eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych powiatu zamojskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Zamość: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych powiatu zamojskiego.
Numer ogłoszenia: 346351 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Szczebrzeska 69, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396332, faks 0846396332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.zamosc.pl ,www.bip.zdp.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych powiatu zamojskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ogólna charakterystyka zamówienia : Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych powiatu zamojskiego. Zamawiający przewiduje podział zamówienia na 2 zadania i składanie ofert częściowych: I zadanie : - remont cząstkowy nawierzchni masą mineralno-bitumiczną z otaczarki z nadaniem kształtu łat ręcznie lub mechanicznie (w/g stanu nawierzchni) i połączeniem łat krawędzi asfaltem przed wypełnieniem i po wypełnieniu ubytków - 900,00 Mg - remont nawierzchni masą mineralno - bitumiczną z recyklera - 50,00 Mg - uzupełnienie podbudowy kruszywem - materiałem kamiennym - 100,00 m3 - Frezowanie nawierzchni dróg powiatowych (lokalizacja według wskazań inspektora nadzoru) do 6 cm głębokości z transportem na bazę ZDP - 500,00 m2 II zadanie : - remonty cząstkowe nawierzchni emulsją asfaltową i grysami z remontera (patchera) przy głębokości ubytków do 1,5 cm - 200,00 Mg - Remont cząstkowy nawierzchni emulsją asfaltową i grysami z remontera (patchera) przy głębokości ubytków do 3 cm - 750,00 Mg - Uszczelnienie nawierzchni przez spryskanie emulsją asfaltową w ilości 1,2-1,4 kg/m2 i zasypanie grysami bazaltowymi frakcji 2-5 mm - 10000,00 m2 Uszczelnienia nawierzchni - ze względu na zróżnicowany charakter uszkodzeń (pęknięcia podłużne w spoinie technologicznej, pęknięcia poprzeczne niskotemperaturowe, pęknięcia odbite, spękania siatkowe) jak i ich wielkość (3mm, od 3 do 6mm) i znaczne rozproszenie, nie da się jednoznacznie określić średniej szerokości pasów - np. w przypadku pęknięć do 3mm będą to pasy szerokości od 50 do 350mm. Informujemy, że roboty będą prowadzone na terenie całego powiatu (ok. 670km dróg).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium nie później niż do dnia 30.12.2008r. godz. 9.45 w wys.10000,00zł. z podziałem na poszczególne zadania: I zadanie - 5000,00 zł. II zadanie - 5000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść w pieniądzu na konto Zamawiającego - PKO BP S.A. O/Zamość Nr. 81 1020 5356 0000 1802 0007 7784 z dopiskiem : Wadium na remonty cząstkowe - zadanie I lub zadanie II Zamawiający nie będzie przyjmował wpłaty wadium gotówką w kasie ZDP Zamość. 3. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest przez Zamawiającego na rachunku bankowym i podlega oprocentowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki : 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2. (załączniki Nr 7 i 8 SIWZ) 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalizacji do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w celu obsadzania niżej podanych stanowisk. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na każde stanowisko. Pod względem doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełniać niżej podane wymagania (załącznik. Nr. 2 SIWZ). Lp. STANOWISKO Całkowite doświadczenie(liczba lat) Minimalna liczba personelu 1. Kierownik robót 5 (jako kier.podobnych robót 3 lata) 1 2. Majster robót 3 (- ) 2 3. Sytuacja finansowa Wykonawca udokumentuje roczny obrót netto (określony na podstawie faktur za roboty w toku i roboty ukończone w ciągu ostatnich 3 lat, tj. w latach 2005÷2007) w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł. (załącznik Nr. 4). Należy podać roczne obroty netto za lata 2005÷2007 oraz dołączyć kopie bilansów i rachunki zysków i strat za lata 2005÷2007. Natomiast rok 2008 należy potraktować jako rok bieżący i podać dane na podstawie wstępnego szacunku zysków i strat. 4. Potencjał sprzętowy Wykonawca ma posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem lub w inny sposób) do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu (zał. Nr 3 SIWZ) Lp. TYP I CHARAKTERYSTYKA SPRZĘTU MIN. WYMAGANA LICZBA JEDNOSTEK 1. Remonter drogowy - II zadanie 2 2. Skrapiarka do bitumu - II zadanie 1 3. Walec statyczny samojezdny - II zadanie 1 4 Samochód samowyładowczy ład. 5-10t - II zadanie 2 5. Walec statyczny samojezdny 10 t - I zadanie 2 6. Piła do cięcia nawierzchni - I zadanie 2 7. Kocioł do bitumu - I zadanie 2 8. Recykler - I zadanie 1 9. Płyta wibracyjna - I zadanie 2 10. Samochód skrzyniowy - I zadanie 2 11. Stacjonarna wytwórnia mas bitumicznych (WBM) o mieszaniu cyklicznym, powinna zapewniać warunki ochrony środowiska i produkcję nie mniejszą niż 10 ton/h 1) - I zadanie 1 1) Wytwórnia mas bitumicznych - lokalizacja powinna umożliwiać transport masy mineralno asfaltowej od załadunku do rozładunku zapewniającym zachowanie wymaganych właściwości i wymaganej temperatury przy wbudowaniu. Oferent może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. 