eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa narzędzi i elektronarzędzi do 13 -stu obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-84/WZŻ/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-18

Ogłoszenie nr 346441 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.

Wrocław: Dostawa narzędzi i elektronarzędzi do 13 -stu obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-84/WZŻ/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 326365


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny 021545051, ul. ul. Fabryczna  15, 53-609  Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. +4871 365 03 46, faks +4871 365 03 47, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): (http://www.bip.wzz.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa narzędzi i elektronarzędzi do 13 -stu obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-84/WZŻ/2016

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-84/WZŻ/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa narzędzi i elektronarzędzi transportem Wykonawcy lub na jego koszt do obiektów Żłobków i Dyrekcji Wrocławskiego Zespołu Żłobków pod następujące adresy: - Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, - Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław - Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław, - Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, - Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, - Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, - Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, - Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, - Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, - Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, - Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, - Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, - ADMINISTRACJA, ul. Fabryczna 15, Wrocław. 2. Podane w Formularzu asortymentowo cenowym ilości określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania całości przedmiotu umowy w zakresie nie większym niż 10% oraz zmiany ilościowe w poszczególnych asortymentach z zachowaniem cen ofertowych. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, od daty podpisania umowy do dostarczenia wszystkich zamówionych artykułów i materiałów do poszczególnych obiektów wykazanych w punkcie pierwszym opisu przedmiotu zamówienia. 4. Dostarczane artykuły winny być dopuszczone do obrotu w Unii Europejskiej lub i być oznakowane znakiem CE lub B. Dostarczane artykuły muszą być oryginalnie opakowane, a termin ważności, czytelnie podany na opakowaniu, nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy danej partii. Kosiarka jak i elektronarzędzia muszą być objęte 24 miesięcznym okresem gwarancji. 5. Wszelkie czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia będą prowadzone w godzinach pracy Wrocławskiego Zespołu Żłobków między 8.00 a 15.00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od w/w terminu wyłącznie za uprzednią zgodą kierownika danego żłobka ( pracownika Działu Techniczno-Eksploatacyjnego w przypadku Budynku Administracji ) . 6. Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli na rzecz Zamawiającego i jego następców prawnych minimum 12-miesięcznej gwarancji licząc od dnia dostawy, a na elektronarzędzia 24 - miesięcznej gwarancji. 7. Do dostarczonego artykułu należy dołączyć dokumentację techniczną w szczególności: Instrukcję montażu i /lub eksploatacji o ile producent takową przewiduje, dane techniczne, kartę gwarancyjną producenta lub równoważny dokument ze wskazaniem sposobu egzekwowania praw gwarancyjnych przez Zamawiającego w trakcie i po zakończeniu umowy. 8. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy atestów, certyfikatów potwierdzających dopuszczenie zaproponowanego asortymentu do obrotu na terytorium Unii Europejskiej dotyczy to okresu nawet po zakończeniu dostaw nie dłużej jednak niż z upływem terminu gwarancji. 9.Wykonawca winien posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zamówieniem o wartości nie niższej od wartości zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 42652000-1
Dodatkowe kody CPV: 38410000-2, 42631000-8, 43132300-0, 44512000-2, 42660000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT17113.09
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EuroNarzędzia Angelika Langiewicz,  euronarzedzia24@02.pl ,  ul. Batorego 19 ,  96-500,  Sochaczew,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19298,30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19143,18
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42391,95
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.