To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-17
Ogłoszenie nr 345246 - 2016 z dnia 2016-11-17 r.
Warszawa: Sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych w podziale na pakiety
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu1. Z uwagi na charakter niniejszego zamówienia (sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 12 miesięcy), zamówienie może być częściowo realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Funduszy Europejskich.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 325406-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 325465-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, krajowy numer identyfikacyjny
28891700000, ul.
ul. Żwirki i Wigury
61,
02091
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
225 720 366, faks
225 720 363, e-mail
aez@wum.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych w podziale na pakiety
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AEZ/S-144/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych, w podziale na 7 (siedem) części zamówienia, zwanych dalej Pakietami od 1 do 7, wyszczególnionych co do rodzaju i liczby w Formularzach cenowych, stanowiących odpowiednio Załączniki od 2.1 do 2.7 tj. 1) Pakiet 1 - Sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych do jednostek organizacyjnych WUM 2) Pakiet 2 - Sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych do jednostek organizacyjnych WUM 3) Pakiet 3 - Sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych do jednostek organizacyjnych WUM 4) Pakiet 4 - Sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych do jednostek organizacyjnych WUM 5) Pakiet 5 - Sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych farmaceutycznych do jednostek organizacyjnych WUM 6) Pakiet 6 - Sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych do jednostek organizacyjnych WUM 7) Pakiet 7 - Sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych do jednostek organizacyjnych WUM 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia, partiami (w zależności od bieżących potrzeb), zgodnie z zamówieniem, które określać będzie: liczbę i asortyment wyrobów stomatologicznych. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do siedziby Zamawiającego: Sekcja Gospodarki Magazynowej w Dziale Logistyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa tel. 48 22 5720 337. 3. Przedmiot zamówienia objęty Pakietami od 1 do 7, został sporządzony na podstawie analizy dostaw wykonanych w okresie ostatnich 12 miesięcy, w ramach prowadzonej działalności dydaktycznej, a także projektów badawczych, których kontynuacja wymaga bezwzględnego stosowania tych samych materiałów stomatologicznych. 4. Mając na uwadze, że wyroby stomatologiczne wyszczególnione w Załącznikach nr 2.1 - 2.7 co do rodzaju i liczby, stanowią wartości szacunkowe, Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) dokonania zmiany liczby wyrobów stomatologicznych wyszczególnionych w Załącznikach od 1 do 7, b) ograniczenia przedmiotu zamówienia (asortymentu) ze względu na potrzeby, których Zamawiający nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania, - z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianych wyrobów stomatologicznych nie przekroczy kwoty umowy, ustalonej na podstawie przyjętej oferty najkorzystniejszej. 5. Zamawiający wyjaśnia, że w Załącznikach od 1 do 7, wskazując na producenta wyrobów stomatologicznych ma na uwadze w szczególności indywidualne preferencje użytkowników, mające bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo pacjentów w trakcie wykonywania procedur medycznych, a także jakość tych narzędzi i materiałów, w tym służących do celów prac badawczych, których kontynuacja wymaga bezwzględnego stosowania tych samych produktów. Mając na uwadze postanawiania art. 29 ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania wyrobów równoważnych tj. innych producentów, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do każdej z pozycji asortymentowych Wykonawca wykaże, że oferowane przez niego dostawy posiadają cech fizyczne, techniczne, funkcjonalne lub chemiczne jak produkty wskazane przez Zamawiającego. Potwierdzeniem spełnienia powyższego będzie załączenie do oferty dowodów (kart katalogowych, zestawień porównawczych, certyfikatów lub innych dokumentów) które potwierdzą tę równoważność oraz, że oferowane wyroby nie spowodują zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia większej ilości lub innych materiałów zużywalnych, a także konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur). 6. Wykonawca oferujący produkty o innej wadze lub objętości lub wielkości opakowania niż wykazana przez Zamawiającego w kolumnie 2 Formularzy cenowych, uprawniony jest do zmiany treści kolumny 8, poprzez wstawienie oferowanej liczby opakowań/sztuk tak, aby łączna waga lub objętość lub łączna liczba sztuk danego produktu była co najmniej taka jak wymagana przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że oferowana waga lub objętość lub wielkość opakowania danego wyrobu nie może być większa niż wykazana przez Zamawiającego w kolumnie 2. 7. Wykonawca, zgodnie z treścią oświadczenia złożonego w treści oferty (Załącznik 1.1 do 1.7), zobowiązany jest przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych wyrobów równoważnych, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta posiadanego sprzętu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33141800-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: 1) Pakiet 1 - Sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych do jednostek organizacyjnych WUM |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT55216.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 60030,36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: 2) Pakiet 2 - Sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych do jednostek organizacyjnych WUM |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT487077.88 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 510266,73 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: 3) Pakiet 3 - Sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych do jednostek organizacyjnych WUM |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6481.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5994,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: 4) Pakiet 4 - Sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych do jednostek organizacyjnych WUM |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93. ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Nie złożono żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7407.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: 5) Pakiet 5 - Sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych farmaceutycznych do jednostek organizacyjnych WUM |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16666.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17482,85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: 6) Pakiet 6 - Sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych do jednostek organizacyjnych WUM |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93. ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Nie złożono żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3464.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: 7) Pakiet 7 - Sukcesywne dostawy wyrobów stomatologicznych do jednostek organizacyjnych WUM |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93. ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Nie złożono żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1876.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.