eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu służącego do prezentacji treści multimedialnych w tym ofert pracy wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem personelu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-02

Łódź: Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu służącego do prezentacji treści multimedialnych w tym ofert pracy wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem personelu
Numer ogłoszenia: 345679 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307635 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6768027, faks 042 6768004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu służącego do prezentacji treści multimedialnych w tym ofert pracy wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem personelu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wymagania 1.1. System będzie zawierał sześć 52 modułów wyświetlania w postaci infopanelu. 1.2. System musi posiadać modułową budowę umożliwiającą dowolną rozbudowę systemu o kolejne moduły wyświetlania. 1.3. Cały system musi być sterowany serwerem wyposażonym w system operacyjny wraz z licencją. 1.4. Zamówienie obejmuje dostarczenie odpowiedniego oprogramowania funkcyjnego wraz z bezterminową licencją oraz inne elementy sytemu niezbędne do prawidłowego działania. 1.5. Dostarczony system musi być zainstalowany przez Wykonawcę, wstępnie skonfigurowany i gotowy do pracy. 1.6. Elementy systemu usytuowane będą w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w tym infopanele umocowane będą na ścianach betonowych wewnątrz budynku na salach obsługi interesantów. 1.7. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konfiguracji systemu oraz dostarczenia stosownych instrukcji obsługi. 2. Opis Oprogramowania funkcyjnego System tworzenia i prezentacji nieinteraktywnych oraz interaktywnych kanałów informacyjnych na infokioskach i infopanelach (dalej jako system) musi pozwalać na przygotowywanie oraz dystrybuowanie treści na nieograniczonej ilości infokiosków i infopaneli znajdujących się w różnych lokalizacjach. Wszystkie lokalizacje powinny komunikować się z centralnym systemem dystrybucji treści za pośrednictwem sieci LAN i Internetu. Dystrybuowane treści mogą być nieinteraktywne oraz interaktywne. Treści nieinteraktywne mają być prezentowane bez udziału użytkownika. Treści interaktywne mogą być prezentowane na urządzeniach pozwalających użytkownikowi na wykonanie interakcji tj. wpłynięcie na treść i sposób prezentacji np. za pomocą ekranu dotykowego, myszki, kamery, mikrofonu. 1.1. System musi umożliwiać przygotowywanie programów informacyjnych zbudowanych ze zdjęć, filmów, muzyki, dokumentów oraz dedykowanych aplikacji. 1.2. Wprowadzanie danych, przygotowywanie kampanii oraz prezentowanie programów musi działać w oparciu o przeglądarkę internetową i aplikację RIA. 1.3. System musi zawierać w pełni polskojęzyczny interfejs użytkownika. 1.4. System musi posiadać zaimplementowany mechanizm ograniczenia dostępu dla określonych użytkowników. 1.5. Przed rozpoczęciem pracy z systemem wymagane jest podanie prawidłowej nazwy użytkownika oraz hasła. 1.6. System musi umożliwiać umieszczenie w centralnej bibliotece zasobów co najmniej: o plików obrazów cyfrowych w formatach: *.jpg, *.gif, *.png o plików filmów video w formatach: *.flv, *.mp4, *.mov, *.mpg, *.avi, *.wmv o plików audio w formacie *.mp3 o plików dokumentów w formacie *.pdf o plików aplikacji Adobe Flash *.swf. 1.7. Celem lepszego wykorzystania przestrzeni dyskowej, wszystkie pliki filmów wideo muszą być automatycznie przetwarzane i zapisywane w bibliotece w postaci plików *.mp4 w których obraz jest zakodowany w oparciu o standard H.264 a dźwięk w przy użyciu kodeka AAC. 1.8. System musi umożliwiać asynchroniczne przesyłanie plików ze stacji klienta do centralnej biblioteki. Operacja przegrywania plików na serwer centralny musi odbywać się bez blokowania okna przeglądarki (asynchronicznie). Użytkownik musi mieć możliwość dalszej pracy w momencie w którym zasoby są przegrywane do biblioteki. 