eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa systemu zamkniętego pobierania krwi oraz sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku dla wszystkich jednostek Zespołu nr 1 i Zespołu nr 2 Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-19

Katowice: Dostawa systemu zamkniętego pobierania krwi oraz sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku dla wszystkich jednostek Zespołu nr 1 i Zespołu nr 2 Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 34531 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249873 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. , faks 032 2514533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu zamkniętego pobierania krwi oraz sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku dla wszystkich jednostek Zespołu nr 1 i Zespołu nr 2 Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu zamkniętego pobierania krwi oraz sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku dla wszystkich jednostek Zespołu nr 1 i Zespołu nr 2 Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Asortymentowo-Cenowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 Pakietów: Pakiet nr 1 - system zamknięty pobierania krwi - wg CPV 33141300-3. Zamawiany system ma być wykonany z tworzywa sztucznego Pakiet nr 2 - mikroprobówki do hematologii oraz do surowicy - wg CPV 33192500-7. Pakiet nr 3 - strzykawki z zatyczką do gazometrii - wg CPV 33141310-6. Pakiet nr 4 - stazy do pobierania krwi - wg CPV 33141300-3 Pakiet nr 5 - probówki do diagnostyki pseudotrombocytopenii - wg CPV 33192500-7. Pakiet nr 6 - pojemniki do transportu probówek - wg CPV 33140000-3 Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia próbek w ilościach określonych na str. nr 6 SIWZ. 1. Zamawiający rozumie przez dostawę zamkniętego systemu pobierania krwi oraz sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku cykliczną dostawę na wezwanie Zamawiającego. 2. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto przez okres obowiązywania umowy. 3. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu. 4. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio jeden lub dwa razy w miesiącu. 5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia faksem. 6. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega: - ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 7. Wykonawca musi zagwarantować dostępność zaoferowanego Zamawiającemu asortymentu przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowywanie. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu Nr 1: a) system zamknięty powinien gwarantować całkowitą ochronę przed kontaktem z krwią, b) możliwość pobierania krwi w przypadku naczyń kruchych (pacjenci leczeni onkologicznie) i u noworodków, małych dzieci, c) probówki muszą być wykonane z tworzywa sztucznego nietłukącego i niełamliwego, d) probówki określone w Pakiecie Nr 1 w pozycjach 1, 2, 3, 10 muszą być przystosowane do pracy z analizatorami: Cobas Integra 400 Plus, Elecsys 2010, e) probówka określona w Pakiecie Nr 1 w pozycji 4 musi być przystosowana do pracy z analizatorem hematologicznym K-4500, f) probówka określona w Pakiecie Nr 1 w pozycji 5 musi być przystosowana do pracy z analizatorem serologicznym Classic Plus, g) probówka określona w Pakiecie Nr 1 w pozycji 6 musi być przystosowana do pracy z analizatorem koagulologicznym Coasys Plus C, h) system powinien umożliwiać pobieranie krwi w kierunku badań: - biochemicznych, - hematologicznych, - koagulologicznych, - serologicznych - OB, i) igły wyłącznie systemowe kompatybilne z probówkami, j) łączniki do końcówek typu Luer kompatybilne z systemem, k) Wykonawca gwarantuje w cenie oferty przeszkolenie personelu i doradztwo w zakresie pobierania krwi w systemie /należy przeszkolić ok. 200 osób, w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące od daty zawarcia Umowy, na zlecenie Zamawiającego w terminach przez niego wyznaczonych / Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu Nr 1 określa Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.19.25.00 - Probówki 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEBO Sp. z o.o., ul. Sławkowska 45, Bukowno, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87043,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101666,05

  • Oferta z najniższą ceną: 101666,05 / Oferta z najwyższą ceną: 101666,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEBO Sp. z o.o., ul. Sławkowska 45, Bukowno, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1358,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1968,80

  • Oferta z najniższą ceną: 1968,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2097,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SARSTEDT Sp. z o.o., Blizne Łaszczyńskiego ul. Warszawska 25, Stare Babice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3210,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3852,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEBO Sp. z o.o., ul. Sławkowska 45, Bukowno, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 735,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 706,20

  • Oferta z najniższą ceną: 706,20 / Oferta z najwyższą ceną: 706,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SARSTEDT Sp. z o.o., Blizne Łaszczyńskiego, ul. Warszawska 25, Stare Babice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 249,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 369,15

  • Oferta z najniższą ceną: 369,15 / Oferta z najwyższą ceną: 369,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.