eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rytro › Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy Rytro oraz gminnych jednostek organizacyjnych na sezon grzewczy 2016-2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-18

Ogłoszenie nr 346689 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.

Rytro: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy Rytro oraz gminnych jednostek organizacyjnych na sezon grzewczy 2016-2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 327352-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rytro, krajowy numer identyfikacyjny 49052807500000, ul. 265  , 33343   Rytro, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 018 446 90 40, faks 018 446 90 40, e-mail gmina@rytro.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rytro.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy Rytro oraz gminnych jednostek organizacyjnych na sezon grzewczy 2016-2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy Rytro, Szkoły Podstawowej w Rytrze, Gimnazjum w Rytrze oraz Ochotniczej Straży Pożarnej w sezonie grzewczym 2016/2017 w szacowanej ilości 65.000 litrów (sześćdziesiąt pięć tysięcy litrów): Urząd Gminy, Rytro 265, Przewidywane zapotrzebowanie w tys. litrów*: 9, Wielkość zbiorników w tys. litrów: 1, Szkoła Podstawowa, Rytro 8, Przewidywane zapotrzebowanie w tys. litrów*: 24, Wielkość zbiorników w tys. litrów: 10, Ochotnicza Straż Pożarna, Rytro 196, Przewidywane zapotrzebowanie w tys. litrów*: 3, Wielkość zbiorników w tys. litrów: 3, Gimnazjum, Rytro 99, Przewidywane zapotrzebowanie w tys. litrów*: 29, Wielkość zbiorników w tys. litrów: 10, Ogółem przewidywane zapotrzebowanie w tys. litrów*: 65. *Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie wyżej określonym. W przypadku zmniejszonej ilości przedmiotu zamówienia wykonawca nie nabywa praw do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom zgodnym z charakterystyką jakościową wymaganą Polską Normą PN-C 96024:2001. 2.2. Olej grzewczy powinien charakteryzować się następującymi parametrami: a) Gęstość w temperaturze 15 stopni Celsjusza - nie większa niż 0,860 g/ml; b) Temperatura zapłonu - nie niższa niż 56 stopni Celcjusza; c) Lepkość kinetyczna w temperaturze 20 stopni Celsjusza - nie większa niż 6,00 mm2/s; d) Skład frakcyjny: ? do 250 stopni Celcjusza - destyluje nie więcej niż 65%/V/V, ? do 350 stopni Celcjusza - destyluje nie mniej niż 85%/V/V, e) Zawartość siarki - nie więcej niż 0,20 %/m/m, f) Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej - nie większa niż 0,3 %/m/m, g) Pozostałość po spopieleniu- nie większa niż 0,01%/m/m, h) Zawartość wody - nie większa niż 200 mg/kg, i) Całkowita zawartość zanieczyszczeń - nie większa niż 24mg/kg, j) Wartość opałowa - nie niższa niż 42,6 MJ/kg, k) Temperatura płynięcia- nie wyższa niż -20 stopni Celcjusza. 2.3. Ilość litrów oleju będzie każdorazowo uzgadniana i określana w zamówieniach cząstkowych. Szacuje się, że najczęściej będą to dostawy w ilości 1000 litrów. Przewiduje się również dostawy w ilości 5000l, 3000l i 2000l. 2.4. Termin dostawy danej partii zamówienia: Wykonawca będzie dokonywał dostaw częściowych najpóźniej w ciągu czasu określonego przez Wykonawcę w złożonej ofercie, od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego (faksem lub mailem). 2.5. Zamówienia na dostawę oleju będą kierowane z każdej z placówek oddzielnie, niezależnie od siebie. 2.6. Dostawy oleju opałowego dokonywane będą bezpośrednio do kotłowni - zbiorników na olej opałowy w budynkach wymienionych w pkt. III ust. 1. na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.7. Dostawa częściowa następować będzie każdorazowo za potwierdzeniem (dokument Wz), wystawionym przez Wykonawcę i potwierdzonym przez upoważnione osoby występujące po stronie Wykonawcy oraz Zamawiającego. 2.8. Osobą uprawnioną do zgłoszenia zapotrzebowania jest osoba wskazana w § 23 w załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy. 2.9. Dostawa wykonana niezgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zamówieniem uznawana jest za niewykonaną. 2.10. Każdorazowo przy każdej dostawie wymagane jest dostarczenie certyfikatu (świadectwa) jakości partii oleju opałowego, wystawionego przez producenta. 2.11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.12. Dostawy realizowane będą na koszt Wykonawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach pracy Urzędu lub Szkoły. Należy założyć, że będą to godziny od 7:30 do 15:00. Możliwość dostawy w innych dniach lub innych godzinach należy uzgodnić indywidualnie z Zamawiającym. 2.13. Dostarczony w ramach umowy olej opałowy będzie wykorzystywany przez Zamawiającego wyłącznie do celów własnych. 2.14. Dostarczona ilość oleju opałowego fakturowana będzie w temperaturze rzeczywistej. W przypadku realizowania dostaw autocysternami wyposażonymi w liczniki elektroniczne oraz drukarki umożliwiające zrobienie wydruku z dostawy zawierającego informacje o temperaturze i ilości dostarczonego produktu w temperaturze rzeczywistej oraz jednocześnie informacyjnie ilości w temperaturze 15°C, to Zamawiający wymaga wykonania oraz przedłożenia takiego wydruku. W przypadku realizowania dostaw autocysternami wyposażonymi w liczniki analogowe, wymóg ten nie dotyczy danego Wykonawcy. 2.15. Zamawiający oświadcza, że olej opałowy będący przedmiotem postępowania jest przeznaczony wyłącznie do celów grzewczych. Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru paliwa zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wypełnionego Oświadczenia o przeznaczeniu oleju opałowego do celów grzewczych, o którym mowa w przepisach Ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 752 ze zm.). Przedstawiciel Zamawiającego potwierdzi sporządzony i dostarczony przez Wykonawcę wymieniony powyżej dokument. 2.16. Wjazdy na posesje, gdzie zlokalizowane są zbiorniki, usytuowane są prostopadle do ulicy o szerokości ok.: 2m chodnik / 6m jezdnia / 2m chodnik. Brama wjazdowa na jedną z posesji ma szerokość 2,90m i jest to najwęższa z bram wjazdowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT167050
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Międzynarodowy Transport Drogowy i Spedycja OLMA Sp.j. Elżbieta Mastalerz, Marek Mastalerz,  olmaoil@olma.com.pl,  ul. M.C. Skłodowskiej 32,  33-300,  Nowy Sącz,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174211,05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174211,5
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 176609,55
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.