Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Stolno: Dostawa doposażenia oddziałów przedszkolnych w Zespole Szkół nr 1 w Stolnie oraz Zespole Szkół nr 2 w Robakowie
Numer ogłoszenia: 345696 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stolno , Stolno 112, 86-212 Stolno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 677 09 00, faks 56 677 09 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stolno.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa doposażenia oddziałów przedszkolnych w Zespole Szkół nr 1 w Stolnie oraz Zespole Szkół nr 2 w Robakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia oddziałów przedszkolnych w Zespole Szkół nr 1 w Stolnie oraz Zespole Szkół nr 2 w Robakowie. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na 4 części: - część pierwsza: Dostawa i montaż urządzeń placów zabaw wraz z montażem ogrodzenia * Specyfikację elementów oraz ogrodzenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej siwz * W związku z zapewnieniem użytkownikom placów zabaw maksimum bezpieczeństwa wszystkie urządzenia wbudowane na placu zabaw wymagają posiadania certyfikatu bezpieczeństwa. * Jeśli w dokumentacji przetargowej zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości. Wykorzystane w niniejszej dokumentacji przetargowej ewentualne rysunki, które mogłyby wskazywać na ewentualnego producenta, są jedynie rysunkami poglądowymi, mającymi na celu zwizualizowanie wyglądu oczekiwanego przez Zamawiającego elementu placu zabaw. * Posadowienie urządzeń bezwzględnie powinno uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami i infrastrukturą towarzyszącą. * Dostawa i montaż nowych urządzeń na wskazany przez Zamawiającego plac zabaw realizowana będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na zainstalowane na placu zabaw urządzenia, ogrodzenie wykonane prace na okres 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu podpisania przez Strony protokołu odbiorowego. * Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe. * Urządzenia powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, * Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym posadowione mają być urządzenia będące przedmiotem zamówienia * W razie wątpliwości Wykonawcy dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności danych urządzeń należy złożyć pisemne zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości. * Urządzenia placu zabaw muszą być montowane w podłożu za pomocą metalowych kotew, zapewniających całkowitą stabilność i bezpieczeństwo. * Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu kompletnych instrukcji obsługi i eksploatacji każdego zamontowanego urządzenia placu zabaw - w języku polskim - oraz dokumentów gwarancyjnych wraz z warunkami gwarancji. * Przez okres gwarancyjny, każdego roku w miesiącu kwietniu przedstawiciel Wykonawcy w obecności przedstawiciela Zamawiającego w uzgodnionym terminie z Zamawiającym, dokona przeglądu gwarancyjnego wszystkich elementów placów zabaw będących przedmiotem niniejszego postępowania. Z każdorazowego przeglądu zostanie sporządzony protokół. W przypadku ujawnienia jakiś wad lub usterek Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia na własny koszt w terminie 14 dni kalendarzowych. W przypadku wady nie nadającej się do usunięcia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego urządzenia na nowe. - część druga: Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb dzieci przedszkolnych Specyfikację urządzeń stanowi załącznik nr 3 do niniejszej siwz. Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu urządzeń na swój koszt i przy pomocy swojego personelu. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nigdy nie używany. - część trzecia: Dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych Specyfikację wyposażenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej swiz. Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nigdy nie używane. - część czwarta: Dostawa sprzętu ICT wraz z oprogramowaniem Specyfikację wyposażenia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej siwz. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nigdy nie używany. Wykonawca dostarczy sprzęt do odpowiedniej szkoły i dokona rozruchu sprzętu wraz ze sprawdzeniem poprawności jego działania w obecności osoby wskazanej przez zamawiającego. Jeśli w dokumentacji przetargowej zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości. Wykorzystane w niniejszej dokumentacji przetargowej ewentualne rysunki, które mogłyby wskazywać na ewentualnego producenta, są jedynie rysunkami poglądowymi, mającymi na celu zwizualizowanie wyglądu oczekiwanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia. Każdy z wykonawców ma prawo złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. W formularzu ofertowym należy wpisać odpowiednio kwoty tylko w pozycjach dotyczących danej części zamówienia, na którą zostaje złożona oferta. Pozycje dotyczące części, na które wykonawca nie składa oferty należy przekreślić (zarówno w formularzu ofertowym jak i kosztorysie ofertowym) Zamawiający wymaga aby wykonawca na wyposażenie z części 1, 2 oraz 4 udzielił min 36 miesięcznej gwarancji (pisemnej)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 34.92.82.00 - Ogrodzenia 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1 na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1 na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1 na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1 na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1 na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stolno.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stolno
Stolno 112
86-212 Stolno
pokój nr 5a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stolno Stolno 112 86-212 Stolno pokój nr 6 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POKL działanie 9.1.1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI STOLNO
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Cepno
więcej: przetargi STOLNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektów małej architektury oraz utwardzenia terenu w ramach strefy rekreacyjno-zabawowo-edukacyjnej "miasteczko ruchu drogowego" przeznaczonej dla dzieci w Gminie Alwernia
- Rewitalizacja skweru zieleni u zbiegu ulic Klonowej i Powstańców Wielkopolskich
- Przebudowa boiska sportowego w Dobryninie (budowa kompleksu l.a. bieżnia okrężna 3-torowa o dł. 333,33 m z bieżnią prostą 4-torową o dł. 100 m i budowa toru rowerowego).
- Tworzenie i doposażenie placów zabaw oraz miejsc rekreacji do prowadzenia zajęć sportowo-zabawowych dla dzieci i młodzieży
- Modernizacja Psiego Wybiegu w Podczelu
- "Budowa obiektów turystycznych i sportowych na terenie gminy Zakliczyn"
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.