eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › ZP/341/118/10 sukcesywne świadczenie usług polegających na usuwaniu odpadów i nieczystości z koszy na terenie Miasta Zakopane w 2011roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-02

Zakopane: ZP/341/118/10 sukcesywne świadczenie usług polegających na usuwaniu odpadów i nieczystości z koszy na terenie Miasta Zakopane w 2011roku.
Numer ogłoszenia: 345087 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318601 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/118/10 sukcesywne świadczenie usług polegających na usuwaniu odpadów i nieczystości z koszy na terenie Miasta Zakopane w 2011roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie sukcesywnego świadczenia usług polegających na usuwaniu odpadów i nieczystości z koszy na terenie Miasta Zakopane tj. świadczenia usług polegających na: 1/wywozie nieczystości stałych z 356 szt. koszy ulicznych , w tym o pojemności : -30 litrów -31 koszy, - 50 litrów -132 kosze, -70 litrów -183 kosze, 2/wywóz nieczystości z cmentarzy znajdujących się na terenie Zakopanego, w tym z: -cmentarza przy ul. Kościeliskiej na Pękowym Brzysku i ul.Nowotarskiej - 8 szt. pojemników 360 litrowych -cmentarza Pardałówka - 1 szt. pojemnika 120 litrów, - cmentarza Harenda - 1 szt. pojemnika 360 litrów - stadionu przy ul. Orkana - 1 pojemnika 1100 litrów w sposób nie dopuszczający do ich przepełnienia, 3/opróżnianiu 10 szt. pojemników zbiorczych stacji psi pakiet o pojemności 35 litrów. 4/utrzymaniu porządku w obrębie 1 m2 od kosza, 5/konserwacji koszy polegającej na naprawie uszkodzeń, uzupełnianiu klap i zawiasów, 6/dwa razy do roku mycie zewnętrznej okładziny koszy betonowych, 7/zakładaniu worków do koszy po każdorazowym opróżnieniu kosza, 8/sprzątaniu innych worków zawierających nieczystości luzem oraz podrzutów z miejsc publicznie dostępnych, w szczególności z terenu ulic, placów itp. 9/ usuwaniu nieczystości z koszy pod kratkami ściekowymi zlokalizowanymi w ciągu ulicy Krupówki /86 szt./ i ulicy Kościuszki /4 szt./ - po uzgodnieniu z przedstawicielem Zleceniodawcy Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności Ustawą o Ochronie Środowiska. Zamawiający informuje, że zestaw jednorazowych worków do załadowania górnej części psiego pakietu oraz do wymiany dolnej części zbiorczego psiego pakietu wykonawca z którym zostanie podpisana umowa , będzie otrzymywał od zamawiającego raz w miesiącu.Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa otrzyma od zamawiającego zestaw kluczy do otwierania psich pakietów UWAGA! Zamawiający informuje, że wymaga aby wykonawca przy realizacji świadczenia usług objętych niniejszym postępowaniem przestrzegał następujących zasad: 1/ nie wjeżdżać samochodami obsługującymi wywóz nieczystości z koszy ulicznych na chodniki, 2/ nie wjeżdżać samochodami obsługującymi wywóz nieczystości z koszy ulicznych na alejki, których szerokość jest mniejsza od rozstawu kół tych samochodów-dotyczy to w szczególności Równi Krupowej i Parku Miejskiego. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych i zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania usług objętych zamówieniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.20 - 90.12.13.20 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 677000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 677049,31

  • Oferta z najniższą ceną: 677049,31 / Oferta z najwyższą ceną: 677049,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.