eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlicze › Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, warsztatów i kursów w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Jedlicze.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-28

Jedlicze: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, warsztatów i kursów w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Jedlicze.
Numer ogłoszenia: 347076 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270762 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Rynek 5, 38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie, tel. 13 44 84 758, faks 13 43 52 117.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, warsztatów i kursów w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Jedlicze..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Część I Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: grupowe warsztaty doradztwa zawodowego - dla 10 kobiet w wymiarze 20h i 10 mężczyzn w wymiarze 20h Termin realizacji: od 1 października 2013r. - do 30 listopada 2013 r. Dokładny termin rozpoczęcia warsztatu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do poruszania się po rynku pracy, tworzenia dokumentacji niezbędnej podczas poszukiwania pracy, grupowe i indywidualne doradztwo zawodowe, przygotowanie do autoprezentacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Część II Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego w zakresie: kurs kosmetyczka - manikiurzystka- dla 10 kobiet w wymiarze 120h Termin realizacji: od 1 września 2013r. do 30 października 2013 r. Celem kursu jest pozyskanie przez uczestniczki umiejętności w zakresie organizacji stanowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, dezynfekcji i sterylizacji narzędzi pracy, wyposażenia stanowiska pracy manikiurzystki, budowa i fizjologia paznokci, zagadnienia z zakresu dermatologii, choroby paznokci, kosmetyki używane w salonach: substancje czynne, rodzaje kosmetyków i sposoby zastosowania, samodzielne przygotowanie dłoni do zabiegu, nadawanie kształtu paznokciom, manicure mechaniczny, biologiczny, malowanie paznokci, manicure francuski, przedłużanie paznokci, wzmacnianie płytki paznokciowej, artystyczne zdobienia, technika żelowa, akrylowa, manicure hybrydowy, manicure japoński. INNE: Zakładanie własnego gabinetu - działalność gospodarcza, elementy marketingu i zarządzania własną firmą. Część III Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego w zakresie: malarz pokojowy - dla 10 mężczyzn w wymiarze 150 h Termin realizacji: od 1 sierpień 2013 - do 30 wrzesień 2013 Celem kursu jest nabycie i przyswojenie przez uczestników kursu zasad, sposobów i technik oraz wiedzy teoretycznej i praktycznej umiejętności do wykonywania zawodu malarza pokojowego. Program winien obejmować między innymi: ogólne wiadomości w zakresie prac malarskich, BHP i ppoż., narzędzia, materiały i sprzęt do malowania, przygotowanie podłoży do malowania, szpachlowanie, gruntowanie, dobieranie kolorów, malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi, konserwację sprzętów itp., zakładanie własnej działalności gospodarczej, zarządzanie własną firmą. Miejsce do zadań praktycznych dla uczestników kursu wskaże zamawiający. Część IV Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych dla 10 kobiet w wymiarze 30 h i 10 mężczyzn w wymiarze 30h Termin realizacji: od 1 listopad 2013r. - do 15 grudzień 2013r. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do aktywnego i efektywnego poszukiwania pracy , podniesienia poziomu samooceny, zwiększenie samowiedzy, trening asertywności, trening komunikowania się , trening umiejętności konstruktywnego przezwyciężania sytuacji trudnych związanych z poszukiwaniem pracy, trening umiejętności trafnej oceny innych i diagnozy relacji interpersonalnych, trening umiejętności współpracy, skutecznego wywierania wpływu na innych czy skutecznej modyfikacji zachowań własnych i innych, skuteczne radzenie sobie ze stresem, rozwijanie inteligencji emocjonalnej i świadomości posiadanych praw. Dotyczy wszystkich części zamówienia Wymagania: 1.zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia zajęć objętych programem szkoleń/kursów/warsztatów. 2.program szkolenia/kursu/warsztatów zawierający w szczególności: czas trwania i sposób organizacji zajęć, cele kształcenia a także plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej oraz niezbędnych środków czy materiałów dydaktycznych. 3.do przeprowadzenia zajęć praktycznych, zapewnienie odpowiedniej ilości niezbędnego sprzętu umożliwiającego każdej uczestniczce/uczestnikowi kursu swobodne wykonywanie zajęć praktycznych. 4.zapewnienie uczestniczkom/uczestnikom kursów zawodowych odzieży ochronnej. 5.wykonawca zapewnia nowoczesną i sprawną aparaturę i kosmetyki do ćwiczeń dla uczestniczek kursu zawodowego, skrypt zajęć. 6.zapewnienie odpowiednich pomieszczeń do realizacji kursu/szkoleń/warsztatów spełniających wymagania bhp, umożliwiających sprawną realizację zajęć, wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji zakresu tematycznego kursu na terenie miasta Jedlicze. Każda/Każdy z Uczestniczek/Uczestników projektu powinna/powinien być wyposażona/wyposażony i mogła/mógł dysponować sprzętem i pomocami dydaktycznymi wykorzystywanymi podczas zajęć w szczególności zajęć praktycznych. 