eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguty › wyposażenie i remont Publicznego Gimnazjum w Bogutach-Piankach - etap



Ogłoszenie z dnia 2006-06-30

POZYCJA 34640

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Boguty: wyposażenie i remont Publicznego Gimnazjum w Bogutach-Piankach - etap Publikacja nieobowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Boguty-Pianki, do kontaktów: Barbara Walicka - podinspektor, ul. Aleja Jana Pawła II 45, 07-325 Boguty, woj. mazowieckie, tel. 086 2775088, fax 086 2775003, e-mail: ugbogut@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): boguty.ornet.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyposażenie i remont Publicznego Gimnazjum w Bogutach-Piankach - etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gimnazjum Publiczne im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Bogutach- Piankach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zerwanie istniejących podłóg PCV na pow. 231,72 m kw. Ułożenie wykładziny PCV heterogenicznej, spawanej, grubość warstwy użytkowej 1,2 mm, grubość warstwy całkowitej co najmniej 2,5 mm z wywinięciem 7cm na ściany i z wylewką pod wykładzinę na pow. 231,72 m kw. Dostawa: 26 stolików szkolnych dwuosobowych regulowanych, 52 krzeseł 5 i 6 regulowanych. Dostawa sprzętu sportowego: Unihokej -sprzęt do unihokeja, bramki, kije, piłeczki, inne akcesoria komplet, ubiory bramkarzy 2 komplety; Dwa stojaki i tyczka do skoku wzwyż; Pachołki plastikowe do slalomu wysokości 38 cm szt. 16; Siatki do kosza 12 szt.; Siatki do tenisa stołowego 2 komplety; Piłki nożne 10 szt.; Piłki do koszykówki: szkolne 4, treningowe 4, turniejowe 2; Koszulki treningowe t-shirt- szt. 14; odskocznia - 1 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Po wykonaniu robót budowlanych objętych przedmiotowym niniejszego zamówienia wykonawca dostarczy m.in.: świadectwa jakości, certyfikaty oraz świadectwa wykonanych prób i atesty. Oświadczenie wykonawcy, że oferowane materiały przeznaczone do wbudowania spełniają wymagania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Oryginalny kod CPV: 36.15.10.00 - Stoły i krzesła szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Poniżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 20.08.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; - spełniają wymogi określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - wykażą i potwierdzą stosownym dokumentem wykonanie co najmniej jednej roboty i dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym i dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty , uwzględniając w szczególności zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ oraz z ustawą Prawo zamówień publicznych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru / zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS. 3. Oświadczenie o wykonaniu co najmniej 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z załączonym dokumentem potwierdzającym, że robota ta została wykonana należycie. 4. Oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ. 7. Projekt organizacji robót. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem (z podaniem daty odbytej wizji lokalnej) 11.Oświadczenie o sposobie rozliczenia z Podwykonawcą za wykonane roboty (oświadczenie to należy złożyć tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wykonanie części zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: boguty.ornet.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew, wpłata na rachynek opłata za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.07.2006, godzina 11:00, Urząd Gminy Boguty-Pianki, pok. 109.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wymiana wykładziny podłogowej. 1) Krótki opis: Zerwanie istniejących podłóg PCV na pow. 231,72 m kw. Ułożenie wykładziny PCV heterogenicznej, spawanej, grubość warstwy użytkowej 1,2 mm, grubość warstwy całkowitej co najmniej 2,5 mm z wywinięciem 7cm na ściany i z wylewką pod wykładzinę na pow. 231,72 m kw. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00, 45.43.21.11. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 20.08.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa stolików i krzeseł szkolnych. 1) Krótki opis: Dostawa: 26 stolików szkolnych dwuosobowych regulowanych, 52 krzeseł 5 i 6 regulowanych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 20.08.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa sprzętu sportowego. 1) Krótki opis: Dostawa sprzętu sportowego: Unihokej -sprzęt do unihokeja, bramki, kije, piłeczki, inne akcesoria komplet, ubiory bramkarzy 2 komplety; Dwa stojaki i tyczka do skoku wzwyż; Pachołki plastikowe do slalomu wysokości 38 cm szt. 16; Siatki do kosza 12 szt.; Siatki do tenisa stołowego 2 komplety; Piłki nożne 10 szt.; Piłki do koszykówki: szkolne 4, treningowe 4, turniejowe 2; Koszulki treningowe t-shirt- szt. 14; odskocznia - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 20.08.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.