eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ROBOTY MODERNIZACYJNE W BUDYNKU NR 3 WIML - POLIKLINIKA I SŁUŻBOWA BAZA NOCLEGOWA



Ogłoszenie z dnia 2006-06-29

POZYCJA 34559

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: ROBOTY MODERNIZACYJNE W BUDYNKU NR 3 WIML - POLIKLINIKA I SŁUŻBOWA BAZA NOCLEGOWA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, do kontaktów: mjr mgr inż. Zbigniew Jakubowski tel. 022 685 29 81, ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852689, fax 022 6852689, e-mail: mpuszkar.wiml.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wiml.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJSKOWY INSTYTUT MEDYCYNY LOTNICZEJU Sekcja Planowania Logistycznego i Zamówień Publicznych bud. nr 5, pok. nr 26, mgr Beata Stoś, ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 685 26 89, fax 022 685 27 15, e-mail: bstos@wiml.waw.pl, www.wiml.waw.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: WOJSKOWY INSTYTUT MEDYCYNY LOTNICZEJ Kancelaria bud. nr 2, pok. nr 37, mjr mgr inż. Zbigniew Jakubowski tel. 022 685 29 81 mgr Beata Stoś, ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 685 26 89, fax 022 685 27 15, e-mail: bstos@wiml.waw.pl, www.wiml.waw.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY MODERNIZACYJNE W BUDYNKU NR 3 WIML - POLIKLINIKA I SŁUŻBOWA BAZA NOCLEGOWA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: WIML. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAKRES PRAC 1.Roboty związane z montażem windy zew. -demontaż ślusarki okiennej -wykonanie podjazdu do windy -wykonanie ogrodzenia 2.Wymiana ślusarki i stolarki okiennej -wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV w pomieszczeniach i na korytarzu -wymiana ślusarki okiennej na aluminiową - korytarz i klatka schodowa -wymiana ślusarki okiennej na aluminiowa w bufecie 3.Docieplenie -opracowanie projektu docieplenia budynku niezbędnego uzyskania pozwolenia na budowę -docieplenie ścian budynku -docieplenie ścian piwnic - cokół -wykonanie tynków na powierzchniach nieocieplanych 4.Łazienki -roboty budowlane roboty rozbiórkowe murowe roboty rozbiórkowe - okładziny ścienne roboty rozbiórkowe - posadzki roboty montażowe - posadzki ścianki sufity podwieszone montaż stolarki wew. okładziny ścienne - płyty kart-gips okładziny ścienne - glazura roboty malarskie -roboty sanitarne instalacja wod-kan instalacja co roboty uzupełniające - przekucia -roboty elektryczne 5.Pomieszczenia hotelowe - kabiny prysznicowe -roboty budowlane posadzki okładziny ścienne roboty malarskie -roboty instalacyjne 6.Przebudowa rejestracji -roboty rozbiórkowe - ślusarka aluminiowa -roboty rozbiórkowe murowe -posadzki -roboty murowe -roboty gipsowe -roboty malarskie -ślusarka aluminiowa -instalacja co 7.Recepcja hotelowa 8.Posadzki - korytarze 9.Odnowienie korytarzy i gabinetów -roboty rozbiórkowe -tynki gipsowe -roboty malarskie 10. Odnowienie klatki schodowej -roboty rozbiórkowe tynki gipsowe -roboty malarskie 11. Opracowanie projektu wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku. 12. Wymiana instalacji elektrycznej w oparciu o opracowany projekt. 13.Wymiana instalacji centralnego ogrzewania. 14.Wymiana instalacji wod.- kan. wraz z urządzeniami. 15.Zamontowanie drzwi przeciwpożarowych. 16.Wywiezienie gruzu. 