5. Doświadczenie zawodowe W przetargu mogą brać udział Wykonawcy posiadający doświadczenie zawodowe (referencje), udokumentowane zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat (2004÷2008), co najmniej 3 zadań o charakterze i wartości porównywalnej z zakresem opisanego wyżej zamówienia. W załączonych referencjach należy potwierdzić wykonanie co najmniej trzech zadań w żądanej technologii określonej w ofercie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (zał. Nr. 5 SIWZ). 6. Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza podzlecić roboty, to Podwykonawca musi być wskazany w ofercie (zał. Nr. 6 SIWZ) należy przedstawić jego doświadczenie. Na podstawie art.36 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków: Sprawdzenie kompletności wymaganych załączników i informacji w nich zawartych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia : a). Formularz oferty (na załączonym druku) b). Kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe netto i ceny ofertowe netto elementów rozliczeniowych (wypełniony ściśle wg załączonego wzoru w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) c). Wykaz stawek i narzutów na załączniku B do Kosztorysu Ofertowego. d). Potwierdzenie wniesienia wadium. e). Aktualny odpis właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) . f). Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. g). Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy,techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 1 SIWZ h). Wykonawca złoży: - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy o zamówieniach publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania. i). Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia na załączniku Nr 2 SIWZ z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia). j). Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia na załączniku Nr 3 SIWZ poparty wskazanymi w formularzu dokumentami lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2. (zał. 7 i 8 SIWZ) k). Wzór umowy i harmonogram.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.zamosc.pl , www.bip.zdp.zamosc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu, ul. Szczebrzeska 69,22-400 Zamość pokój numer 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu, ul. Szczebrzeska 69, pokój numer 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont cząstkowy nawierzchni masą mineralno-bitumiczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I zadanie : - remont cząstkowy nawierzchni masą mineralno-bitumiczną z otaczarki z nadaniem kształtu łat ręcznie lub mechanicznie (w/g stanu nawierzchni) i połączeniem łat krawędzi asfaltem przed wypełnieniem i po wypełnieniu ubytków - 900,00 Mg - remont nawierzchni masą mineralno - bitumiczną z recyklera - 50,00 Mg - uzupełnienie podbudowy kruszywem - materiałem kamiennym - 100,00 m3 - Frezowanie nawierzchni dróg powiatowych (lokalizacja według wskazań inspektora nadzoru) do 6 cm głębokości z transportem na bazę ZDP - 500,00 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remonty cząstkowe nawierzchni emulsją asfaltową i grysami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II zadanie : - remonty cząstkowe nawierzchni emulsją asfaltową i grysami z remontera (patchera) przy głębokości ubytków do 1,5 cm - 200,00 Mg - Remont cząstkowy nawierzchni emulsją asfaltową i grysami z remontera (patchera) przy głębokości ubytków do 3 cm - 750,00 Mg - Uszczelnienie nawierzchni przez spryskanie emulsją asfaltową w ilości 1,2-1,4 kg/m2 i zasypanie grysami bazaltowymi frakcji 2-5 mm - 10000,00 m2 Uszczelnienia nawierzchni - ze względu na zróżnicowany charakter uszkodzeń (pęknięcia podłużne w spoinie technologicznej, pęknięcia poprzeczne niskotemperaturowe, pęknięcia odbite, spękania siatkowe) jak i ich wielkość (3mm, od 3 do 6mm) i znaczne rozproszenie, nie da się jednoznacznie określić średniej szerokości pasów - np. w przypadku pęknięć do 3mm będą to pasy szerokości od 50 do 350mm. Informujemy, że roboty będą prowadzone na terenie całego powiatu (ok. 670km dróg).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.