Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-21
Pawłów: Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pt.Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pawłów.
Numer ogłoszenia: 345750 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pawłów , Pawłów 56a, 27-225 Pawłów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2721670, faks 041 2721679.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pt.Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pawłów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych: 1)Laptopy; 2)Pomoce dydaktyczne; 3)Meble szkolne; 4)Sprzęt komputerowy; 5)Odtwarzacz w ramach projektu systemowego Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pawłów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 39.10.00.00-3, 30.21.61.20-3, 32.34.24.10-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoloiczności: a) zmana podatku od towarów i usług vat, b) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada wykonawca,c) zmiana warunków finansowania zamówienia. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne uzasadnienie sporządzone przez komisje powołana przez zamawiającego , w skład której wejdzie przedstawiciel Zamawiającego i przedstawiciel Wykonawcy, zatwierdzony przez kierownika zamawiającego. Zmiana postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-pawlow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Pawłowie, Pawłów 56a, 27-225 Pawłów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Pawłowie, Pawłów 56a, 27-225 Pawłów..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup laptopów dla Szkoły Podstawowej w Dąbrowie, Radkowicach, Rzepinie, Grabkowie, Szerzawach i Pawłowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Laptopy dla Szkoły Podstawowej w Dąbrowie, Radkowicach, Rzepinie i Grabkowie o następujących parametrach i oprogramowaniu - 4 sztuki : procesor Intel Pentium i5 pamięć RAM 4 GB/8 GB, DDR3 dysk twardy 320GB przekątna ekranu 15,4 [cal] złącza A/V wyjście D-Sub, wyjście HDMI, wyjście słuchawkowe, wejście mikrofonowe złącza USB 3x2.0 system operacyjny Windows 7 oprogramowanie Microsoft Office Standard Gwarancja 24 miesiące 2)Laptopy dla Szkoły Podstawowej w Szerzawach i Pawłowie o następujących parametrach i oprogramowaniu - 2 sztuki: procesor Dwurdzeniowy procesor Intel i3 pamięć 2 GB dysk twardy 320GB przekątna ekranu 15,4 [cal] złącza A/V D-Sub, HDMI złącza USB 2 x 2.0 system operacyjny MS Windows 7 Gwarancja 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych do logopedii dla Szkoły Podstawowej w Chybicach, Szerzawach; pomocy dydaktycznych do eliminowania dysleksji, dyskalkulii dla Szkoły Podstawowej Dąbrowie, Radkowicach, Łomnie, Jadownikach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Pomoc dydaktyczna do logopedii dla Szkoły Podstawowej w Chybicach Logopedia - pakiet poszerzony / aplikacja logopedy, badanie mowy, szereg szumiący, szereg syczący, szereg ciszący, różnicowanie szeregów, głoska r, mowa bezdźwięczna służąca, sfonem, echo korektor, pakiet pomocy tradycyjnych, drukarka laserowa)/przykładowo -Eduterapeutica lub równoważne/ 2)Pomoc dydaktyczna dla Szkoły Podstawowej w Dąbrowie Dysleksja- 10 stanowisk /aplikacja terapeuty, moduł ogólnej diagnozy pedagogicznej, ćwiczenia i karty pracy/ przykładowa Eduterapeutika lub równoważne/ 3)Pomoc dydaktyczna dla Szkoły Podstawowej w Radkowicach: Dysleksja - -1 szt./ multimedialny jednostanowiskowy program, który zawiera: aplikację terapeuty, ocenę przyczyn trudności w nauce czytania i pisania, trening słuchania, czytania i pisania, cz.1/ przykładowa EduSensus pakiet II lub równoważne/ Matematyka- Terapia Pedagogiczna/ wersja sieciowa do 10 stanowisk / (działania na liczbach do 100)/ przykładowa EduSensus cz. II lub równoważne/ 4)Pomoc dydaktyczna dla Szkoły Podstawowej w Łomnie: - 1 szt./ diagnoza i terapia problemów w nauce umiejętności matematycznych, zestaw zawiera aplikacje terapeuty./ przykładowa Eduterapeutica(dyskalkulia) lub