17. Rozbudowa sieci teleinformatycznej: Przy remoncie przychodni należy uwzględnić wykonanie okablowania strukturalnego dla instalacji telefonicznej oraz traktów pod przyszłą sieć komputerową i instalację elektryczną komputerową. Trakty komputerowe - wykonane w postaci plastikowych listew elektroinstalacyjnych. W zależności od miejsca prowadzenia traktów, powinny one być wykonane za pomocą listew mieszczących co najmniej 40 kabli UTP (przy traktach głównych) i 6 kabli UTP (w pomieszczeniach docelowych). Trakty poziome powinny być zakończone we wskazanych centralnych punktach na każdym piętrze. Wszystkie punkty centralne powinny być połączone traktem pionowym mieszczącym co najmniej 70 kabli UTP. Sieć elektryczna komputerowa - dla potrzeb przyszłej sieci komputerowej powinna być także wykonana oddzielna sieć elektryczna z punktami zasilającymi w każdym wskazanym pomieszczeniu oraz punktach centralnych traktów komputerowych. Instalacja sieci telefonicznej strukturalnej - zakończona we wskazanym punkcie szafą patchpanelową i patchpanelem. Sieć wykonana kablem UTP, poprowadzona traktem komputerowym i zakończona we wskazanych pomieszczeniach gniazdem telefonicznym dwuwtykowym. OPIS ROBÓT Roboty związane z montażem windy zew. 1.Demontaż ślusarki okiennej. 2.Rozbiórka donic betonowych. 3.Rozbiórka części chodnika. 4.Wykonanie koryta na gł. do 20 cm pod podjazd do windy. 5.Wykonanie podsypki piaskowej zagęszczonej gr. ok. 5 cm. 6.Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej gr 6 cm wraz z ułożeniem krawężników. 7.Rozebranie części ogrodzenia (przęsła ogrodzeniowe na cokole). 8.Wykonanie nowego ogrodzenia z siatki w ramach wys. 2 m na cokole betonowych oraz montaż bramy przesuwnej. Stolarka i ślusarka okienna 1.Demontaż stolarki okiennej drewnianej i wymiana na stolarkę PCV Okna muszą być wyposażone w górne nawiewniki (regulowane automatycznie), skrzydła rozwieralne a jedno skrzydło w każdym oknie rozwieralno-uchylne . Materiał ościeżnic i skrzydeł : Kształtowniki PCV wzmocnione elementami ze stali , kolor biały , współ. Przenikania ciepła dla okna U=1,4 , współ. Przenikania dla szyb U= 1,1 , okucia obwiedniowe. Wraz z wymianą okien należy wymienić parapety zew. I wew. Parapety wew. Z postformingu , parapety podokienne powinny wystawać nie więcej niż 3 cm poza wykończone części pionowe muru podokiennego, przed ich zamontowaniem podłoże należy wyrównać. Parapety zewnętrzne z blachy ocynkowane 2.Demontaż ślusarki okiennej i wymiana na aluminiową, okna nie otwierane. Kształtowniki ram skrzydeł i ościeżnic wykonane z dwóch komorowych profili aluminiowych połączonych ze sobą za pomocą przekładek z materiału izolującego termicznie - tzw. Profile ciepłe. 3.Wymiana stolarki wew. Drzwi wejściowe do pomieszczeń (ościeżnica + skrzydło drzwiowe z kompletem okuć : klamka + zamek podklamkowy oraz zamek górny). Docieplenie ścian budynku Docieplenie budynku : miejscowa naprawa i uzupełnienie istniejących tynków zwykłych kat. III. Mechaniczne oczyszczenie podłoża . Ocieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 10 cm, ościeży płytami styropianowymi gr 2 cm, ścian zew. Piwnic płytami styropianowymi grub. 7 cm z wykorzystaniem dybli do mocowania styropianu. Przyklejenie siatki i wykonanie wyprawy cienkowarstwowej z tynku mineralnego na ścianach i ościeżach nadziemia oraz wyprawy z tynku mozaikowego na cokole. Prace elewacyjne wykonywane są z rusztowań zewnętrznych rurowych. Przed przyklejeniem styropianu należy wykonać impregnacje ścian środkami grzybobójczymi. Na powierzchniach nieocieplanych (balkony) wykonać naprawy tynku i wykonać tynki cienkowarstwowe mineralne. Remont łazienek W obecnie istniejącym WC i pomieszczeniach gospodarczych (Ip, Iip) przeprowadzić