eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup urządzeń gastronomicznych na potrzeby ośrodków wypoczynkowych NBP w Zakopanem i Rucianem - Nidzie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-02

Warszawa: Zakup urządzeń gastronomicznych na potrzeby ośrodków wypoczynkowych NBP w Zakopanem i Rucianem - Nidzie.
Numer ogłoszenia: 345169 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski - Departament Zamówień Publicznych , ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 653 28 20, faks 22 653 25 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Polityka pieniężna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń gastronomicznych na potrzeby ośrodków wypoczynkowych NBP w Zakopanem i Rucianem - Nidzie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń gastronomicznych do Ośrodka Wypoczynkowego Bankowiec w Zakopanem ul. Bulwary Słowackiego 14 oraz do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Guzianka w Rucianem - Nidzie ul. Guzianka 7 wraz z przeprowadzeniem przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi danego urządzenia oraz ze świadczeniem usług serwisowych w okresie 24-miesięcznej gwarancji jakości..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.40.00-6, 39.31.20.00-2, 39.71.12.00-1, 42.34.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli: 1. w okresie obowiązywania umowy wykonawca nie będzie mógł dostarczyć urządzeń ze względu na to że producent urządzeń: a) dokonał modyfikacji w zakresie parametrów techniczno-eksploatacyjnych urządzeń, albo b) wycofał z produkcji model lub wprowadził inne jego oznaczenie, w miejsce którego wprowadził do produkcji model o innym oznaczeniu, a zmiany te nie obniżają standardu określonego w umowie oraz pod warunkiem realizacji umowy na niezmienionych zasadach i bez zmiany wynagrodzenia. 2. w okresie realizacji umowy nastąpi zmiana przepisów w zakresie stawek podatku od towarów i usług (podatku VAT). W takim przypadku strony dokonają zmiany cen jednostkowych brutto stosownie do zmiany stawek podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Departament Zamówień Publicznych 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski - Kancelaria NBP 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 1 sztuki pieca konwekcyjno-parowego do Ośrodka Wypoczynkowego Guzianka w Rucianem - Nidzie ul. Guzianka 7 wraz z przeprowadzeniem przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi urządzenia oraz ze świadczeniem usług serwisowych w okresie 24-miesięcznej gwarancji jakości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 sztuki pieca konwekcyjno-parowego do Ośrodka Wypoczynkowego Guzianka w Rucianem - Nidzie ul. Guzianka 7 wraz z przeprowadzeniem przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi urządzenia oraz ze świadczeniem usług serwisowych w okresie 24-miesięcznej gwarancji jakości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.34.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 1 sztuki pieca cukierniczo-piekarniczego do Ośrodka Wypoczynkowego Bankowiec w Zakopanem ul. Bulwary Słowackiego 14 wraz z przeprowadzeniem przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi urządzenia oraz ze świadczeniem usług serwisowych w okresie 24-miesięcznej gwarancji jakości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 sztuki pieca cukierniczo-piekarniczego do Ośrodka Wypoczynkowego Bankowiec w Zakopanem ul. Bulwary Słowackiego 14 wraz z przeprowadzeniem przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi urządzenia oraz ze świadczeniem usług serwisowych w okresie 24-miesięcznej gwarancji jakości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.34.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzeń gastronomicznych do Ośrodka Wypoczynkowego Bankowiec w Zakopanem ul. Bulwary Słowackiego 14 oraz do Ośrodka Wypoczynkowego Guzianka w Rucianem - Nidzie ul. Guzianka 7 wraz z przeprowadzeniem przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi danego urządzenia oraz ze świadczeniem usług serwisowych w okresie 24-miesięcznej gwarancji jakości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń gastronomicznych do Ośrodka Wypoczynkowego Bankowiec w Zakopanem ul. Bulwary Słowackiego 14 oraz do Ośrodka Wypoczynkowego Guzianka w Rucianem - Nidzie ul. Guzianka 7 wraz z przeprowadzeniem przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi danego urządzenia oraz ze świadczeniem usług serwisowych w okresie 24-miesięcznej gwarancji jakości. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących urządzeń gastronomicznych: 1. do O.W. Bankowiec: - szafy chłodniczej - 1 szt. - obieraczki do ziemniaków - 1 szt 2. do O.W. Guzianka: - robota wielofunkcyjnego - 1 szt - zmywarki do garnków - 1 szt - zmywarki do szkła - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.31.40.00-6, 39.31.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.