Ogłoszenie z dnia 2010-10-26
Pruszków: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem i ustawieniem w pomieszczeniach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 346224 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Helenowska 3A, 05-804 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 0-22 728-11-81, faks 0-22 728-11-81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem i ustawieniem w pomieszczeniach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą poniższe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia : a) Dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem, wniesieniem i rozpakowaniem mebli; b) Montaż dostarczonych mebli oraz ich ustawienie w pomieszczeniach MOPS zgodnie ze wskazówkami upoważnionych pracowników Zamawiającego; c) Udzielenie gwarancji jakości na dostarczone meble biurowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.11.00 - Biurka 39.15.10.00 - Meble różne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1, Projekt systemowy Serwis Rodzinny.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Zakład Stolarski R i A Janiszewscy s.c."
jakie przetargi wygrała firma
"Zakład Stolarski R i A Janiszewscy s.c."
- Z.P.U.H. Zakład Stolarski January i Ryszard Janiszewscy s.c., Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11934,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14694,90
Oferta z najniższą ceną: 14694,90 / Oferta z najwyższą ceną: 16380,94
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: art. 69-73 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Określone meble są oferowane na rynku przez znaczną liczbę podmiotów i wykazują się typowymi i standardowymi cechami jakościowymi. Pod względem podmiotowym są porównywalne, nieskomplikowane a głównym elementem odróżniającym jest cena. Z uwagi na nieprzewidzianą potrzebę udzielenia nowego zamówienia - konieczność oddania do użytku zaplecza konferencyjnego, wymianę zniszczonych mebli do świetlicy przy ul. Jasnej 3 oraz wpływu dotacji z EFS na zakup mebli, powyższe zamówienie jest traktowane jako odrębne. Każda część określona w Zapotrzebowaniu służy innym komórkom organizacyjnym Zamawiającego. Jednocześnie wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 P.z.p.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Wykonanie aktywnego zsynchronizowanego doświetlenia przejścia dla pieszych w pasach drogowych dróg gminnych w Pruszkowie .
- Budowa ulicy bocznej (sięgacz) od ul. Prusa w Pruszkowie
- Bieżące utrzymanie zieleni na terenie powiatu pruszkowskiego
- Budowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem kabin wc w łazienkach w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Pruszkowie.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego na wyposażenie budynku nr. 6 w Toruniu
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.