prace remontowe mające na celu stworzenie osobnych pomieszczeń sanitarnych dla pacjentów i personelu. W WC na 3 piętrze wykonać roboty remontowe w pomieszczeniach obecnie istniejących mające na celu wyodrębnienie pomieszczeń WC damski i męski natomiast pomieszczenie gospodarcze wyremontować na potrzeby obsługi hotelowej. - roboty rozbiórkowe 1.demontaż stolarki drzwiowej 2.demontaż okładzin ściennych 3.demontaż posadzek 4.rozbiórka ścianek kabin sanitarnych 5.wykucie kratek wentylacyjnych 6.demontaż urządzeń sanitarnych 7.demontaż armatury sanitarnej 8.demontaż grzejników 9.demontaż starej instalacji wod-kan i c.o (poziomy i piony) -roboty montażowe Posadzki Wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej gr 2 cm. Ułożenie izolacji poziomej z folii polietylenowej z wywinięciem na ścianę na wys. 10 cm. Ułożenie izolacji z płyt styropianowych gr 2 cm. Wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej gr 2 cm. Wykonanie warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomującej gr 8 mm. Ułożenie posadzki z płytek ceramicznych 20x20 na zaprawę klejową. Ułożenie cokolika. W wc dla personelu na I i II piętrze wykonać ściankę z gotowych elementów na konstrukcji aluminiowej wypełnionej płyta wiórową obustronnie laminowaną mocowana do podłogi na kołki wraz z drzwiami (z kompletem okuć). W wc na III piętrze wykonać ścianki kabin z płyt kartonowo- gipsowych wodoodpornych. Ściany w pomieszczeniach sanitarnych wyłożyć płyta kartonowo-gipsową wodo- i ognioochronną. Wszystkie piony obudować płyta karton-gips. Przed ułożeniem płyt na ścianach powierzchnie zabezpieczyć środkiem grzybobójczym. Do wysokości 2,0 m ułożyć płytki - glazura 20x20 powyżej wykonać gładź gipsową i pomalować farba emulsyjną przeznaczoną do pomieszczeń mokrych. Sufity w pomieszczeniach sanitarnych wykonać jako podwieszone na konstrukcji metalowej wypełnione płytami z włókien mineralnych (zastosować płyty przeznaczone do pomieszczeń mokrych o odporności na wilgotność 100%) w sufitach zamontować oprawy oświetleniowe oraz kratki. Otwory drzwiowe w pomieszczeniach sanitarnych poszerzyć i zamontować drzwi (ościeżnica + skrzydło drzwiowe), skrzydło drzwiowe w dolnej części powinno posiadać otwory o sumarycznym przekroju nie mniejszym niż 0,022 mm2 dla dopływu powietrza , skrzydła powinny posiadać komplet okuć (zamek + klamka). Instalację wody wykonać z rur polipropylenowych, ciepła woda PN 20, zimna woda PN 10 i zamontować armaturę i osprzęt sanitarny wg przedmiaru robót. W sanitariatach przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych zamontować uchwyty przy umywalkach i przy ustępach. Instalację c.o. wykonać z rur stalowych , grzejniki płytowe. Przy grzejnikach zamontować zawory termostatyczne. Roboty elektryczne : wykonać nową instalację zgodnie z przedmiarem robót. Pomieszczenia hotelowe W pokojach hotelowych w korytarzu zamontować kabiny prysznicowe. W korytarzach wymienić posadzkę , nową posadzkę wykonać z płytek (terakota). Powierzchnie w miejscu ustawienia brodzików zabezpieczyć nanosząc preparat uszczelniający tzw. Płynną folię (folię w płynie należy nakładać w dwóch warstwach za pomocą pędzla, w miejscach połączeń ścian z wylewką w świeżo naniesioną warstwę folii wtapiamy taśmy uszczelniające i narożniki, podobnie uszczelnić miejscach podejść do rur instalacyjnych, w miejscu wyjścia baterii zabezpieczyć wkleić kołnierz ścienny, po uszczelnieniu newralgicznych miejsc przed dostępem wody ułożyć drugą warstwę), uszczelnienie wykonać na posadzce oraz