eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłów › Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pt.Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pawłów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-21

Pawłów: Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pt.Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pawłów.
Numer ogłoszenia: 345750 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pawłów , Pawłów 56a, 27-225 Pawłów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2721670, faks 041 2721679.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pt.Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pawłów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych: 1)Laptopy; 2)Pomoce dydaktyczne; 3)Meble szkolne; 4)Sprzęt komputerowy; 5)Odtwarzacz w ramach projektu systemowego Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pawłów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 39.10.00.00-3, 30.21.61.20-3, 32.34.24.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoloiczności: a) zmana podatku od towarów i usług vat, b) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada wykonawca,c) zmiana warunków finansowania zamówienia. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne uzasadnienie sporządzone przez komisje powołana przez zamawiającego , w skład której wejdzie przedstawiciel Zamawiającego i przedstawiciel Wykonawcy, zatwierdzony przez kierownika zamawiającego. Zmiana postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-pawlow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Pawłowie, Pawłów 56a, 27-225 Pawłów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Pawłowie, Pawłów 56a, 27-225 Pawłów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup laptopów dla Szkoły Podstawowej w Dąbrowie, Radkowicach, Rzepinie, Grabkowie, Szerzawach i Pawłowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Laptopy dla Szkoły Podstawowej w Dąbrowie, Radkowicach, Rzepinie i Grabkowie o następujących parametrach i oprogramowaniu - 4 sztuki : procesor Intel Pentium i5 pamięć RAM 4 GB/8 GB, DDR3 dysk twardy 320GB przekątna ekranu 15,4 [cal] złącza A/V wyjście D-Sub, wyjście HDMI, wyjście słuchawkowe, wejście mikrofonowe złącza USB 3x2.0 system operacyjny Windows 7 oprogramowanie Microsoft Office Standard Gwarancja 24 miesiące 2)Laptopy dla Szkoły Podstawowej w Szerzawach i Pawłowie o następujących parametrach i oprogramowaniu - 2 sztuki: procesor Dwurdzeniowy procesor Intel i3 pamięć 2 GB dysk twardy 320GB przekątna ekranu 15,4 [cal] złącza A/V D-Sub, HDMI złącza USB 2 x 2.0 system operacyjny MS Windows 7 Gwarancja 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych do logopedii dla Szkoły Podstawowej w Chybicach, Szerzawach; pomocy dydaktycznych do eliminowania dysleksji, dyskalkulii dla Szkoły Podstawowej Dąbrowie, Radkowicach, Łomnie, Jadownikach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Pomoc dydaktyczna do logopedii dla Szkoły Podstawowej w Chybicach Logopedia - pakiet poszerzony / aplikacja logopedy, badanie mowy, szereg szumiący, szereg syczący, szereg ciszący, różnicowanie szeregów, głoska r, mowa bezdźwięczna służąca, sfonem, echo korektor, pakiet pomocy tradycyjnych, drukarka laserowa)/przykładowo -Eduterapeutica lub równoważne/ 2)Pomoc dydaktyczna dla Szkoły Podstawowej w Dąbrowie Dysleksja- 10 stanowisk /aplikacja terapeuty, moduł ogólnej diagnozy pedagogicznej, ćwiczenia i karty pracy/ przykładowa Eduterapeutika lub równoważne/ 3)Pomoc dydaktyczna dla Szkoły Podstawowej w Radkowicach: Dysleksja - -1 szt./ multimedialny jednostanowiskowy program, który zawiera: aplikację terapeuty, ocenę przyczyn trudności w nauce czytania i pisania, trening słuchania, czytania i pisania, cz.1/ przykładowa EduSensus pakiet II lub równoważne/ Matematyka- Terapia Pedagogiczna/ wersja sieciowa do 10 stanowisk / (działania na liczbach