eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › usługi ochronne obeiktów JW przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-29

POZYCJA 34605

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Powidz: usługi ochronne obeiktów JW przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa 3293, do kontaktów: kpt. Mariusz Łukasik, mjr Paweł Stranc, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 063 2774113 lub 4125, 2774161, fax 063 2774100. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3293, kpt. Mariusz Łukasik, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 063 2774113 lub 4125, fax 063 2774100. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3293, mjr Paweł Stranc, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 063 2774161, fax 063 2774100. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Jednostka Wojskowa 3293, mjr Paweł Stranc, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 063 2774161, fax 063 2774100. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Jednostka Wojskowa; Ochrona mienia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochronne obiektów JW przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74600. Główne miejsce świadczenia usług: Jednostka Wojskowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Ochrona obiektów Jednostki przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz załącznikiem do niniejszego ogłoszenia: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy działają zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 11 poz. 95 z późn. zm.) oraz w ustawie o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.): 1. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zaangażowania sił ochronnych (wartownicy oraz grupa interwencyjna) w szkoleniach kwartalnych z pozorowaniem naruszenia ochrony obiektu z udziałem sił Żandarmerii Wojskowej, Policji; 3. Od pracowników ochrony oczekuje się jednolitego umundurowania. 4. Wykonawca powinien posiadać możliwość zabezpieczenia swojej broni. 5. Wykonawca powinien posiadać własny patrol interwencyjny 6. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia przez pracowników zatrudnionych na umowę o pracę. 7. Pracownicy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia. 8. Posiadają ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 9. Posiadają stosowne licencje (I stopnia dla pracowników ochrony fizycznej, oraz II stopnia dla dowódców zmian przewidzianych do realizacji zamówienia) oraz pozwolenia na posługiwanie się bronią palną (karabinek, pistolet maszynowy lub pistolet wojskowy) dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Posiadają zorganizowany pion ochrony, pełnomocnika ochrony przeszkolonego przez służby ochrony państwa, własną kancelarię tajną oraz pomieszczenia umożliwiające prowadzenie pracy z dokumentacją niejawną, potwierdzone odpowiednimi zaświadczeniami dokumentami. 11. Posiadają pracowników z poświadczeniami bezpieczeństwa osobowego upoważniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach ZASTRZEŻONE (pracownicy ochrony fizycznej) i minimum POUFNE (pełnomocnik ds. ochrony, kierownik kancelarii tajnej). 12. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 13. Wymagane jest wykazanie co najmniej 12 pracowników ochrony fizycznej, w tym 3 dowódców zmian, 1 pełnomocnika ds. ochrony, 1 kierownika kancelarii tajnej. 15. Wymagane jest wykazanie minimum jednej usługi o charakterze i wartości ofertowej netto przedmiotu zamówienia. 16. Wymagane jest wykazanie urządzeń radiowych, które posiada wykonawca, w ilości co najmniej 7 sztuk (6 radiostacje przenośne ręczne i 1 radiostację bazową), pracujących w radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego wraz z "Pozwoleniem radiowym", wydanym przez Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty oraz "Warunkami wykorzystania częstotliwości" co najmniej na czas trwania zamówienia. 17. Wymagana jest informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 50 000 zł. 18. Wymagane jest przedstawienie aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 000 000 zł wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. 18. Posiadają certyfikat ISO lub AQAP. 19. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia kalkulacji stawki godzinowej. 20. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 21. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 22. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 23. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia (art. 36 ust. 3 ustawy P.z.p.). 24. Zamawiający ustala termin płatności na 30 dni od dnia otrzymania faktury. 25. W celu potwierdzenia, że wykonawca może ubiegać się o zamówienie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p., a także że wykonawca spełnia warunki postawione w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający pod rygorem wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy P.z.p. albo odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ustawy P.z.p. wymaga złożenia właściwie sporządzonej oferty oraz: w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 26. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 27. w przypadku, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej, należy załączyć umowę spółki oraz zaświadczenie o wpisach oddzielnie dla każdego ze wspólników, 28. zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w opłacaniu podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 29. zaświadczenia z właściwego oddziału ZUS o opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 30. oświadczenia o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1.2 ustawy - wg załącznika nr 3 do niniejszej Specyfikacji, 31. kserokopii koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zezwalającej na świadczenie usług ochrony fizycznej, 32. wykazu personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, złożonego na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Poświadczeniami Bezpieczeństwa, z imiennym zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych i licencją pracownika ochrony fizycznej I i II stopnia, 33. oświadczenia wykonawcy o posiadaniu zorganizowanego pionu ochrony, z zatrudnionym pełnomocnikiem ochrony przeszkolonym przez służby ochrony państwa, kancelarią tajną, zatrudnionym kierownikiem kancelarii tajnej oraz pomieszczeniami umożliwiającymi prowadzenie pracy z dokumentacją niejawną, potwierdzone odpowiednimi kserokopiami, 34. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 35. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 36. wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i odbiorców; do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik 5, 37. wymagane jest wykazanie minimum jednej usługi o charakterze i wartości ofertowej (netto) przedmiotu zamówienia. 39. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.60.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 380 000 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy działają zgodnie z przepisami zawartymi w ust. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 11 poz. 95 z późn. zm.) oraz w ust. o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) oraz spełniają warunki zawarte w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: cena -70%; posiadanie certyfikatu ISO - 8%; AQUAP - 8%, posiadanie własnej stacji monitoringu systemów alarmowych włamania i napadu - 7%, posiadanie własnej stacji monitorowania systemów pożarowych - 7%. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, art. 24 ust. 1 i 2 oraz warunkami wymaganymi w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena - 70% 2. ISO - 8% 3. AQAP - 8% 4. Stacja monit. syst. sygn. wn. - 7% 5. Monit. syst. pożarowych - 7% 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: JW 3293 - mjr Stranc Paweł. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 333.blot.prv.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2006, godzina 11:00, Sztab JW 3293, Kancelaria nr 136.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.