1.9. Pliki do przegrania muszą być umieszczane w kolejce do przegrania. 1.10. W dowolnym momencie użytkownik musi mieć możliwość usunięcia z kolejki każdego z plików czekających do przegrania. 1.11. Użytkownik musi mieć możliwość podglądu w oknie przeglądarki wszystkich zasobów umieszczonych w bibliotece. 1.12. Biblioteka musi umożliwiać łatwe wyszukiwanie zasobów po nazwie pliku. 1.13. Każdemu elementowi (plikowi) umieszczonemu w bibliotece musi być możliwe przypisanie kategorii do której dany zasób może być przypisane. Dany zasób może być przypisany do wielu kategorii równocześnie. 1.14. Każdy plik umieszczony w bibliotece zasóbów musi być oznaczony miniaturą symbolizującą rodzaj pliku: obraz, dźwięk, wideo, dokument pdf, dokument swf. 1.15. Musi być możliwe przeglądanie plików co najmniej w dwóch widokach: ikon oraz listy. 1.16. W widoku listy musi być możliwość sortowania elementów po nazwie, dacie utworzenia, rozmiarze pliku. 1.17. Następujące parametry (właściwości) każdego z plików umieszczonych w bibliotece zasobów muszą być wyświetlane użytkownikowi: nazwa, osoba która umieściła plik w zasobach, typ, rozdzielczość, ilość zajmowanej przestrzeni dyskowej, datę utworzenia. 1.18. System musi umożliwiać ograniczenie wyświetlanych zasobów tylko do zasobów określonych typów (obraz, dźwięk, wideo, pdf, swf). 1.19. Musi być możliwe usunięcie dowolnego zasobu z biblioteki. 1.20. Musi być możliwa zmiana nazwy dowolnego zasobu w bibliotece. 1.21. System musi umożliwiać utworzenie nowego programu. 1.22. Podczas tworzenia programu konieczne jest określenie jego: -nazwy, -rozdzielczości, -czasu trwania. 1.23. System musi umożliwiać zmianę parametrów programu w dowolnym momencie. Jeżeli zmiana parametrów odbywa się na programie, który już zawiera treści muszą one być przeskalowane do nowych parametrów. 1.24. Tworzenie programu musi polegać na układaniu elementów składowych programu, które powinny być wstawiane z biblioteki zasobów, na linii czasu. 1.25. Wszystkie elementy muszą być układane na ekranie w sposób podobny do aplikacji graficznych. 1.26. Każdy z elementów ustawionych na linii czasu musi mieć możliwość określenia: -położenia X oraz Y (w pikselach) względem lewego górnego rogu ekranu -szerokości i wysokości (w pikselach) -% przezroczystości, -efektu podczas pojawiania się elementu , -efektu podczas znikania elementu. 1.27. Podczas tworzenia programu, użytkownik musi mieć możliwość umieszczenia dodatkowo: -zegarka, -poziomego paska informacyjnego (tzw. tickera), -dowolnych treści tekstowych. 1.28. Dla tworzonego programu musi być możliwość określenia ścieżki dźwiękowej składającej się z listy plików audio. 1.29. Użytkownik, w każdym momencie, musi mieć możliwość podglądu tworzonego programu bez potrzeby przełączania się pomiędzy oknami aplikacji. 1.30. Wszystkie stworzone programy muszą być dostępne w bibliotece programów. 1.31. Użytkownik musi mieć możliwość podglądu wszystkich programów znajdujących się w bibliotece. 1.32. Każdy z programów musi mieć możliwość modyfikacji i ponownego zapisania. 1.33. Użytkownik musi mieć możliwość usunięcia dowolnego programu lub całej grupy programów. 1.34. System musi umożliwiać wyświetlanie treści na urządzeniach typu infopanel lub infokiosk. 1.35. Każde urządzenie musi być przypisane do konta konkretnego użytkownika systemu. Przypisanie do konta użytkownika może się odbywać poprzez podanie nazwy użytkownika i hasła w aplikacji wykorzystywanej do odtwarzania treści (odtwarzacza w przeglądarce lub typu desktop) 1.36. Wszystkie podłączone urządzenia muszą być widoczne w systemie do zarządzania. 1.37. Część serwerowa musi działać w oparciu o współczesne systemy operacyjne Windows oraz Linux. 