eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orneta › Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość- kursy zawodowe oraz warsztaty wyjazdowe..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-28

Orneta: Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość- kursy zawodowe oraz warsztaty wyjazdowe..
Numer ogłoszenia: 347026 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 292804 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 1 Maja 6, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2421627, faks (055) 2422395.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość- kursy zawodowe oraz warsztaty wyjazdowe...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Działania te zostały podzielone na IV części: CZĘŚĆ I- KURSY ZAWODOWE Z PRAWEM JAZDY KAT B Część I została podzielona na 3 zadania. Zadanie I: a) Sprzedawca - przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B ( sprzedawca- przedstawiciel handlowy teoria 50 h, bhp 8h, prawo jazdy kat. B: 30 h teoria, 30 h praktyka) - 8 osób- łącznie - 118 h b) Sprzedawca- przedstawiciel handlowy z obsługa kasy fiskalnej i prawem jazdy kat. B ( sprzedawca- przedstawiciel handlowy 50 h, kasa fiskalna 16 h, bhp 8 h, prawo jazdy kat. B 30 h teoria, 30 h praktyka)-4 osoby- łącznie 134 h - c)Sprzedawca- przedstawiciel handlowy z obsługą kasy fiskalnej (sprzedawca- przedstawiciel handlowy- 84 godzin, kurs bhp 8, kasa fiskalna 16 godzin- 2 osoby , łącznie 108 godz. Zajęcia teoretyczne z kursu sprzedawca- przedstawiciel handlowy (pierwsze 50 godzin) ,kurs kasy fiskalnej, kurs bhp mogą odbywać się w 1 grupie 14 osobowej. Kursanci sami opłacą egzaminem na prawo jazdy oraz zapłacą za badania lekarskie. Program szkolenia powinien obejmować: Sprzedawca i kasa fiskalna rozmowy z Klientem sprawnego i bezproblemowego przeprowadzania całego procesu sprzedaży obsługi kasy fiskalnej - ZAJĘCIA PRAKTYCZNE NA KASACH FISKALNYCH !!! wystawiania faktur oraz innych pokwitowań przyjmowania reklamacji lub zwrotu rozliczania utargu przyjmowania, wydawania lub zwrotu towaru na magazyn przeprowadzania inwentaryzacji Przedstawiciel handlowy  Kim jest nasz klient, czyli jak właściwie rozpoznać potrzeby klientów Język perswazji podczas rozmowy z klientem Negocjacje handlowe Sporządzanie oferty handlowej Jak sprzedać towar co do którego klient nie jest przekonany Zalety naszej oferty z punktu widzenia Klienta Asertywność Przedstawiciela Handlowego i Kontrahenta Kluczowe elementy sprzedaży, czyli nastawienie Przedstawiciela Handlowego do Klienta Budowanie długofalowych relacji z Klientami Zadanie II: a) pielęgnacja dłoni i stylizacja paznokci z prawem jazdy kat B ( pielęgnacja dłoni i stylizacja paznokci 50 h (praktyka), bhp-8h, kurs prawa jazdy kat. B 30 teoria 30 godzin jazda praktyczna)- - 3 osoby- łącznie 118 godziny b) pielęgnacja dłoni i stylizacja paznokci (100 h praktyka + 8 h bhp) 2 osoby- łącznie 108 h Zajęcia z pielęgnacji dłoni i paznokci mogą odbywać się łącznie dla 5 osób przez 50 h, pozostałe 50 godz. tylko dla 2 osób, kurs bhp 8 h łącznie dla 5 osób. Kursanci sami opłacą egzaminem na prawo jazdy oraz zapłacą za badania lekarskie. Program kursu powinien obejmować: Specyfika zawodu stylistki paznokci Podstawy dermatologii i zakresu rozpoznawani i różnicowania powszechnych chorób skóry dłoni i paznokci Podstawowe informacje z zakresu higieny usług, dezynfekcji Budowa paznokcia i jego funkcja Rodzaje i kształty naturalnej płytki paznokcia Manicure Założenie (krok po kroku) Uzupełnienie (krok po kroku) Usuwanie masy żelowej, akrylowej z płytki (tzw. powrót do naturalnych paznokci) - PRAKTYKA Modelowanie paznokci u stóp (french na stałe) - PREZENTACJA Kursy praktyczne omówienie produktów przygotowanie paznokci wymiana uszkodzonego tipsa przedłużanie na tipsie, szablonie, naturalnej płytce, modelowanie linii french, zatapianie ozdób korekcja, rekonstrukcja płytki zdeformowanej, obgryzionej, uszkodzonej efekt końcowy Zadanie III: a) Stolarz z prawem jazdy kat. B ( stolarz 70 godzin w tym:- zajęcia praktyczne 50, zajęcia teoretyczne 20 h, bhp 8 h, kurs prawa jazdy: 30 h teoria, 30 h praktyka- łącznie - 138 h- 2 osoby b) Stolarz- (100 godzin w tym 80 h praktyki, 20 godz teorii + bhp 8 h)- łącznie 108 h- 4 osoby Zajęcia teoretyczne( 20 godzin) oraz zajęcia praktyczne (pierwsze 70 godzin), bhp (8 godzin) mogą odbywać się łącznie, dla 6 osób. Kursanci sami opłacą egzaminem na prawo jazdy oraz zapłacą za badania lekarskie. W trakcie zajęć praktycznych ma powstać: Altana 3m x 3m Słupy 14 x 14 cm, wys. 200 cm Podłoga - wylewka cementowa 3,5m x 3,5m, grubość 20cm. Balustrady mocowane do wysokości 100 cm. (balustrada X 10cm x 10cm.) Poręcz 12cm x 5cm. - Dach kopertowy, deskowany deską boazeryjną, następnie kryty gontem bitumicznym Sonata lub Tango (kolor do wyboru). Krokwie 8 szt. 6cm x 12 Wyposażenie: a) stół o wymiarach 85 x 180 cm b) 3 ławki przymocowane do konstrukcji altany -  Dwukrotna impregnacja wszystkich elementów Drewnochronem (kolor do wyboru). - Ustawienie altany na bloczkach fundamentowych - Montaż. -Wyrównanie ternu pod altanę Program nauczania Bezpieczeństwo i Higiena Pracy na stanowisku stolarskim dokumentacja rysunkowa materiałoznawstwo maszyny, sprzęt oraz narzędzia w pracach stolarskich dobór właściwych materiałów oraz narzędzi wymiarowanie, tolerancje wymiarów i pasowania zasady obliczania zużycia materiałów płytowych nowoczesne technologie meblarskie okuwanie konstrukcje mebli skrzyniowych wykonywanie okładzin ściennych z różnych materiałów oraz prace stolarskie Termin realizacji III zadań: od momentu podpisania umowy do końca grudnia 2013 roku. Dokładny termin kursu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy . CZĘŚĆ II- KURS PRAWA JAZDY KAT. C + E ( zajęcia teoretyczne 20 h + zajęcia praktyczne 25 h)- 1 osoba- łącznie 45 h Kursanci sami opłacą egzaminem na prawo jazdy oraz zapłacą za badania lekarskie. Koszty dojazdu na zajęcia praktyczne i teoretyczne pokryje uczestnik. Termin realizacji zadania: od momentu podpisania umowy do końca grudnia 2013 roku. Dokładny termin kursu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy . CZĘŚĆ III-KURS ASYSTENTA - OPIEKUN DLA OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH ( zajęcia teoretyczne 50 h , zajęcia praktyczne 60 + 8 h BHP)łącznie 118 godzin - 1 osoba Program kursu powinien obejmować tematykę : - pomiar podstawowych funkcji życiowych człowieka - zmiany związane z procesem starzenia -pielęgnacja chorych leżących (toaleta całego ciała i toaleta przeciwodleżynowa) -profilaktyka powikłań wynikających z długotrwałego unieruchomienia chorego - żywienie osób starszych - przygotowanie i podawanie posiłków osobie leżącej - etyka- zagadnienia dotyczące zachowania wobec osoby chorej - postępowanie wobec chorego w stanie agonalnym i po jego śmierci - środki pielęgnacyjne i sprzęt pomocniczy w opiece nad chorym leżącym -formy i zasady przyznawania pomocy społecznej osobom starszym i chorym w Polsce i na terenie Unii Europejskiej - rodzaje i zakres usług opiekuńczych - bezpieczeństwo własne podczas wykonywania zabiegów pielęgnacyjno - higienicznych - organizacja stanowiska pracy i planu czasu pracy. Termin realizacji zadania : od momentu podpisania umowy do końca grudnia 2013 roku. Dokładny termin kursu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. CZĘŚĆ IV- 7 DNIOWE WARSZTATY WYJAZDOWE dla grupy osób niepełnosprawnych oraz ich opiekunów (3osoby) oraz umożliwienie monitoringu realizacji zadania przez 3 pracowników MGOPS w Ornecie oraz zapewnienie im bezpłatnego noclegu wraz z wyżywieniem przez cały okres trwania wyjazdu Podczas warsztatów mają odbyć się zajęcia: wspierające aktywność fizyczną (14 godzin), zajęcia z zakresu warsztaty przedsiębiorczości- tworzenie przedsiębiorstwa społecznego, w tym spół. socjalnej., system wsparcia ekonomii społecznej. aspekt prawny i finansowy, dobre praktyki (15 godzin) indywidualne wsparcie psychologiczne (14 godzin) Maksymalna liczba godzin na zajęciach: po 3 godziny dziennie dla każdego z zajęć. