To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-17
Poznań: Dostawa wraz z instalacją wyposażenia ICT dla Centrum Dydaktycznego Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej..
Numer ogłoszenia: 346806 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314798 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Poznańska, Pl. M. Skłodowskiej-Curie 5, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 6653538, faks 61 6653738.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z instalacją wyposażenia ICT dla Centrum Dydaktycznego Wydziału Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu określonego następująco we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): CZĘŚĆ I Główny przedmiot zamówienia: 31682000-0 Wyroby elektryczne CZĘŚĆ II Główny przedmiot zamówienia: 32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny CZĘŚĆ III Główny przedmiot zamówienia: 30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych CZĘŚĆ IV Główny przedmiot zamówienia: 48100000-9 Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania CZĘŚĆ V Główny przedmiot zamówienia: 31140000-9 Układy chłodzące 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją aparatury badawczej dla CDWTCh Politechniki Poznańskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1 - dostawa, montaż i uruchomienie 2 modułów zasilacza awaryjnego o mocy 30kVA/24kW w istniejącej szafie zasilacza (nieobsadzonej modułami UPS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ. Część 2 - dostawa mobilnego zestawu dydaktycznego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 9 do SIWZ. Część 3 - Dostawa zestawu 8 dysków SSD z niezbędnymi licencjami przeznaczonych do instalacji w istniejącej półce dyskowej macierzy Dell Compellent SC040 o nr 13830. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 10 do SIWZ. Część 4 - System identyfikacji metali minerałów, ceramiki, tworzyw polimerowych i związków chemicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 11 do SIWZ. Część 5 - Dostawa systemu klimatyzacji precyzyjnej do pomieszczenia serwerowni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 12 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (w zakresie każdej części zamówienia) na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego montażu i uruchomienia w siedzibie CDWTCh PP, ul. Berdychowo 4, 60-965 Poznań. 4. Wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na wybraną jego część. 6. Zamawiający do niniejszej SIWZ załączył wzór umowy (załącznik nr 6a i 6b do SIWZ), która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą lub wybranymi Wykonawcami w przypadku wyboru różnych Wykonawców na poszczególne części zamówienia. 7. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest mowa o ofercie należy przez to rozumieć ofertę oddzielnie dla danej części zamówienia o której mowa w Dziale III pkt. 2...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.20.00-0, 32.32.00.00-2, 30.23.30.00-1, 48.10.00.00-9, 31.14.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 - dostawa, montaż i uruchomienie 2 modułów zasilacza awaryjnego o mocy 30kVA/24kW w istniejącej szafie zasilacza (nieobsadzonej modułami UPS)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FAST Group sp. z o.o., Al. 3 Maja 12, 00-391 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80394,00
Oferta z najniższą ceną: 80394,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80394,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa zestawu 8 dysków SSD z niezbędnymi licencjami przeznaczonych do instalacji w istniejącej półce dyskowej macierzy Dell Compellent SC040 o nr 13830
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VOL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 175890,00
Oferta z najniższą ceną: 175890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 175890,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Część 4 - System identyfikacji metali minerałów, ceramiki, tworzyw polimerowych i związków chemicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VOL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 228780,00
Oferta z najniższą ceną: 228780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 228780,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa systemu klimatyzacji precyzyjnej do pomieszczenia serwerowni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEZON KLIMA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Ul. Południowa 3, 62-064 Plewiska, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 385000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 487080,00
Oferta z najniższą ceną: 487080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 487080,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 7
- Sukcesywna dostawa jednorazowego, wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego do chirurgicznych zabiegów minimalnie inwazyjnych i zmniejszania żołądka do Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu
- "Sukcesywna usługa wykonywania badań specjalistycznych z dziedziny okulistyki weterynaryjnej, w tym konsultacji oraz zabiegów okulistycznych pacjentom Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej"
- AD/ZP/46/24 Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Hala A-22A Politechniki Poznańskiej.
- Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
- Remont korytarzy
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- System monitoringu
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego - działalność terapeutyczno-edukacyjna - do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Realizacja w formule zaprojektuj - wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa instalacji przetwarzania osadów komunalnych oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Górze,,
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.