkowych budynków i adaptacja terenu dla potrzeb Miejskiej Biblioteki w Nowej Soli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-03

Nowa Sól: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Nowej Soli w ramach projektu Przebudowa zabytkowych budynków i adaptacja terenu dla potrzeb Miejskiej Biblioteki w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 347175 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sól - Miasto , ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4590300, faks 068 4590358.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Nowej Soli w ramach projektu Przebudowa zabytkowych budynków i adaptacja terenu dla potrzeb Miejskiej Biblioteki w Nowej Soli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Nowej Soli obejmująca: Komputer biurowy -32 szt. Monitor LCD 19 cali-33 szt. Notebook-2 szt. Zasilacz awaryjny UPS-1 szt. Przełącznik KVM-1 szt. Druklarka laserowa-4 szt. Słuchawki komputerowe-16 szt. Głośniki komputerowe-1 szt. Router-1 szt. Serwer-2 szt. Projektor multimedialny-2 szt. Wizualizer (rzutnik komputerowy)-1 szt. Stelaż na projektor (półka) do prezentacji - mocowany na suficie-1 szt. Stelaż na projektor (półka) do prezentacji - przenośny-1 szt. Ekran multimedialny 200x150 - sufitowy-1 szt. Ekran multimedialny 200x150 - przenośny-1 szt. Telewizor plazmowy 42 cali-2 szt. Pakiet biurowy Office 2010-4 szt. Program antywirusowy-34 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2.000 złotych (słownie: dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    1. Certyfikat lub deklaracja zgodności CE dla komputerów biurowych i serwerów (dopuszcza się składanie dokumentów w języku angielskim). 2. Dokument potwierdzający spełnianie przez komputery biurowe wymogi normy Energy Star w wersji minimum 5.0 - wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.euenergystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej - dopuszcza się składanie dokumentów w języku angielskim. 3. Dokument potwierdzający spełnianie przez monitory wymogi normy Energy Star w wersji minimum 4.0 - wpis dotyczący oferowanych monitorów w internetowym katalogu http://www.euenergystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej - dopuszcza się składanie dokumentów w języku angielskim. 4. Dokument potwierdzający spełnianie przez komputery biurowe wymogi certyfikacji EPEAT na poziomie SILVER - wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej - dopuszcza się składanie dokumentów w języku angielskim. 5. Wydruk ze strony internetowej Microsoft Windows Hardware Compatibility List potwierdzający kompatybilność komputerów biurowych z systemem operacyjnym Windows 7 - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej, Microsoft Windows Hardware Compatibility List - dopuszcza się składanie dokumentów w języku angielskim. 6. Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta komputerów i serwerów dla firmy (wykonawcy), która zapewni serwis komputerów i serwerów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany producenta, modelu/typu sprzętu komputerowego, który ma zostać dostarczony w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie z produkcji modelu/typu sprzętu, który wykonawca określił w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, a zaproponowany jako zamienny sprzęt komputerowy będzie posiadał parametry techniczne nie gorsze niż określone w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. Zmiana producenta, modelu/typu sprzętu komputerowego nie stanowi podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia umownego. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące umowy wymagają pisemnej formy, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowasol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowej Soli ul. M. J. Piłsudskiego 12 67-100 Nowa Sól pok. 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowej Soli ul. M. J. Piłsudskiego 12 67-100 Nowa Sól pok. 101 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.