7.zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych (broszur, opracowań własnych) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej, a także innych materiałów szkoleniowych i sprzętu niezbędnego do zajęć (np. zeszyt, długopis, projektor multimedialny itp.) dla każdego z uczestników szkolenia/kursu. Materiały zostaną przekazane na własność uczestnikom szkolenia/kursów/warsztatów. 8.zajęcia w ramach szkoleń/kursów/warsztatów zasadniczo winny odbywać się w pomieszczeniach zagwarantowanych przez Wykonawcę na terenie miasta Jedlicze wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizacje zajęć (szkoleń/kursów). Pomieszczenia powinne spełniać określony standard (odpowiednie warunki szkoleniowe, oprawa gastronomiczna -sala szkoleniowa oraz zaplecze gastronomiczne o podwyższonym standardzie).W ofercie należy dokładnie wskazać miejsce, w którym będą odbywać się zajęcia w ramach warsztatów. W przypadku prowadzenia zajęć w okresie jesienno- zimowym, zapewnienie odpowiednio ogrzewanych pomieszczeń. 9.przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wymaganych przez podmioty kontrolujące). 10.ubezpieczenie uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca kursu/szkolenia/warsztatów - od pierwszego do ostatniego dnia kursu/szkolenie (kserokopia polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu), 11.oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się warsztaty/szkolenia/kursy zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz umieszczać informację o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 12.zapewnienie codziennego cateringu w postaci ciepłych i zimnych napojów (kawa, mleczko do kawy, herbata, cukier, soki, woda wg potrzeb uczestników), ciastek bądź kanapek oraz co najmniej jednego gorącego posiłku (danie obiadowe) w przypadku zajęć trwających dłużej niż 6 h. 13.prowadzenie bieżącej dokumentacji przebiegu kształcenia (m.in. listy obecności uczestników zajęć - potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia otrzymania zimnego oraz gorącego poczęstunku w postaci gorącego posiłku, kserokopii dziennika zajęć, ankiet a po zakończeniu warsztatu/szkoleń/kursów przekazania oryginałów tych dokumentów Zamawiającemu wraz z kserokopiami zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających ukończenie warsztatu/szkolenia kursu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym), 14.niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego (najpóźniej w następnym dniu od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników kursu lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania, a także innych okoliczności mających wpływ na realizację programu nauczania. Zgłoszenia o nieobecności uczestników powinny być dokonywane telefonicznie oraz e-mailowo do Koordynatora projektu, 15.Przekazanie Zamawiającemu harmonogramu zajęć wraz z godzinami rozpoczęcia i zakończenia kursu przed rozpoczęciem zajęć każdej grupy uczestników. Inne wymagania: a)Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia/kursu, b)Zapewnienie wykładowców/instruktorów z kompetencjami do prowadzenia praktycznej nauki zawodu, c)Skierowanie uczestników kursów zawodowych na badania lekarskie w celu dopuszczenia do kursu na co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu oraz do ich sfinansowania. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu informacji o wynikach badań niezwłocznie po ich otrzymaniu, d)Przeprowadzenie egzaminów końcowych sprawdzających zdobyte wiadomości w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych ( dotyczy uczestników kursów zawodowych) e)Wystawienie zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216), f)Przedłożenie list obecności uczestniczek/uczestników na zajęciach w poszczególnych dniach oraz listy poświadczające odbiór materiałów dydaktycznych, korzystanie z posiłków (jeśli dotyczy), kopie certyfikatów, a także inne dokumenty potwierdzające organizację i prowadzenie zajęć w sposób należyty, w szczególności ankiety wypełnione przez uczestników zajęć, dzienniki zajęć, g)Przeprowadzenie ewaluacji prowadzonych zajęć - dokonanie oceny prowadzonych zajęć za pomocą ankiet ewaluacyjnych, h)Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału w zajęciach osobom wskazanym przez Zamawiającego do przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Grupowe warsztaty doradztwa zawodowego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Doradztwa Regionalnego i europejskiego, ul. Prądnicka 8/25, 30-002 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3390,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3390,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7249,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kurs kosmetyczka - manikiurzystka.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Zdrowia Izabela Łajs filia Rzeszów, ul. Jagiellońska 5, 35-025 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22030,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: malarz pokojowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDUKATOR sp. zo.o, ul. Igielna 9, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20925,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Doradztwa Regionalnego i Europejskiego, ul. Prądnicka 8/25, 30-002 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15970,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.