eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Wykonanie drobnych robót geodezyjnych w roku 2015 wg zgłaszanych potrzeb przez Starostę Lubartowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-12

Lubartów: Wykonanie drobnych robót geodezyjnych w roku 2015 wg zgłaszanych potrzeb przez Starostę Lubartowskiego
Numer ogłoszenia: 34621 - 2015; data zamieszczenia: 12.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubartowski , ul. Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552865, faks 081 8543324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubartowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie drobnych robót geodezyjnych w roku 2015 wg zgłaszanych potrzeb przez Starostę Lubartowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drobnych prac geodezyjnych w roku 2015 zgodnie z potrzebami. 1. Pomiar kontrolny punktów granicznych działek wraz z ustaleniem granic Pomiar kontrolny punktów granicznych działek wraz z ustaleniem granic należy wykonać w oparciu o § 37, 38 ,39 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 2013 r. poz. 1551), Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 2001 r. Nr 38 poz. 454) oraz Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. 2011 r. Nr 263 poz.1572). Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny z dokumentacją niezbędną do wprowadzenia zmiany do ewidencji gruntów i budynków. 2. Podział działki ewidencyjnej. Podziału działki należy dokonać zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. 2004 r. Nr 268 poz. 2663) oraz przepisami wymienionymi w punkcie 1. W ramach tego asortymentu zleceniodawca przewiduje możliwość zlecania podziałów na pojedynczych nieruchomościach. Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny wraz z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej, do wprowadzenia zmiany w ewidencji gruntów, do dokonania korekty zapisów w księdze wieczystej. 3. Wznowienie znaków granicznych oraz wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w ewidencji gruntów i budynków. Wznowienie znaków granicznych oraz wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w ewidencji gruntów i budynków należy dokonać zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. 2010 r. Nr 193 poz.1287) oraz przepisami wymienionymi w punkcie 1. Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny wraz z protokołem wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych. 4. Regulacja stanu prawnego działki. Regulacja stanu prawnego działki wraz z przygotowaniem wniosku do sądu o założenie księgi wieczystej i przedłożenie zleceniodawcy zaświadczenia o jej założeniu. Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny zawierający mapę do celów prawnych, kopie odszukanych dokumentów takich jak tytuły własności nieruchomości, decyzje administracyjne, kopię dokumentacji geodezyjnej itp. oraz przygotowany wniosek o założenie księgi wieczystej. Mapa do celów prawnych powinna być zgodna z §75, 76, 77 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. 2011 r. Nr 263 poz.1572) 5. Pomiar szczegółów terenowych wraz z sporządzeniem dokumentacji umożliwiającej wprowadzenie zmian do baz danych EGiB, GESUT, BDOT500 Pomiar szczegółów terenowych należy wykonać zgodnie z przepisami wymienionymi w punkcie 1. W ramach tego asortymentu zleceniodawca przewiduje prace nie związane z granicami nieruchomości, takie jak: pomiar zasięgów użytków gruntowych wraz z sporządzeniem wykazu zmian danych ewidencyjnych dotyczących działek, pomiar budynków wraz z sporządzeniem wykazu zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynku, pomiar szczegółów sytuacyjnych itp Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny z dokumentacją niezbędną do wprowadzenia zmian do wyżej wymienionych baz. 6. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej związanej z regulowaniem stanu prawnego dróg powiatowych. Prace należy dokonać zgodnie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną oraz przepisami wymienionymi w punkcie 1 i 2. W ramach tego asortymentu zleceniodawca przewiduje możliwość zlecania prac związanych zarówno z podziałek działek zajętych pod drogi, jak i sporządzanie dokumentacji dla działek uprzednio wydzielonych (przy scaleniu gruntów lub w wyniku modernizacji ewidencji gruntów). Zlecenie każdorazowo będzie określać wykaz działek do podziału i (lub) wykaz działek uprzednio wydzielonych dla których należ sporządzić dokumentację obrazującą stan prawny i faktyczny nieruchomości na dzień 31 grudnia 1998r Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny wraz z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej, do wprowadzenia zmiany w ewidencji gruntów. 7. Podziały działek pod drogi powiatowe. Podziału działki należy dokonać zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. 2004 r. Nr 268 poz. 2663) oraz przepisami wymienionymi w punkcie 1. W ramach tego asortymentu zleceniodawca przewiduje możliwość zlecania podziałów w ilości kilku - kilkudziesięciu działek przyległych do dróg powiatowych. Dla zleceniodawcy należy przekazać operat techniczny wraz z dokumentacją niezbędną do wydania decyzji administracyjnej, do wprowadzenia zmiany w ewidencji gruntów. Wynikiem zleconych prac wymienionych w punktach 1-7 powinna być dokumentacja złożona w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubartowie w terminie określonym w zleceniu dla wykonawcy. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 (Warunki techniczne) do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, iż będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności dysponowaniem min. 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie 1 i 2 opisane w art. 43 ustawy Prawo geodezyjne Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - okres gwarancji - 4

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlubartowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów pok nr 261 od poniedziałku do piątku w godz 7:30-15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.