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w ośrodku wypoczynkowym w województwie pomorskim (Jastrzębia Góra, Władysławowo, Chałupy, Jastarnia, Łeba, Ustka) - w odległości od większej aglomeracji miejskiej nie większej niż 50km - w odległości nie większej niż 1km od morza - preferowany obiekt położony w zalesieniu b) Obiekt; budynek murowany lub domki turystyczne ogrzewane (nie mogą być namioty), na terenie ogrodzonym , oświetlonym z dostępem do kompleksu rekreacyjno - sportowego na terenie ośrodka posiadającym stołówkę na min. 13 osób , salę szkoleniową na min 7 osób, miejsce do prowadzenia zajęć na powietrzu (dostępne całodziennie). c) pokoje 1, 2 , 3 osobowe, ( 2 pokoje trzyosobowe, 3 pokoje dwuosobowe, 1 pokój jednoosobowy) -z łazienkami ; pokoje winny być wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu, do każdego łóżka przynależna szafka , pokoje bez łóżek piętrowych i dostawek, dla każdego uczestnika osobne łóżko, TV. Ponadto obiekt powinien spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa , ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno -sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji sanitarnej i ochrony środowiska. Wyżywienie Trzy posiłki dziennie - śniadanie , kolacja - w formie bufetu szwedzkiego - obiad w formie talerzowej/ porcje - napoje do posiłków takie jak herbata, woda, kompot - bez ograniczeń Pobyt rozpocznie się w dniu przyjazdu - obiadem, natomiast zakończy się w dniu wyjazdu również obiadem Wykonawca zapewni suchy prowiant w postaci kanapek, wody lub soku, owoców na drogę powrotną. Wykonawca w ramach usługi zapewni ponadto: A)bogata oferta zajęć integracyjno - rozrywkowych np. ogniska, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki integracyjne, animacje tematyczne itp. wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprez, wycieczki, w trakcie których uczestnicy będą mogli zwiedzić okoliczne atrakcje przyrodnicze i historyczne;. B)Ubezpieczenie: na czas przejazdu, pobytu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników. Obowiązek posiadania ubezpieczenia od OC. Uczestnicy muszą być ubezpieczeniu od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia. C)Opieka medyczna: zabezpieczenie podstawowych leków i materiałów opatrunkowych przez Wykonawcę, a w koniecznych przypadkach zapewnienia opieki pielęgniarskiej i lekarskiej polegającej na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezienia uczestnika pobytu do przychodni bezpłatnym transportem. Termin realizacji: od momentu podpisania umowy do końca sierpnia 2013 roku. Dokładny termin wyjazdu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 55.12.00.00-7,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 55.12.00.00-7, 63.51.10.00-4, 63.51.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa zorganizowania działań w ramach aktywnej integracji dla uczestników projektu Otwieramy Drzwi w Przyszłość , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: KURSY ZAWODOWE Z PRAWEM JAZDY KAT B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELBLĄSKI UNIWERSYTET ROBOTNICZY, UL.1 MAJA 2, 82-300 ELBLĄG, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47043,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45030,00

  • Oferta z najniższą ceną: 45030,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: KURS ASYSTENTA- OPIEKUN DLA OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELBLĄSKI UNIWERSYTET ROBOTNICZY SPŁKA Z O.O., 1 MAJA 2, 82-300 ELBLAG, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1895,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2540,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: 7 DNIIOWE WARSZTATY WYJAZDOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SALAMANDRA OŚRODEK REHABILITACYJNO- WYPOCZYNKOWY TERESA CHRZĄSZCZ- KRAFT, JASTRZĘBIA GÓRA, TUPADŁY , UL. NASZA 2, 84-104 JASTRZEBIA GÓRA, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20470,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.