eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana istniejącego wypełnienia ekranów akustycznych wraz z dostosowaniem konstrukcji nośnej przy ul. Kotlarskiej (parzyste numery budynków) w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Kraków: Wymiana istniejącego wypełnienia ekranów akustycznych wraz z dostosowaniem konstrukcji nośnej przy ul. Kotlarskiej (parzyste numery budynków) w Krakowie
Numer ogłoszenia: 346985 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Miasta S.A. , ul. Floriańska 31, 31-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4292513, faks (012) 429 10 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arm.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana istniejącego wypełnienia ekranów akustycznych wraz z dostosowaniem konstrukcji nośnej przy ul. Kotlarskiej (parzyste numery budynków) w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie projektu wymiany istniejącego wypełnienia ekranów akustycznych na wypełnienie typu (zielona ściana) o parametrach nie gorszych niż Rw=36 dB i DL(alfa)> 14 dB, na odcinku pomiędzy budynkami nr 2 - 18 przy ul. Kotlarskiej w Krakowie, oraz projektu dostosowania istniejącej konstrukcji nośnej do potrzeb nowego wypełnienia. 2. Wykonanie projektu wykonawczego zieleni. Zieleń ma być odpowiednio dobrana do nowego wypełnienia ekranów akustycznych. 3. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień dla ww. projektów. 4. Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru oraz Programu zapewnienia Jakości. 5. Wykonanie robót zgodnie z opracowanymi projektami. 2. Wykonawca zobowiązany jest także do: 1. Zorganizowania i zagospodarowania placu budowy; 2. Utrzymania zaplecza budowy; 3. Przetransportowania i złożenia dotychczasowego wypełnienia ekranów we wskazanym przez Zamawiającego miejscu; 4. Uzyskanie zgody ZIKiT na zajęcie pasa drogowego na roboty wraz z projektem tymczasowej organizacji ruchu; 5. Po wykonaniu nasadzeń roślin, przez rok dokonywać pielęgnacji tych roślin. 6. Wykonania dokumentacji powykonawczej w ilości 5 (pięciu) egzemplarzy w formie papierowej i elektronicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.29 - Ekrany ochronne 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium 1.1 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Gwarancje bankowe muszą być udzielone wyłącznie na zasadach polskiego prawa bankowego. 1.3 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy ARM S.A., w terminie zapewniającym jego wpływ przed upływem terminu składania ofert (dowód wpłaty, potwierdzenie, należy dołączyć do oferty): nr rachunku: 20 1240 4722 1111 0000 4852 7545 1.4 Wadium wniesione w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancji ubezpieczeniowych należy załączyć do oferty: a) w formie kopii dokumentu, potwierdzonej w kasie ARM SA, zaś oryginał złożyć w kasie ARM S.A., lub b) w formie kopii dokumentu, nie potwierdzonej w kasie ARM SA-wówczas oryginał należy złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej (ORYGINAŁ WADIUM), która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). Po otwarciu ofert oryginał wadium Zamawiający złoży w kasie ARM SA. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji przez członków wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia innych niż lider uprawniony do podpisywania umowy, wadium musi być wystawione na wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.5 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 1.6 Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu, Zamawiający przekaże do banku w ciągu 3 dni roboczych od daty podpisania umowy z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana. Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. 1.7 Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń można odebrać w kasie ARM S.A. po podpisaniu umowy (o czym wykonawcy zostaną poinformowani pisemnie). 1.8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 1.9 Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium będzie równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 1.10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 - Prawo zamówień publicznych. 2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki szczegółowe: a) Dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości minimum 500 000 zł. b) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500 000 zł. c) W okresie ostatnich pięciu lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie wykonali przynajmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przynajmniej dwie roboty polegające na wykonaniu projektu i wykonaniu ekranów akustycznych typu (zielona ściana) o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł każda. d) Dysponują lub będą dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami do stanowisk jakie zostaną im powierzone zgodnie z następującymi wymaganiami 1. Kierownik Robót Co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik robót, uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przynależność do odpowiedniej organizacji samorządu zawodowego np. Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 2. Projektant Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależność do odpowiedniej organizacji samorządu zawodowego np. Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie metodą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych [wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ]. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 500 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) polisę, a przypadku jej braku inny dokument (np. promesę towarzystwa ubezpieczeniowego) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500 000 zł. c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, obejmujący przynajmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przynajmniej dwie roboty polegające na wykonaniu projektu i wykonaniu ekranów akustycznych typu (zielona ściana) o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł każda. Wykonawca musi wykazać, w formie załącznika nr 4 do SIWZ, potwierdzonego referencjami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizował ww. zamówienia. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumentami potwierdzającymi ich przynależność do odpowiedniej organizacji samorządu zawodowego np. Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Szczegółowy wykaz powinien być sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. e) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt d, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. f) parafowany wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1) oraz pkt 2) ppkt f. W odniesieniu do pozostałych dokumentów wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jeden wspólny dokument..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arm.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AGENCJA ROZWOJU MIASTA S.A. 31-019 KRAKÓW, UL. FLORIAŃSKA 31.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 10:00, miejsce: AGENCJA ROZWOJU MIASTA S.A. 31-019 KRAKÓW, UL. FLORIAŃSKA 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.