eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Roboty uzupełniające dla zadaniaTermomodernizacja budynku przy ul. Szramka 7 w Rudzie Śląskiej - wymiana stolarki okiennej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Ruda Śląska: Roboty uzupełniające dla zadania: Termomodernizacja budynku przy ul. Szramka 7 w Rudzie Śląskiej - wymiana stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 34696 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 518550 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty uzupełniające dla zadania: Termomodernizacja budynku przy ul. Szramka 7 w Rudzie Śląskiej - wymiana stolarki okiennej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty uzupełniające dla zadania: Termomodernizacja budynku przy ul. Szramka 7 w Rudzie Śląskiej - wymiana stolarki okiennej. Zamawiający określił zakres robót uzupełniających poprzez sporządzenie przedmiaru tych robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe BUDREM Sp. z o.o., ul. W. Witosa 80, 25-561 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91956,53

  • Oferta z najniższą ceną: 91956,53 / Oferta z najwyższą ceną: 91956,53

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający - Miasto Ruda Śląska w dniu 17.08.2012 r. ogłosił przetarg nieograniczony na: Termomodernizacja budynku MP-47 przy ul. Szramka 7 w Rudzie Śląskiej - wymiana stolarki okiennej. Przedmiotem zamówienia były, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia następujące roboty: 1. wymiana całej stolarki okiennej, 2. wymiana podokienników zewnętrznych, 3. wymiana podokienników wewnętrznych, 4. zamurowanie otworów w ścianach w miejscach wskazanych w projekcie, 5. wymiana drzwi aluminiowych z szybami jedno i dwukomorowymi, oraz drzwi aluminiowych pełnych, 6. roboty towarzyszące w/w wymianie tj. (obróbka ościeży i parapetów, roboty malarskie). Umowa na realizację zamówienia została podpisana w dniu 02.10.2012 r. z wyłonionym w przetargu Wykonawcą: Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe BUDREM Sp. z o.o. Zamawiający w rozdziale V SIWZ jednoznacznie przewidział udzielenie zamówienia uzupełniającego, polegającego na wymianie stolarki budowlanej tj. drzwi aluminiowych z szybami jedno i dwukomorowymi, oraz drzwi aluminiowych pełnych wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ust. Informacja o przewidywanym zamówieniu uzupełniającym została zawarta również w ogłoszeniu o zamówieniu. Mając na uwadze powyższe, dopuszczalne jest udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Podstawa prawna udzielenia zamówienia - art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.