eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żurawica › dostosowanie budynku Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego nr 2 do wymagań obowiązujących przepisów (modernizacja Oddziału - odcinek pielęgniarski żeński)



Ogłoszenie z dnia 2006-06-30

POZYCJA 34669

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żurawica: dostosowanie budynku Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego nr 2 do wymagań obowiązujących przepisów (modernizacja Oddziału - odcinek pielęgniarski żeński) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy, do kontaktów: Legenc, ul. Różana 9, 37-710 Żurawica, woj. podkarpackie, tel. 6723740 wew. 361, fax 672-37-21, e-mail: szpitalzurawica@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): szpitalzurawica.republika.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostosowanie budynku Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego nr 2 do wymagań obowiązujących przepisów (modernizacja Oddziału - odcinek pielęgniarski żeński). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny ul. Różana 9, 37-710 Żurawica. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja odcinka pielęgniarskiego żeńskiego, budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wielobranżowe roboty budowlane - modernizacja sanitariatów, wymiana stolarki wewnętrznej z poszerzeniem otworów drzwiowych, wymiana posadzek, tynków wewnętrznych, montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych, wymiana wszystkich instalacji, wymiana pokrycia dachu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy PZP. Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę wykazał zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat minimum dwóch podobnych, co do rodzaju i wartości robót budowlanych. Za roboty podobne, co do rodzaju Zamawiający będzie traktował wielobranżowe roboty budowlane stanu wykończeniowego wykonywane na rzecz firmy, instytucji, szpitala, lub osoby fizycznej.Za roboty podobne, co do wartości Zamawiający uzna roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż 30 % ceny ofertowej (brutto) każda. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 ustawy (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Zaświadczenia z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia dokumentu, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy wykazu podobnych robót budowlanych (minimum dwóch) zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz Zamawiających, w formie określonej w SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię dokumentu, to kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu wyjściowego wraz z jego tłumaczeniem w postaci kserokopii z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Spółka Cywilna), wymogi dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wymogi dotyczące dokumentów i oświadczeń, o których mowa w SIWZ odnoszą się do każdego z Wykonawców występujących wspólnie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Spółka Cywilna), Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawców i opatrzone znakami opłaty skarbowej prawidłowo skasowanymi. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców Do oferty należy załączyć wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom, w formie określonej w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienie powyżej 60000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1, niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, spełnienie warunków wykazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy prowadzona będzie na podstawie analizy wymaganych dokumentów i oświadczeń metodą zero-jedynkową. Oznacza to, iż wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy będzie brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę wykazał zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat minimum dwóch podobnych, co do rodzaju i wartości robót budowlanych. Za roboty podobne, co do rodzaju Zamawiający będzie traktował wielobranżowe roboty budowlane stanu wykończeniowego wykonywane na rzecz firmy, instytucji, szpitala, lub osoby fizycznej.Za roboty podobne, co do wartości Zamawiający uzna roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż 30 % ceny ofertowej (brutto) każda. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 ustawy (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Zaświadczenia z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia dokumentu, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy wykazu podobnych robót budowlanych (minimum dwóch) zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz Zamawiających, w formie określonej w SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię dokumentu, to kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu wyjściowego wraz z jego tłumaczeniem w postaci kserokopii z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Spółka Cywilna), wymogi dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wymogi dotyczące dokumentów i oświadczeń, o których mowa w SIWZ odnoszą się do każdego z Wykonawców występujących wspólnie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Spółka Cywilna), Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawców i opatrzone znakami opłaty skarbowej prawidłowo skasowanymi. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców Do oferty należy załączyć wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom, w formie określonej w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.szpitalzurawica.regiony.pl. Opłata: 300 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem na konto zamawiającego lub gotówką w kasie Szpitala. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.08.2006, godzina 10:05, Żurawica ul. Różana 9, Budynek nr 7 świetlica szpitala.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.