eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Międzyuczelniane Centrum Nanobiomedyczne - budowa budynku naukowo-dydaktycznego wraz z infrastrukturą zewnętrzną bez wyposażenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Poznań: Międzyuczelniane Centrum Nanobiomedyczne - budowa budynku naukowo-dydaktycznego wraz z infrastrukturą zewnętrzną bez wyposażenia
Numer ogłoszenia: 347098 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Międzyuczelniane Centrum Nanobiomedyczne - budowa budynku naukowo-dydaktycznego wraz z infrastrukturą zewnętrzną bez wyposażenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objęty tym zadaniem został opisany w projektach budowlano-wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami, stanowiących załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej Specyfikacją. Opis przedmiotu zamówienia został uzupełniony o zaktualizowany zestaw pytań i odpowiedzi dotyczących poprzedniego przetargu na Międzyuczelniane Centrum Nanobiomedyczne - budowa budynku naukowo-dydaktycznego wraz z infrastrukturą zewnętrzną bez wyposażenia. Odpowiedzi na w/w pytania należy uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace i zainstalowane urządzenia i dostarczone wyposażenie. Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu należy uwzględnić w cenie oferty. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu i jego otoczenia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach w formie drukowanej oraz w elektronicznej w formacie Auto CAD. Dokumentacja powykonawcza elektroniczna musi zostać wykonana na podkładach Głównego Projektanta i uzgodniona z rzeczoznawcami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 450 000,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 2.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1 000 000 zł, b) posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4.Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania, 5.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. 5.1. dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, d) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w ograniczonym zakresie i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Kierować robotami mogą również osoby będące obywatelami Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, spełniające wymogi art. 12a ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 5.2. wykonał (również jako generalny wykonawca - przy współudziale podwykonawców) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej jeden obiekt budowlany (budynek wraz z instalacjami i urządzeniami) odpowiadający, według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, klasie 1263 i wykonał przynajmniej jeden obiekt budowlany (budynek wraz z instalacjami i urządzeniami) odpowiadający, według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, klasie 1264. Wartość przynajmniej jednego z tych obiektów budowlanych nie może być mniejsza niż 22 mln złotych brutto. Zamawiający będzie uwzględniał przy ocenie w/w warunku obiekty określone w nomenklaturze Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - tabela IV Schemat klasyfikacji z objaśnieniami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych - klasami nr 1263 (z wyjątkiem stacji meteorologicznych i hydrogeologicznych i budynków obserwatorów) i nr 1264. Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 10.9 Specyfikacji, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 2.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez kilku wykonawców w/w informacja może być od jednego lub kilku wykonawców; ważne jest aby łączna zdolność kredytowa bądź łączna wielkość środków finansowych spełniała warunek wymieniony w punkcie III.2.3a opisu warunków udziału w postępowaniu. 3.Formularz ofertowy, w którym Wykonawca: - podaje cenę - deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z podwykonawcą), - udziela gwarancji na wykonane roboty, - akceptuje warunki umowy, - akceptuje termin związania ofertą, - akceptuje termin realizacji zamówienia, - deklaruje formę wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.Formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych. 5.Pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 10.2 Specyfikacji, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie. 6. Dowód wniesienia wadium. 7.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia [kierować robotami] wraz dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia budowlane oraz aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w punkcie III.2.5.1 opisu warunków udziału w postępowaniu. 8.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. 9.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 10.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w punkcie pkt III.2.5.2 opisu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające że wymienione roboty zostały wykonane należycie. 11.Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 12.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - polisę winien złożyć każdy z wykonawców. 13.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ogloszenia.propublico.pl/uam.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.