ścianach . Po ok. 3 dniach można przystąpić do przyklejenia płytek. Na ścianach w miejscu ustawienia kabiny ułożyć glazurę 30x30 do wys. 2.0 m powyżej oraz na pozostałej powierzchni ścian oraz sufity pomalować farbą emulsyjną. W pokojach hotelowych zamontować umywalki, na ścianie wykonać ekrany z płytek ceramicznych a posadzkę przy umywalkach wyłożyć terakotą. Uszczelnienie ścian i posadzek w pokojach hotelowych wykonać j. w. Rurociągi instalacji wody ułożyć z rur polipropylenowych w ścianie. Przebudowa rejestracji Zlikwidować obecnie istniejącą rejestrację. Wykonać adaptację pomieszczenia szatni na cele rejestracji. Rozebranie ścianki aluminiowej przy starej rejestracji. Częściowe rozebranie ścianki (nowa rejestracja ) oraz demontaż okładziny ściennej na ścianie w nowej rejestracji. Rozebranie posadzki z tworzyw sztucznych. Wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej renowacyjnej gr 8 mm (przed ułożeniem zaprawy podłoże oczyścić i zagruntować). Ułożyć wykładzinę PCV (nowa rejestracja) obiektową antypoślizgową z wywinięciem na ścianę na wys. 10 cm. Rozebrać posadzkę w hollu z płytek ceramicznych wykonać warstwę wyrównawczą z masy samopoziomującej renowacyjnej z wcześniejszym oczyszczeniem i zagruntowaniem podłoża. Ułożyć na posadzce płytki \Gres\ wraz z cokolikiem na zaprawie klejowej w otworach drzwiowych zamontować listwy aluminiowe. Zamurować otwór drzwiowy (wejście do pokoju socjalnego ) oraz wykonać otwór drzwiowy w miejscu wskazanym przez inwestora oraz zamontować drzwi wejściowe (ościeżnica + skrzydło drzwiowe z okuciami). Na ścianach w nowej rejestracji oraz na ścianie (ściana w której zamurowano otwór) ułożyć na ścianach płyty kartonowo-gipsowe ognioodporne + tynk gipsowy. Na stropach w holu i rejestracji wykonać tynk gipsowy. Ściany i sufity pomalować farbą emulsyjną. W pomieszczeniu nowej rejestracji wymienić grzejnik wraz z montażem zaworu termostatycznego. Recepcja Zaadoptować pomieszczenie Sali bankietowej na potrzeby recepcji Bazy służbowo- noclegowej. Rozebrać okładzinę ścienną (częściowo szafy wbudowane) drewnianą. Na ścianach ułożyć płyty kartonowo-gipsowe ognioodporne na ruszcie drewnianym. Na ścianach wykonać gładź gipsową a następnie pomalować dwukrotnie farą emulsyjną. Zeskrobać farbę z sufitu i wykonać przecierkę a następnie dwukrotnie pomalować farbą emulsyjną. Zdemontować starą wykładzinę podłogową. Wykonać warstwę wyrównawczą z zaprawy samopoziomującej renowacyjnej gr 8 mm (przed ułożeniem zaprawy podłoże oczyścić i zagruntować). Ułożyć wykładzinę dywanową wraz z ułożeniem listew przyściennych drewnianych. Posadzki Zerwać posadzki z tworzyw sztucznych w korytarzach na I p.i III p. Uzupełnić ubytki w podkładzie. Wykonać warstwę wyrównawczą z zaprawy samopoziomującej renowacyjnej gr 8 mm (przed ułożeniem zaprawy podłoże oczyścić i zagruntować). Ułożyć wykładzinę PCV obiektową antypoślizgową z wywinięciem na ścianę na wys. 10 cm. Odnowienie korytarza, gabinetów lekarskich i pokoi hotelowych Zeskrobać i zmyć starą farbę ze ścian i z sufitów. Zagruntować podłoże preparatami wzmacniającymi podłoże. Wykonać tynki gipsowe gr 5 mm. Pomalować farbą emulsyjną. W pokojach lekarskich oraz w pokojach hotelowych wykonać nowe szafy wnękowe (wraz z montażem). W korytarzach na ścianie zamontować odbojnice z płyty wiórowej laminowanej szer. ok. 25 cm. Odnowienie klatki schodowej Zeskrobać z zmyć starą farbę ze ścian i sufitów. Zagruntować podłoże preparatem wzmacniającym podłoże. Wykonać tynki gipsowe. Dwukrotnie pomalować farą emulsyjną. Balustrady pomalować farbą olejną. