eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin › zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w Gubinie - etap I



Ogłoszenie z dnia 2006-06-29

POZYCJA 34508

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gubin: zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w Gubinie - etap I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Gubin o statusie miejskim, do kontaktów: Krzysztof Olifirowicz - Kalinowicz Bernadeta Krzysztofik, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax 068 4558102, e-mail: ki@gubin.pl umgubin@zetozg.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gubin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Krzysztof Olifirowicz - Kalinowicz Bernadeta Krzysztofik, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558128, 068 4558145, fax 068 4558102, e-mail: inwestycje@gubin.pl, www.bip.gubin.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w Gubinie - etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miasto Gubin, plac przy ul. Miodowej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - zagospodarowanie terenu rekreacyjno - sportowego w Gubinie - etap I. CPV - 45.11.12.91-4. Zakres zamówienia obejmuje m. in.: 1. nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych , warstwa wiążąca i warstwa ścieralna o grubościach 4 cm każda - 510 m2, 2. nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - 1 424 m2, 3. układanie kabli wielożyłowych - 241 m, 4. słupy oświetleniowe stalowe parkowe ocynkowane z oprawami oświetleniowymi - 6 kpl., 5. wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska - 510 m2. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7000 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: 1. do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudnią : - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami ogólnobudowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5 - letni staż pracy w zawodzie, - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy sieci elektroenergetycznych, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5 - letni staż pracy w zawodzie. 2. wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności, min. 4 zadania o charakterze podobym, w tym: - 2 zadania z zakresu wykonania nawierzchni poliuretanowych o wartości zadania min. 80.000 zł każde, - 1 zadanie z zakresu wykonania nawierzchni z kostki brukowej o wartości zadania min. 60.000 zł każde, - 1 zadanie z zakresu wykonania nawierzchni asfaltowych o wartości zadania min. 60.000 zł 3. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające rozpoczęcie realizacji zadania w wysokości min. 100.000 zł, 4. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie warunków udziału w postepowaniu oceniane będzie na podstawie złożonej oferty i złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą / spełnia/nie spełnia / Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. wystawiona nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w aart. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 u.p.z.p. 7. oswiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. 8. oswiadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postepowaniu na podstawie art. 44 u.p.z.p. 9. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 10. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 11. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 12. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, 13. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 14. polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 15. oświadczenie Wykonawcy o akceptacji projektu umowy 16. kosztorys ofertowy - wypełniony przedmiar robót 17. dowód wniesienia wadium 18. ewentualne pełnomocnictwa (w przypadku ofert wspólnych, do popisywania ofert itp.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2006, godzina 12:30, Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin, ul. Piastowska 24, pokój nr 1 (sekretariat).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.