To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-03
Warszawa: Świadczenie usług polegających na obsłudze zagranicznych podróży służbowych na potrzeby Głównego Inspektoratu Weterynarii w 2011 r., realizowanych transportem lotniczym
Numer ogłoszenia: 346649 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339426 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna Główny Inspektorat Weterynarii, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 623-12-08, faks 623-14-08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na obsłudze zagranicznych podróży służbowych na potrzeby Głównego Inspektoratu Weterynarii w 2011 r., realizowanych transportem lotniczym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na obsłudze zagranicznych podróży służbowych na potrzeby Głównego Inspektoratu Weterynarii w 2011 r., realizowanych transportem lotniczym. Kody CPV: 63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży, 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej, 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych. 2. Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) rezerwację i sprzedaż biletów lotniczych każdorazowo na zlecenie Zamawiającego w zakresie: tras, terminów i klas lotniczych, według obowiązujących taryf określonych przez przewoźników, z uwzględnieniem najkorzystniejszych cen, dostępnych w czasie nie dłuższym niż cztery godziny od złożenia zlecenia, 2) przedstawianie przez Wykonawcę różnych wariantów połączenia, w tym połączeń wieloetapowych, uwzględniających najkorzystniejsze na rynku ceny i promocje (tzn. uwzględniające zniżki: grupowe o ile występują warunki ich przyznania, wynikające z terminu rezerwacji, połączeń weekendowych oraz wszelkich innych promocji, w tym także biletów tzw. (tanich przewoźników)), wraz z podaniem informacji dotyczących: a) wpływu przesunięcia terminu wyjazdu (np. wylot jeden dzień wcześniej/powrót jeden dzień później) na zmianę ceny biletu lotniczego, b) nazw linii lotniczych, c) najkorzystniejszych tras podróży pod względem cenowym, długości trasy i czasu podróży, 3) bezkosztową możliwość anulacji rezerwacji lub zmiany czasu, terminu oraz klasy podróży, o ile fakt ten został zgłoszony Wykonawcy nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia podróży. 3. W zakresie realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) pośrednictwa między Zamawiającym a przewoźnikiem w sprawach reklamacyjnych, 2) bezpłatnego dostarczania dokumentów podróży (biletów) oraz faktur do siedziby Zamawiającego, w terminie z nim uzgodnionym, najpóźniej na 24 godziny przez terminem odlotu, zaś w sytuacji nagłej - do miejsca wskazanego przez Zamawiającego nie później niż na 6 godzin przed planowanym wylotem. 3) posiadania lub uruchomienia dla Zamawiającego linii telefonicznej, czynnej od godziny 800 do godziny 2200 przez siedem dni w tygodniu, umożliwiającej dokonanie rezerwacji lub zmian w rezerwacji oraz umożliwienia stałego kontaktu telefonicznego z przedstawicielem Wykonawcy w wyżej wskazanym przedziale czasu, 4) każdorazowego przekazywania Zamawiającemu drogą elektroniczną, na wskazane adresy, informacji nt. dokonywanych rezerwacji biletów, obejmujących: dane rezerwacji, cenę biletu oraz termin wykupu, 5) każdorazowego, w dniu wykupu biletu, informowania Zamawiającego drogą elektroniczną na wskazane adresy, że tego dnia upływa termin rezerwacji, 6) każdorazowego przekazywania Zamawiającemu drogą elektroniczną na wskazane adresy, informacji nt. zmiany ceny biletu, wpisania na listę rezerwową, 7) umożliwienia Zamawiającemu, na jego żądanie, dostępu do wszystkich publikowanych i niepublikowanych taryf linii lotniczych, 8) przedkładania Zamawiającemu miesięcznych zestawień z wystawionych faktur za bilety lotnicze, 9) umożliwienia składania zamówień w drodze pism przesyłanych drogą faksową lub e-mailową, 10) dokonywania zwrotu zapłaconej kwoty na warunkach preferencyjnych, w przypadku przyjęcia przez przewoźnika lotniczego zwrotu biletów z powodu odwołania wylotu przez Zamawiającego i unikanie obciążania Zamawiającego kosztami manipulacyjnymi, poprzez wcześniejsze dokonanie stosownych uzgodnień z przewoźnikiem, przy czym zwrot tej kwoty powinien nastąpić w ciągu 14 dni od daty zwrotu biletów na podstawie rachunku korygującego. 4. Zamawiający planuje, że w okresie objętym zamówieniem zamówi około 300 biletów na przeloty, w tym: 1) około 220 biletów na trasie: do/z Brukseli, 2) około 70 biletów na inne trasy europejskie, 3) około 10 biletów na trasy pozaeuropejskie. 5. Liczba faktycznie zamawianych biletów będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego w okresie objętym zamówieniem, tj. w 2011 r. Umowa w sprawie zamówienia publicznego nie będzie zawierała ograniczeń ilościowych w zakresie liczby zamawianych biletów. 6. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby uprawnione do wzajemnych kontaktów w sprawach będących przedmiotem zamówienia. 7. Zamawiający ustala, iż zamawiane bilety lotnicze to bilety elektroniczne. Jeżeli na danej trasie nie jest dostępny bilet w wersji elektronicznej, Wykonawca zaoferuje bilet w wersji papierowej. 8. Zamawiający zastrzega, iż wylot oraz powrót pracownika może następować w każdym dniu tygodnia, w terminie podanym w zleceniu zamówienia, z uwzględnieniem obowiązującego na danej trasie rozkładu lotów. 9. Przeloty będą się odbywać w klasie ekonomicznej. Odstępstwa od powyższego zapisu będą wskazywane w zleceniu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00-9, 63.50.00.00-4, 63.51.20.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKIE LINIE LOTNICZE "LOT" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POLSKIE LINIE LOTNICZE "LOT" S.A.
- POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT S. A., ul. 17 Stycznia 39, 00-906 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 233607,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 583806,00
Oferta z najniższą ceną: 583806,00 / Oferta z najwyższą ceną: 601086,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów integracyjno - krajoznawczych dla uczestników projektu pt. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim - edycja 3" - CZĘŚĆ I
- Organizacja oraz obsługa logistyczna wizyty studyjnej delegacji z Małopolski w Lyonie
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych oraz pośrednictwa wizowego._322
- Kompleksowa obsługa podróży krajowych i zagranicznych na potrzeby Ośrodka Przetwarzania Informacji - Państwowego Instytutu Badawczego
- Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego do Niemiec w dniach 19-21.06.2024r.
- Organizacja 4 trzydniowych wizyt studyjnych dla przedstawicieli Województwa Małopolskiego, realizowanych w latach 2024-2025 w ramach przedsięwzięcia pn. "Standardy Obsługi Inwestora w Małopolsce 2.0
więcej: Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.