eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz Drugiego Urzędu Skarbowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-28

Gliwice: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz Drugiego Urzędu Skarbowego
Numer ogłoszenia: 346525 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319535 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach, ul. Młodego Hutnika 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3399803, faks 032 2704017.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz Drugiego Urzędu Skarbowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczone w ramach niniejszego zamówienia usługi telekomunikacyjne będą obejmowały: - abonamenty za 3 łącza analogowe, 1 łącze cyfrowe, - połączenia lokalne i strefowe, - połączenia międzystrefowe, - połączenia do sieci telefonii komórkowej, - połączenia międzynarodowe, - połączenia na numery informacyjne 800, 801, - połączenia do biura numerów. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zapewni: - zachowanie dotychczasowych numerów telefonów, - zachowanie sprawności technicznej oraz dotychczasowych parametrów łączy, - możliwość bezpłatnego wykonywania połączeń na skrócone numery alarmowe do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy, służb miejskich, służb informacyjno-interwencyjnych administracji państwowych, np. 112, 999, 998, 997, 995, 994, 992, 991, 986 oraz usług bezpłatnych, - możliwość korzystania z informacji o numerach telefonicznych abonentów na terenie Polski, a także infolinii o numerach rozpoczynających się od cyfr 0800 i 0801 oraz skróconych czterocyfrowych do służb informacyjnych, - sekundowe naliczanie czasu realizowanych połączeń telefonicznych bez opłat inicjacyjnych za rozpoczęcie połączenia dla wszystkich taryf, - stosowanie jednolitej stawki za połączenia przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia dla wszystkich numerów abonenckich, - bezpłatne zablokowanie prezentacji numerów telefonicznych u abonenta wywoływanego dla wszystkich połączeń realizowanych z danego zakończenia sieci, - bezpłatną blokadę połączeń z numerami o podwyższonych opłatach 070; 040; 030; 020. - nieodpłatne dokonanie preselekcji i możliwość automatycznego wyboru prefiksu Wykonawcy (Operatora), - dostarczanie Zamawiającemu w cyklach miesięcznych faktur wraz ze skróconym rozliczeniem zrealizowanych usług (specyfikacją) dla poszczególnych numerów abonenckich w formie papierowej. Specyfikacja powinna zawierać informację o wysokości abonamentu, ilości zrealizowanych połączeń wychodzących i czasu ich trwania dla poszczególnych rodzajów połączeń oraz pozostałych usług zrealizowanych w okresie rozliczeniowym, - możliwość dostępu do bilingów połączeń zrealizowanych z poszczególnych numerów abonenckich Zamawiającego w systemie on-line w formacie umożliwiającym eksport danych do arkusza kalkulacyjnego Excel lub ich nieodpłatne przesyłanie przez Wykonawcę w wersji elektronicznej na adres poczty e-mail: us2413@sl.mofnet.gov.pl (na prośbę Zamawiającego w wersji papierowej również nieodpłatnie), - wsparcie techniczne w postaci opiekuna technicznego, - możliwość zgłaszania awarii na bezpłatny numer telefonu Wykonawcy, - bezpłatne usuwanie awarii w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili jej zgłoszenia, do których przyczyniły się wyłącznie osoby trzecie lub Zamawiający, - realizację innych oferowanych usług w oparciu o aktualny cennik Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • G-NET S.C. T.SERWATKA, W.RAKONIEWSKI, ul. Szpitalna 8, 44-190 Knurów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110999,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44809,20

  • Oferta z najniższą ceną: 44809,20 / Oferta z najwyższą ceną: 73548,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.