1.38. Biblioteka zasobów musi być konstruowana w sposób umożliwiający wykorzystanie komercyjnych sieci dystrybucji treści (ang. Content Delivery Network). Użytkownik musi mieć możliwość wyboru sposobu przechowywania plików z multimediami: na własnych serwerach lub w CDN-e. 1.39. Musi istnieć możliwość integracji systemu wyświetlania ofert pracy z Systemem Syriusz STD Wprowadzanie i wyświetlanie ofert pracy System musi: umożliwiać wprowadzanie i gromadzenie ofert z dowolnego stanowiska w sieci komputerowej oraz umożliwiać prezentację - wyświetlanie wprowadzonych ofert pracy, a w szczególności: a) posiadać oddzielne uprawnienia dla grup użytkowników: -przeglądających i drukujących oferty, -wprowadzających i edytujących oferty -dla administratorów b) umożliwiać przypisanie ofert do użytkowników ( właścicielem oferty jest użytkownik wprowadzający ofertę) c) umożliwiać wprowadzanie ofert poprzez przeglądarkę internetową z dowolnego stanowiska w sieci lokalnej d) posiadać możliwość definiowania przez administratora -kategorii/branż, -kolorystki wyświetlania ofert, -rozmiaru czcionki dla wyświetlanych ofert, -dodatkowych pól do każdej oferty pracy z osobna -ilości wyświetlanych ofert e) posiadać możliwość ustawienia rozdzielczości wyświetlanej treści z poziomu aplikacji dla każdego playera (infopanel/infokiosk) indywidualnie f) zapewniać, aby branże i grupy ofert były zesłownikowane, g) umożliwić definiowanie liczby wyświetlanych ofert pracy na ekranie h) umożliwić definiowanie konfiguracji dla każdego profilu w celu dostosowania do różnych paneli/infokiosków i) umożliwić automatyczne wprowadzanie / podpowiadanie wartości pól podczas edycji ofert (data oferty) j) umożliwić nieograniczony dostęp dla administratora do bazy danych (pełne uprawnienia administracyjne) k) umożliwić podgląd wyglądu oferty wyświetlanej na telewizorach bezpośrednio w aplikacji podczas wprowadzania /edycji oferty l) umożliwić podział wyświetlania ofert na branże/grupy ofert oraz listę wszystkich branż/grup m) podczas wyświetlania ofert z danej branży/grupy umożliwić wyróżnienie na liście branż/grup poprzez podświetlenie lub zmianę koloru nazwy branży/grupy n) w przypadku gdy liczba ofert w grupie przewyższa maksymalną liczbę ofert wcześniej zdefiniowanych zapewnić podział wyświetlania na kolejne strony zawierające liczbę zdeklarowanych ofert pracy na jednym ekranie o) umożliwić wyświetlanie informacji o aktualnie oglądanej stronie ofert (numer strony), ilości wszystkich stron do wyświetlenia w danej grupie (ilość stron) oraz czasie pozostałym, przez jaki będzie wyświetlana dana strona (w sekundach w czasie rzeczywistym podczas wyświetlania) p) umożliwić wyświetlanie informacji o możliwości uzyskania informacji o ofercie w danym pokoju/stanowisku w zależności od branży/grupy ofert q) zapewnić, aby czas wyświetlania strony ofert był automatycznie przeliczany w zależności od ilości ofert wyświetlanych Wyświetlanie treści multimedialnych na tablicach informacyjnych System musi: a) umożliwiać definiowanie tablicy informacyjnej z dowolnego stanowiska w sieci komputerowej oraz prezentację - wyświetlanie tablicy informacyjnej b) umożliwiać nadanie oddzielnych uprawnień dla grup użytkowników: definiujących tablicę informacyjną oraz dla administratorów, c) zapewnić możliwość definiowania przez administratora użytkowników i ich ról, d) umożliwić definiowanie tablicy informacyjnej poprzez przeglądarkę internetową z dowolnego stanowiska w sieci lokalnej, e) umożliwić definiowanie przez administratora kolorystki wyświetlania tablicy informacyjnej, f) zapewnić administratorowi odpowiadzialność za rozkład tekstu na ekranie tak, aby się wyświetlał w całości, g) umożliwić : -umieszczenie znaku graficznego w postaci logo w lewym i/lub prawym górnym rogu tablicy -definiowanie wyświetlania paska poziomego z komunikatem na górze lub na dole tablicy, -zdefiniowanie poziomo przesuwanego paska z informacjami tekstowymi dla którego źrodłem danych jest feed RSS (w wersji 2.0) udostepniany na dowolnej stronie www w Internecie. -definiowanie