To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-21
Gdańsk: Doposażenie WIOŚ Gdańsk w sprzęt i urządzenia wspomagające realizację zadań statutowych
Numer ogłoszenia: 346982 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307360 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, faks 058 3094634.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie WIOŚ Gdańsk w sprzęt i urządzenia wspomagające realizację zadań statutowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń wspomagających realizację statutowych zadań WIOŚ, wraz z podłączeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu i urządzeń. Dostawa sprzętu i urządzeń pomiarowych realizowana będzie do siedziby Zamawiającego w Gdańsku. Podłączenie, uruchomienie i przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu i urządzeń dotyczy części I, II i IV przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu i urządzeń: a/ miernik poziomu dźwięku - 1 szt. b/ aspirator powietrza - 1 szt. c/ stabilizator zasilania - 1 szt. d/ wagosuszarka - 1 szt. e/ wirówka - 1 szt. f/ wytrząsarka - 1 szt. g/ myjka ultradźwiękowa - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. sprzętu i urządzeń, zawierający wymogi i parametry techniczne, określają załącznik do siwz - nr 1 do 7. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert na dowolną liczbę części zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części : Część I - miernik poziomu dźwięku (1 szt.) Część II - aspirator powietrza - (1 szt.) Część III - stabilizator zasilania UPS - (1 szt.) Cześć IV - wagosuszarka - (1 szt.) Część V - wirówka - (1 szt.) Część VI - wytrząsarka - (1 szt.) Część VII - myjka ultradźwiękowa (1 szt.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.42.00 - Urządzenia do pomiaru natężenia dźwięku 38.34.15.00 - Urządzenia do pomiaru zanieczyszczenia 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 38.31.11.00 - Elektroniczne wagi analityczne 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria 38.43.60.00 - Wstrząsarki i akcesoria 51.43.00.00 - Usługi instalowania sprzętu laboratoryjnego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Wagosuszarka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RADWAG Wagi Elektroniczne Witold Lewandowski Radom, Oddział Gdańsk, ul. Bolesława Krzywoustego 46, 80-360 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5148,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5282,11
Oferta z najniższą ceną: 5282,11 / Oferta z najwyższą ceną: 5959,35
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Wirówka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Labsystem S.C. E. Superata, M. Martini, ul. Dobrego Pasterza 100, 31-416 Kraków, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8368,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7344,00
Oferta z najniższą ceną: 7344,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8748,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Myjka ultradźwiękowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MKD Ultrasonic Marcin Sagun, Stary Konik 72, 05-074 Halinów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10496,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11808,00
Oferta z najniższą ceną: 11808,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14108,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- "Budowa przedszkola w Borzęcinie Dużym - dostawa i montaż mebli, wyposażenia oraz sprzętu komputerowego i RTV".
- PODN.ZP.321. przeprowadzenie szkolenia dla koordynatorów gmin z tworzenia kursów e-learningowych na platformie CMS Moodle
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem ECDL BASE B2" .
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.