Ogłoszenie z dnia 2008-12-02
Bolesławiec: Remont sali gimnastycznej w Powiatowym Zespole Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu.
Numer ogłoszenia: 346107 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu , ul. Zgorzelecka 28/29, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7322837, faks 075 7322837.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzss.neostrada.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pzss.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkolnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej w Powiatowym Zespole Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie zniszczonej posadzki parkietowej i wykonanie nowej posadzki z parkietu wraz z lakierowaniem - 102,66 m2, odbicie tynków na ścianach i wykonanie nowych cementowo-wapiennych kat. II - 226,06 m2, odbicie tynków cementowo-wapiennych na stropie i wykonanie nowych kat. III - 102,66 m2, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach i pomalowanie dwukrotnie farbami emulsyjnymi - 328,72 m2, wykucie ze ścian stolarki okiennej drewnianej i montaż nowych okien PCV - 16,85 m2, wykucie ze ścian drzwi balkonowych i montaż nowych z PCV - 4,08 m2, wykucie ze ścian drzwi wewnętrznych i montaż nowych wraz z ościeżnicami - 4,48 m2, wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej podtynkowej - przewody Edyp - 195,00 m2, wymiana osprzętu elektrycznego - gniazda wtyczkowe - 6 sztuk, wyłączników 2 sztuki, wymiana opraw oświetleniowych na odporne na uderzenia - 6 sztuk, wykonanie pomiarów elektrycznych wykonanej instalacji elektrycznej, demontaż grzejników żeliwnych co - 5 szt., montaż grzejników z blachy stalowej - dwupłytowych o wys. 45-60 cm i dł. 110-120 cm o mocy cieplnej 4500 W, w obiektach nauki i szkolnictwa - 5 szt. wymiana zaworów grzejnikowych o śr. 15 mm - 5 szt., wymiana zaworu termostatycznego o śr. nominalnej 10 mm - 5 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.30 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. prowadzą działalność obejmującą zakresem przedmiotowe postępowanie. 4. Dysponują osobami z niezbędnymi uprawnieniami budowlanymi, tj 1 kierownik budowy w branży ogólnobudowlanej z min. 5-letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach ogólnobudowlanych, min jeden pracownik z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z min. 5-letnim doświadczeniem przy robotach elektrycznych. 5. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia min. 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości minimum 50.000 PLN 6. Posiadają ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności, tj. posiadają polisę ubezpieczeniową OC od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 PLN. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 3-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - uprawnienia oraz potwierdzenia przynależności do izby samorządu zawodowego. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). 8. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie Załącznika Nr 3 (Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) oraz Załącznika Nr 4 (Przedmiar robót)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzss.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu, 59-700 Bolesławiec, ul. Zgorzelecka 28/29, sekretariat, w godzinach od
8:00 do 15:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Bolesławcu, 59-700 Bolesławiec, ul. Zgorzelecka 28/29, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA
- Zakup sceny mobilnej dla Bolesławieckiego Ośrodka Kultury - Międzynarodowego Centrum Ceramiki w Bolesławcu
- Rozbudowa Domu Ludowego we wsi Otok (3)
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na: Przebudowa dróg wewnętrznych ul. Gdańska - ul. Warszawska - II postępowanie
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na Osiedlu Przylesie w Bolesławcu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi - ul. Widok w Bolesławcu (boczna od tunelu) - II postępowanie
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo - budowlane i konserwatorskie Sceny XVIII-wiecznego zabytkowego budynku Amfiteatru położonego na terenie ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie
- Remont budynku murowanej plebanii z przełomu XIX i XXw. z zespołu kościoła rzymskokatolickiego p.w. Św. Rocha w Jazgarzewie
- Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- Remont pomieszczeń w żłobku Miś Uszatek placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Modernizacja krzyża na wzgórzu Bryjarka w Szczawnicy
- Remont pomieszczeń w żłobku Czerwony Kapturek placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.