ilości kolumn z informacjami -zdefiniowanie obszaru w dolnej części tablicy na którym będzie możliwość umieszczenia plików graficznych, -zdefiniowanie podziału ekranu na zawartości tak, aby można było wyświetlić kolumny z wierszami informacyjnymi, -zdefiniowanie kolorystyki tablic -nieograniczony dostęp dla administratora do bazy danych , -podgląd wyglądu tablicy informacyjnej wyświetlanej na telewizorach bezpośrednio w aplikacji podczas definiowania /edycji oferty, Cechy dodatkowe: a) komunikacja w systemie musi odbywać się poprzez sieć LAN, b) musi istnieć możliwość zdalnej administracji poprzez sieć LAN za pomocą protokołu Telnet/SSH, c) wprowadzanie i edycja ofert pracy, treści multimedialnych powinna odbywać się poprzez dedykowaną aplikację dla systemu Windows 98/2000/NT/XP/VISTA d) gromadzenie danych powinno odbywać się w relacyjnej bazie danych Specyfikacja techniczna infopanelu Wielkość ekranu: 52 Rodzaj Panelu: S-PVA Kąty widzenia: 178/178 CR 10:1 Jasność: 700cd/m2 Rozdzielczość: 1920 x 1080pikseli Kontrast statyczny: 2000:1 Czas reakcji: 8ms g-g Terminarz umożliwiający zaprogramowanie godzin działania monitora: TAK Możliwość zamontowania na ścianie: TAK Zużycie energii (typowe): 290W Złącza: D-SUB, DVI-D, s-VIDEO, 5 x BNC in/out, HDMi, Display Port Możliwość podłączenia głośników: TAK Szerokość ramki: Maksymalnie 19.0mm Możliwość pracy 24h/7: TAK Możliwość sterowania monitorem przez RS-232: TAK Możliwość sterowania monitorem przez złącze RJ-45: TAK Korekcja krzywej gamma: 10 bit Możliwość programowania wewnętrznej tablicy LUT monitora o minimalnej rozdzielczości 10 bit na każdy kanał RGB, za pomocą dostarczanego przez producenta monitora oprogramowaniem: TAK Czujnik natężenia Oświetlenia regulujący jasność monitora w zależności od warunków panujących w pomieszczeniu: TAK Możliwość sterowania monitorem za pomocą oprogramowania tego samego producenta: TAK Możliwość zainstalowania opcjonalnych głośników: TAK Kolor obudowy monitora: CZARNY MAT Metalowa obudowa: TAK Uchwyt mocujący: Monitor musi być dostarczony z uchwytem, który spełnia następujące wymagania: - Umożliwia przymocowanie monitora do ściany lub sufitu (za pomocą dodatkowego adaptera). - Umożliwia regulacja nachylenia monitora w zakresie 0 - 240 w pionie. - Posiada specjalnie zaprojektowane miejsce na przykręcenie terminala komputerowego sterującego monitorem. - Wykonany jest ze stali malowanej proszkowo, kolor czarny lub grafitowy 3. Gwarancja a) Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na dostarczony system, łącznie z infopanelami oraz zapewni w okresie gwarancji nieodpłatny serwis techniczny (wkalkulowany w cenę oferty) obejmujący: doradztwo techniczno - eksploatacyjne, okresowe przeglądy i regulacje zgodne z wymogami producenta oraz usuwanie powstałych wad w okresie udzielonej gwarancji. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszoną usterkę - nie dłuższy niż 12 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. b) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia gotowości serwisowej w godzinach od 8.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku, w tych też godzinach Zamawiający będzie zgłaszał wszelkie awarie systemu - faxem. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania zgłoszenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.60.00 - Pakiety oprogramowania prezentacyjnego 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu służącego do prezentacji treści multimedialnych w tym ofert pracy wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem personelu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maxto Marcin Staniewski, Tomasz Wojewoda Sp.j., ul.Reduta 5, 31-421 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81967,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104229,48

  • Oferta z najniższą ceną: 104229,48 / Oferta z najwyższą ceną: 104229,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.