Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-02
Gliwice: III Dostawa zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego. Oznaczenie sprawy: OZ/D/254/KP/08.
Numer ogłoszenia: 345625 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: III Dostawa zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego. Oznaczenie sprawy: OZ/D/254/KP/08..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego dla Politechniki Śląskiej w podziale na 7 zadań. (CPV: 39.70.00.00-9 Sprzęt gospodarstwa domowego.) ZADANIE 1 - Czajniki elektryczne bezprzewodowe i grzejniki elektryczne wolnostojące - OPM. ZADANIE 2 - (OP, R0-1, RD-1) Chłodziarki wolnostojące. ZADANIE 3 - (RE-5, RCH-1) Kuchenki mikrofalowe oraz ogrzewacz halogenowy. ZADANIE 4 - (RMT -2) Wentylatory. ZADANIE 5 - (RJ0-1, RAU-0, RE-0) Odkurzacze. ZADANIE 6 - (ROZ-0, WP, RMT-1) Grzejniki olejowe. ZADANIE 7 - (RW-S, RIE-6) Ekspresy do kawy. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 206.000 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (Wymagane warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1.Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2.Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Warunki przedmiotowe (Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 3.Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, terminu realizacji itd. 4.Zaoferowanie parametrów technicznych . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków podmiotowych (wymagane oświadczenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu): 1.1.Oświadczenie. 1.2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie warunków przedmiotowych (Wymagane oświadczenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków dotyczących przedmiotu zamówienia: 3.1. Oferta Cenowa. 4.1. Tabela Parametrów Technicznych. 4.2. Karty katalogowe, prospekty, wydruki ze strony internetowej producenta lub inne dokumenty wydane przez producenta (zawierające wszystkie wymagane parametry techniczne oferowanych urządzeń równoważnych)- w języku polskim..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok.509 lub 510..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok.510..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Należy również dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. 3. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury i spełnienia warunków umowy..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Czajniki elektryczne bezprzewodowe i grzejniki elektryczne wolnostojące - OPM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: 1.1. Czajniki elektryczne bezprzewodowe I - 65 szt. 1.2. Czajniki elektryczne bezprzewodowe II - 15 szt. 1.3. Grzejniki konwektorowe - 12 szt. 1.4. Grzejniki olejowe - 12 szt. Poz. 1.3 i 1.4 tj. grzejniki konwektorowe i grzejniki olejowe - podane ilości są ilościami planowanymi do zakupu w okresie trwania umowy. Rzeczywiste zakupy będą wynikały z bieżących potrzeb Uczelni. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za nie zamówioną przez Zamawiającego część towaru ujętą w ofercie cenowej, jak również żadna rekompensata z tego tytułu. Termin dostawy: sukcesywna dostawa (maksymalnie 10 dostaw) w okresie do 8 miesięcy od dnia podpisania umowy na podstawie szczegółowych zamówień przesyłanych faksem do Wykonawcy. Realizacja do 7 dni od dnia przesłania zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - (OP, R0-1, RD-1) Chłodziarki wolnostojące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: 2.1. (OP) Chłodziarka I - 1 szt. 2.2. (R0-1) Chłodziarka II- 1 szt. 2.3. (RD-1) Chłodziarka III- 1 szt. Termin dostawy: do 4 tygodni (28 dni) od dnia podpisania umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - (RE-5, RCH-1) Kuchenki mikrofalowe oraz ogrzewacz halogenowy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: 3.1. (RE-5) Kuchenki mikrofalowe - 2 szt. 3.2. (RCH-1) Ogrzewacz halogenowy - 1 szt. Termin dostawy: do 4 tygodni (28 dni) od dnia podpisania umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - (RMT-2) Wentylatory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: wentylatory - 13 szt. Termin dostawy: do 4 tygodni (28 dni) od dnia podpisania umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - (RJ0-1, RAU-0, RE-0) Odkurzacze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: 5.1. (RJ0-1) Odkurzacz przemysłowy I - 1 szt. 5.2. (RAU-0) Odkurzacz II- 3 szt. 5.3. (RE-0) Odkurzacz III- 1 szt. Termin dostawy: do 4 tygodni (28 dni) od dnia podpisania umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - (ROZ-0, WP, RMT-1) Grzejniki olejowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: 6.1. ( ROZ-0) Grzejniki olejowe (3000 W) - 7 szt. 6.2. (WP, RMT-1) Grzejniki olejowe (2000 W) - 3 szt. Termin dostawy: do 4 tygodni (28 dni) od dnia podpisania umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7- (RW-S, RIE-6) Ekspresy do kawy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje: 7.1. (RW-S) Ekspres do kawy - 1 szt. 7.2. (RIE-6) Ekspres do kawy - 1 szt. Termin dostawy: do 4 tygodni (28 dni) od dnia podpisania umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Ochrona i dozór obiektów Zespołu Szkół Łączności w roku 2024"
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Remont i modernizacja sali gimnastycznej w SP nr 7 (GBO 2024)
- Szkoła Podstawowa nr 13 w Gliwicach - modernizacja placu zabaw "
- Usługa wzorcowania/kalibracji wyposażenia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa odzieży oraz obuwia profilaktycznego i operacyjnego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Dostawa materiałów gospodarczych do internatów i kwater internatowych
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
więcej: Sprzęt gospodarstwa domowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.