Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Rząśnia: Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż wyposażenia szkolnego dla Szkoły Podstawowej w Rząśni.
Numer ogłoszenia: 34648 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rząśnia, ul. Kościuszki 16, 98-332 Rząśnia, woj. łódzkie, tel. 044 6317122, fax 044 6317129.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż wyposażenia szkolnego dla Szkoły Podstawowej w Rząśni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia szkolnego dla Szkoły Podstawowej w Rząśni ul.1 Maja 16. Dostawa wyposażenia szkolnego obejmuje dostawę: a) stolików szkolnych w łącznej ilości 141 szt. b) krzeseł szkolnych w łącznej ilości 282 szt. c) stolików komputerowych - 20szt. d) krzeseł komputerowych 35 szt. e) tablic - łącznie 29 szt. f) gablot - łącznie 7szt. g) biurek komputerowych i krzeseł - łącznie 4 szt. h) koszy na śmieci - 35szt i) regałów bibliotecznych - łącznie 16 szt. j) stolików i krzeseł do czytelni biblioteki - łącznie 4szt. k) stolików o regulowanej wysokości - 15szt l) krzeseł o regulowanej wysokości - 30szt m) narzędzia do utrzymania porządku i czystości tzw. rollmopy - łącznie 5 szt. n) wyposażenie łazienek w : - dozowniki na mydło -56szt - pojemniki na jednorazowe ręczniki - 30szt - pojemnik na papier toaletowy- 46szt - lusterka -15szt - kosz na zużyte ręczniki papierowe - 8 szt - suszarki do rąk - 12 szt o)wyposażenie pokoju pielęgniarek i pierwszej pomocy medycznej. p)Projektor multimedialny - 1szt Szczegółowy opis ilości i charakterystyka zakresu zamówienia określona jest w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.12.00 - Ławki Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.36.00 - Ławki Oryginalny kod CPV: 36.11.14.10 - Krzesła szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.62.10.00 - Tablice szkolne do pisania kredą Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.21.00 - Tablice szkolne do pisania kredą Oryginalny kod CPV: 36.12.14.10 - Stoły komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.41.00 - Stoły komputerowe Oryginalny kod CPV: 36.13.12.00 - Regały Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.11.00 - Regały .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) oferowane przez nich dostawy spełniają wymagania zamawiającego 2.Oświadczenie o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale 6 specyfikacji istotną metodą spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udzialu w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzasnia.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rząśni ul. Kościuszki 16 98-332 Rząśnia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Rząśni, ul. Kościuszki 16. 98-332 Rząśnia w pok. nr 11 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI RZĄŚNIA
więcej: przetargi RZĄŚNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja centrum Orchowa
- Dostawa foteli obrotowych na potrzeby pracowników PUW w Rzeszowie, w tym Delegatur oraz krzeseł konferencyjnych
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
- KPN/16/2024 Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań w zakresie ochrony i bezpieczeństwa pożarowego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego
- Modernizacja budynku na żłobek w gminie Biskupiec-Maluch+
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.