do 100)/ przykładowa EduSensus cz. II lub równoważne/ 4)Pomoc dydaktyczna dla Szkoły Podstawowej w Łomnie: - 1 szt./ diagnoza i terapia problemów w nauce umiejętności matematycznych, zestaw zawiera aplikacje terapeuty./ przykładowa Eduterapeutica(dyskalkulia) lub równoważne/ Dysleksja -1 szt./ multimedialny jednostanowiskowy program, który zawiera: aplikację terapeuty, ocenę przyczyn trudności w nauce czytania i pisania, trening słuchania, czytania i pisania, cz.1/ przykładowa Eduterapeutica (dysleksja) pakiet II lub równoważne/ 5)Pomoc dydaktyczna dla Szkoły Podstawowej w Jadownikach: dysleksja / pakiety zawierają: aplikacja terapeuty,ocena ryzyka dysleksji, ocena przyczyn trudności w nauce czytania i pisania, trening słuchania, czytania i pisania, cz.1/ przykładowa EduSensus. Dysleksja- pakiet 1 + pakiet 2 lub równoważne/ 6)Pomoc dydaktyczna dla Szkoły Podstawowej w Szerzawach: Multimedialny pakiet logopedyczny cz.I /program komputerowy zawiera 5 lub 6 multimedialnych gier, książki przedstawiają opis rozwoju mowy dziecka, zeszyty proponują ćwiczenia grupowe lub indywidualne, a także zawierają kartonowe wkładki z obrazami i wyrazami/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8, 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup mebli szkolnych z certyfikatem dla Szkoły Podstawowej w Godowie, Pawłowie, Jadownikach i Łomnie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Szkoła Podstawowa w Godowie - komplet składa się: Szafa wysoka wym.90x50x175 cm / kolor zielony, lite drewno bukowe, bezsękowe, 4 półki z lewej strony, jedna półka i drążek na ubrania z prawej strony, uchwyty do drzwi w komp. / Szafka z drzwiczkami wym. 90x45x70 cm/ kolor zielony lite drewno bukowe, bezsękowe, z jedną półką / Komoda 90x45x70 cm/ kolor zielony lite drewno bukowe, bezsękowe, zawiasy z wbudowanym amortyzatorem, prowadnice szuflad samodotykowe / Biblioteczka 130x42x70 cm/ biała płyta wiórowa z kolorowymi elementami/ 2)Szkoła Podstawowa w Pawłowie: Meble- 24 kolorowe szafki na książki i przybory dla dzieci połączone po 6 w regały. Wymiar regałów: 2 regały 82,5x35x83 cm i 1 regał 55,5x35x2-120cm. Nadstawka do regału, wymiar- 82,5x35x50cm. 3)Szkoła Podstawowa w Jadownikach: Krzesło szkole- rozmiar 2- wysokość 31 cm- kolor fioletowy- ilość 4 Krzesło szkolne- rozmiar 3- wysokość 35 cm- kolor żółty- ilość 15 Krzesło szkolne- rozmiar 4- wysokość 38 cm- kolor czerwony- ilość 15 4)Szkoła Podstawowa w Łomnie: Meble duży moduł (9 skrytek)- wym. 99 x 35 x 112 cm / kolorowe drzwiczki wykonane z płyty w pastelowych kolorach tęczy, w środku każdej skrytki półka , 9 skrytek = 18 półek/- 4szt.(przykładowo Tęczowe skrytki lub równoważne) Meble moduł 2 (6 skrytek) / = 18 półek/ - wym. 99 x 35 x 112 cm - 1szt. (Przykładowo Tęczowe skrytki lub równoważne).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego dla Szkoły Podstawowej w Jadownikach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy dla Szkoły Podstawowej w Jadownikach: Mikroskop- / Mikroskop i kamera w jednym, z możliwością podłączenia do komputera, powiększenie od 50 do 400 razy. Mikroskop pozwala również robić zdjęcia oglądanym obiektom i zachować je na dysku dzięki czemu praca może być kontynuowana na zgromadzonym materiale./- 2 szt./ przykładowe typu jajo lub równoważne/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznej odtwarzacza dla Szkoły Podstawowej w Szerzawach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odtwarzacz dla Szkoły Podstawowej w Szerzawach: Dane techniczne: - boombox MP4 JVC RV-NB 70 BE - moc wzmacniacza: 40 W - wzmocnienie basów - funkcja karaoke - zegar z timerem i funkcją Steep - pilot - głośniki: pełnozakresowe , superwoofer - tuner FM - odtwarzanie płyt CD - obsługiwane formaty plików: MP3, WMA - stacja dokująca do iPoda Złącza: - złącze iPoda - wejście Mic/Line.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.