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Polikliniki Wymiana instalacji oświetleniowej Wymiana instalacji gniazd elektrycznych Wymiana rozdzielni elektr. piętrowych Wymiana rozdzielni elektr. głównej na parterze Wymiana wlz parter - 3 piętro Wymiana instalacji centralnego ogrzewania Wymiana poziomów i pionów wraz z grzejnikami Wymiana instalacji wod.- kan. Wymiana pionów kanalizacyjnych z żeliwnych na PCV Wymiana pionów wodociągowych ze stalowych na polipropylenowe Wymiana podejść czerpalnych i odpływowych Wymiana urządzeń wod. - kan. Montaż pionu hydrantowego stalowego DN 50 przeciwpożarowego Zamontowanie drzwi przeciwpożarowych UWAGI KOŃCOWE Przed dokonaniem montażu należy sprawdzić wymiary: stolarki i ślusarki okiennej, stolarki drzwiowej, parapetów oraz szaf wbudowanych. Przy wykonywaniu prac należy szczególną uwagę zwracać na przestrzeganie przepisów BHP i P.poż. Wszystkie roboty należy wykonywać w sposób nieuciążliwy dla użytkownika, rejon prac po zakończeniu robót należy uprzątnąć. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Wypełniony kosztorys ofertowy. 2.Formularz ofertowy - wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Druk zawierający informację o banku i nr konta na które Zamawiający zwróci wadium - załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 10.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11.Kopia dowodu wniesienia wadium. Jeżeli wadium zostało wniesione w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zmianami) - należy dołączyć (w osobnej kopercie, odpowiednio oznaczonej) oryginał ww. dokumentu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyzej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 13 163,93 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodność oferty z ustawą Prawo Zamówień Publicznych i z warunkami zawartymi w SIWZ. 2.Zakupienie SIWZ u Zamawiającego. 3.Sporządzenie poprawnej i kompletnej oferty wypełnionej wg wzorów na załącznikach. 4.Umieszczenie oferty w zaklejonej kopercie. Koperta musi posiadać oznaczenia określone w punkcie XII ppkt.15. 5.Aby oferta nie została odrzucona i była dopuszczona do dalszego postępowania musi zawierać wszystkie wymagane i ważne dokumenty wymienione w punkcie VIII. 6.Oferta musi być sporządzona na FORMULARZU OFERTOWYM, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 7.Każdy Wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę. Wykonawca który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie wykluczony z postępowania. 8.Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od terminu składania ofert - zgodnie z art. 85 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP z dn. 29.01.2004r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z 09.02.2004r. z póź. zmianami). 9.Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji na roboty modernizacyjne w budynku nr 3 WIML - Poliklinika i Służbowa Baza Noclegowa. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferty nie spełniające powyższych wymagań zostaną odrzucone (podstawa art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. najnizsza cena 70 2. najkrótszy termin realizacji 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiml.waw.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 22.08.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.07.2006, godzina 11:00, siedziba Zamawiającego, bud. nr 5, sala konferencyjna (parter).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.