równoważne/ Dysleksja -1 szt./ multimedialny jednostanowiskowy program, który zawiera: aplikację terapeuty, ocenę przyczyn trudności w nauce czytania i pisania, trening słuchania, czytania i pisania, cz.1/ przykładowa Eduterapeutica (dysleksja) pakiet II lub równoważne/ 5)Pomoc dydaktyczna dla Szkoły Podstawowej w Jadownikach: dysleksja / pakiety zawierają: aplikacja terapeuty,ocena ryzyka dysleksji, ocena przyczyn trudności w nauce czytania i pisania, trening słuchania, czytania i pisania, cz.1/ przykładowa EduSensus. Dysleksja- pakiet 1 + pakiet 2 lub równoważne/ 6)Pomoc dydaktyczna dla Szkoły Podstawowej w Szerzawach: Multimedialny pakiet logopedyczny cz.I /program komputerowy zawiera 5 lub 6 multimedialnych gier, książki przedstawiają opis rozwoju mowy dziecka, zeszyty proponują ćwiczenia grupowe lub indywidualne, a także zawierają kartonowe wkładki z obrazami i wyrazami/.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8, 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup mebli szkolnych z certyfikatem dla Szkoły Podstawowej w Godowie, Pawłowie, Jadownikach i Łomnie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Szkoła Podstawowa w Godowie - komplet składa się: Szafa wysoka wym.90x50x175 cm / kolor zielony, lite drewno bukowe, bezsękowe, 4 półki z lewej strony, jedna półka i drążek na ubrania z prawej strony, uchwyty do drzwi w komp. / Szafka z drzwiczkami wym. 90x45x70 cm/ kolor zielony lite drewno bukowe, bezsękowe, z jedną półką / Komoda 90x45x70 cm/ kolor zielony lite drewno bukowe, bezsękowe, zawiasy z wbudowanym amortyzatorem, prowadnice szuflad samodotykowe / Biblioteczka 130x42x70 cm/ biała płyta wiórowa z kolorowymi elementami/ 2)Szkoła Podstawowa w Pawłowie: Meble- 24 kolorowe szafki na książki i przybory dla dzieci połączone po 6 w regały. Wymiar regałów: 2 regały 82,5x35x83 cm i 1 regał 55,5x35x2-120cm. Nadstawka do regału, wymiar- 82,5x35x50cm. 3)Szkoła Podstawowa w Jadownikach: Krzesło szkole- rozmiar 2- wysokość 31 cm- kolor fioletowy- ilość 4 Krzesło szkolne- rozmiar 3- wysokość 35 cm- kolor żółty- ilość 15 Krzesło szkolne- rozmiar 4- wysokość 38 cm- kolor czerwony- ilość 15 4)Szkoła Podstawowa w Łomnie: Meble duży moduł (9 skrytek)- wym. 99 x 35 x 112 cm / kolorowe drzwiczki wykonane z płyty w pastelowych kolorach tęczy, w środku każdej skrytki półka , 9 skrytek = 18 półek/- 4szt.(przykładowo Tęczowe skrytki lub równoważne) Meble moduł 2 (6 skrytek) / = 18 półek/ - wym. 99 x 35 x 112 cm - 1szt. (Przykładowo Tęczowe skrytki lub równoważne).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego dla Szkoły Podstawowej w Jadownikach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy dla Szkoły Podstawowej w Jadownikach: Mikroskop- / Mikroskop i kamera w jednym, z możliwością podłączenia do komputera, powiększenie od 50 do 400 razy. Mikroskop pozwala również robić zdjęcia oglądanym obiektom i zachować je na dysku dzięki czemu praca może być kontynuowana na zgromadzonym materiale./- 2 szt./ przykładowe typu jajo lub równoważne/.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznej odtwarzacza dla Szkoły Podstawowej w Szerzawach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odtwarzacz dla Szkoły Podstawowej w Szerzawach: Dane techniczne: - boombox MP4 JVC RV-NB 70 BE - moc wzmacniacza: 40 W - wzmocnienie basów - funkcja karaoke - zegar z timerem i funkcją Steep - pilot - głośniki: pełnozakresowe , superwoofer - tuner FM - odtwarzanie płyt CD - obsługiwane formaty plików: MP3, WMA - stacja dokująca do iPoda Złącza: - złącze iPoda - wejście Mic/Line.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Budowa żłobka w gminie Pełczyce
- Dostawa foteli obrotowych na potrzeby pracowników PUW w Rzeszowie, w tym Delegatur oraz krzeseł konferencyjnych
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia meblowego oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdrożeniem do jednostek UMB, podziałem na 2 części
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.