eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Iława: Dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie
Numer ogłoszenia: 345519 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6484124, faks 089 6499711.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - ośrodek pomocy społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iławie na okres od 01 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez MOPS. Koszt transportu dostarczanej dostawy ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części (z uwzględnieniem postanowień art. 32 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych): Część 1 artykuły spożywcze i napoje , Część 2 nabiał, Część 3 pieczywo i ciasta, Część 4 ryby i przetwory rybne, Część 5 jaja, Część 6 mrożonki. Opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowo załącznik nr 2 do SIWZ. Wszędzie, gdzie wskazane są jakiekolwiek znaki towarowe, nazwy etc. Zamawiający dopuszcza uwzględnienie innych produktów równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane w SIWZ. a) Wykonawca zobowiązuje się do Wykonania przedmiotu zamówienia określonego w §1 zgodnie z formularzem ofertowym, wymogami obowiązującymi w przedmiocie zamówienia oraz o wysokiej jakości. b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego. c) Zamawiający dopuszcza zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia, a tym samym proporcjonalne do zmiany zwiększenie wartości umowy. d).Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia w każdej z jego części o produkty nie ujęte w SIWZ. Ceną jednostkową w tej sytuacji będzie cena jednostkowa produktu według ogólnie dostępnego cennika Wykonawcy. Zmiana tego typu wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do umowy. e) Uszczegółowienia przedmiotu konkretnej dostawy Zamawiający będzie dokonywał każdorazowo przy jej zamawianiu. Wartość dostawy będzie adekwatna do kosztu zamawianych każdorazowo artykułów, zgodnie z cenami umownymi. f) Zamawiający ma możliwość korzystania z promocji ogłaszanych przez Wykonawcę na produkty rodzajowo ujęte w umowie. Zmiany tego typu nie wymagają formy pisemnej. g) W sytuacji, gdy z powodów niezależnych od Wykonawcy nie może on dostarczyć Zamawiającemu zamawianego przez niego artykułu, bądź artykułu umownego, Zamawiający może zamówić inny tego rodzaju produkt, wybrany przez siebie. Cena w tej sytuacji będzie zgodna z ogólnie przyjętym cennikiem Wykonawcy. Zmiany te będą dokonywane w drodze zamówień telefonicznych, do ich obowiązywania wystarczy ustne zamówienie przez Zamawiającego, reprezentowanego przez panią Irenę Czubak, i zgoda na jego dokonanie Wykonawcy. Poświadczeniem zamówienia będzie wystawiona faktura VAT. h) Gdy Wykonawca nie może dostarczyć Zamawiającemu zamawianego przez niego artykułu, bądź artykułu umownego z winy własnej, Zamawiający może zamówić inny tego rodzaju produkt, wybrany przez siebie. Cena w tej sytuacji będzie zgodna z cennikiem umownym. Zmiany te będą dokonywane w drodze zamówień telefonicznych, do ich obowiązywania wystarczy ustne zamówienie przez Zamawiającego, reprezentowanego przez panią Irenę Czubak, i zgoda na jego dokonanie Wykonawcy. Poświadczeniem zamówienia będzie wystawiona faktura VAT. Zmiany tego typu nie wymagają formy pisemnej. i) W przypadku zmian rynkowych cen jednostkowych pozycji wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, różniących się od cen jednostkowych brutto poszczególnych pozycji umowy o więcej niż 15% ceny umownej dopuszcza się możliwość zmian umownych cen jednostkowych, zmiany tego rodzaju wymagają pisemnego umotywowanego wniosku od Wykonawcy. j) Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie stawka podatku VAT, podatek ten będzie naliczany w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury. 2. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ulicy Grunwaldzkiej 6a, 14-200 Iława, zaś upoważnionym do odbioru Irena Czubak. 3. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w sposób szczegółowy załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania w ramach zawartej umowy artykułów spożywczych, najlepszej jakości, wyprodukowanych zgodnie z obowiązującymi w tym przedmiocie normami; zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 5. Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie okresowo, na podstawie telefonicznych zamówień MOPS dokonywanych do dwóch razy w tygodniu (część 4,5,6) lub trzech razy w tygodniu (część 1,2,3) najpóźniej dzień przed dostawą, w dniu i godzinie, a także w ilości i asortymencie wskazanych każdorazowo w zamówieniu telefonicznym. 6. Koszt transportu realizowanych dostaw ponosi Wykonawca. 7. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy, jej obniżonej jakości, Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany, w terminie maksymalnie 2 godzin. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na całość części 1 lub/i całość części 2 lub/i całość części 3 lub/i całość części 4 lub/i całość części 5 lub/i całość części 6.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3. 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, spełnianie powyższych warunków będzie rozpatrywane dla każdej części osobno..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w 1. Wykonawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1, 2) formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 2, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3, 7) parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków - załącznik nr 4 Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi przedstawić komplet dokumentów, poświadczających spełnianie wymaganych warunków w odniesieniu do każdej części zamówienia. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy ( z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy) Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda by spełnili następujące warunki: 1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3, 5, 6. Pozostałe dokumenty składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. 2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum. Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum; 4) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianychprzez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie, ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 Iława.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie, ul. Grunwaldzka 6a, 14-200 Iława, pok 113.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: artykuły sopżywcze i napoje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 1 zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla MOPS w Iławie. Przedmiot obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem artykułów spozywczych do siedziby Zamawiajacego po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez MOPS. Koszt transportu ponoszonej dostawy ponosi Wykonawca..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: nabiał i produkty mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 2 zamówienia jest dostawa nabiału i produktów mleczarskich dla MOPS w Iławie. Przedmiot obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem nabiału i produktów mleczarskich do siedziby Zamawiajacego po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez MOPS. Koszt transportu ponoszonej dostawy ponosi Wykonawca..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pieczywo i ciasta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 3 zamówienia jest dostawa pieczywa i ciast dla MOPS w Iławie. Przedmiot obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem pieczywa i ciast do siedziby Zamawiajacego po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez MOPS. Koszt transportu ponoszonej dostawy ponosi Wykonawca..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ryby i przetwory rybne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 4 zamówienia jest dostawa ryb i przetworów rybnych dla MOPS w Iławie. Przedmiot obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem ryb i przetworów rybnych do siedziby Zamawiajacego po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez MOPS. Koszt transportu ponoszonej dostawy ponosi Wykonawca..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: jaja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 5 zamówienia jest dostawa jaj dla MOPS w Iławie. Przedmiot obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem jaj do siedziby Zamawiajacego po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez MOPS. Koszt transportu ponoszonej dostawy ponosi Wykonawca..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: mrożonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 6 zamówienia jest dostawa mrożonek dla MOPS w Iławie. Przedmiot obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę własnym transportem mrożonek do siedziby Zamawiajacego po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez MOPS. Koszt transportu ponoszonej dostawy ponosi Wykonawca..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.