eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu w sezonie zimowym 2016/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-17

Ogłoszenie nr 344844 - 2016 z dnia 2016-11-17 r.

Jarosław: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu w sezonie zimowym 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 320650


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Jana Pawła II  17, 37500   Jarosław, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. , faks , e-mail zdjaroslaw@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu w sezonie zimowym 2016/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.39.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia : Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu w sezonie zimowym 2016/2017 2. Zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmuje wykonanie: Zadanie Nr 1- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gmina Laszki i Wiązownica przy użyciu dwóch nośników minimum trzyosiowych dwunapędowych (6x4) o ładowności min. 10 ton wyposażonych w dwa pługi odśnieżne jednostronne średnie z lemieszem gumowo-stalowym z dociskiem , dwa pługi odśnieżne dwustronne średnie oraz dwie piaskarki o pojemności zasobnika min 5 m3 lub większe . Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca . Wykonawca musi dysponować miejscem do składowania materiałów do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości ponosi Wykonawca. Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zadanie Nr 2- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gminy Pawłosiów i Jarosław - przy użyciu dwóch nośników minimum trzyosiowych dwunapędowych (6x4) o ładowności min. 10 ton wyposażonych w dwa pługi odśnieżne jednostronne średnie z lemieszem gumowo-stalowym z dociskiem , dwa pługi odśnieżne dwustronne średnie oraz dwie piaskarki o pojemności zasobnika min 5 m3 lub większe . Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca . Wykonawca musi dysponować miejscem do składowania materiałów do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości ponosi Wykonawca. Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zadanie Nr 3- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gminy Radymno - przy użyciu nośnika minimum trzyosiowego dwunapędowego (6x4) o ładowności min. 10 ton wyposażonego w pług odśnieżny jednostronny średni z lemieszem gumowo-stalowym z dociskiem, pług odśnieżny dwustronny średni oraz piaskarkę o pojemności zasobnika min 5 m3 lub większą . Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca . Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości ponosi Wykonawca. Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zadanie Nr 4- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gmina Rokietnica i Chłopice - przy użyciu dwóch nośników minimum trzyosiowych dwunapędowych (6x4) o ładowności min. 10 ton wyposażonych w dwa pługi odśnieżne jednostronne średnie z lemieszem gumowo-stalowym z dociskiem , dwa pługi odśnieżne dwustronne średnie oraz dwie piaskarki o pojemności zasobnika min 5 m3 lub większe . Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca . Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości ponosi Wykonawca. Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zadanie Nr 5- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gmina Pruchnik i Rożwienica - przy użyciu dwóch nośników minimum trzyosiowych dwunapędowych (6x4) o ładowności min. 10 ton wyposażonych -1- w dwa pługi odśnieżne jednostronne średnie z lemieszem gumowo-stalowym z dociskiem , dwa pługi odśnieżne dwustronne średnie oraz dwie piaskarki o pojemności zasobnika min 5 m3 lub większe . Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca . Wykonawca musi dysponować miejscem do składowania materiałów do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości ponosi Wykonawca. Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zadanie Nr 6- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie miasto Jarosław- przy użyciu trzech nośników, z czego: - jeden nośnik dwu osiowy o ładowności do 6 ton , wyposażony w pług odśnieżny jednostronny typu średniego z lemieszem gumowo-stalowym z dociskiem oraz regulacją kąta natarcia lemieszy do podłoża sterowane elektro-hydraulicznie z kabiny kierowcy oraz piaskarką o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą. - jeden trzy osiowy o ładowności min.10 ton, wyposażony w pług odśnieżny jednostronny typu średniego z lemieszem gumowo-stalowym z dociskiem oraz regulacją kąta natarcia lemieszy do podłoża sterowane elektro-hydraulicznie z kabiny kierowcy oraz piaskarką o pojemności zasobnika min 4 m3 lub większą - jeden nośnik uniwersalny typu UNIMOG lub ciągnik rolniczy wyposażonym w pług odśnieżny jednostronny typu lekkiego z dociskiem , regulacją kąta natarcia lemieszy do podłoża sterowane z kabiny kierowcy , oraz piaskarką o pojemności zasobnika do 2 m3 Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości ponosi Wykonawca. Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zadanie Nr 7- odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego nośnikiem minimum trzy osiowym z napędem na wszystkie osie o ładowności min.15 ton (obciążony balastem do pełnej ładowności).Nośnik wyposażony w pług odśnieżny dwustronny typ ciężki . Sprzęt w dyspozycji Wykonawcy. Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zadanie Nr 8: odśnieżanie przy użyciu równiarki o mocy min. 250 kM, wyposażonej w pług czołowy dwustronny skrętny, sterowany z kabiny kierowcy oraz przy użyciu ładowarki samojezdnej kołowej o poj. łyżki min. 3,5 m3 Powyższy sprzęt w dyspozycji Wykonawcy . Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. Zadanie Nr9 - odśnieżanie przy użyciu pługa wirnikowego o mocy min. 700 kM - Sprzęt w dyspozycji Wykonawcy . Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach. 3. Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia polegać będą na: 1) świadczeniu usług w zakresie zimowego utrzymania dróg polegających na zwalczaniu śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości poślizgowej) poprzez pokrywanie nawierzchni jezdni, mieszaniną piaskowo-solną oraz odśnieżaniem nawierzchni jezdni ,zgodnie z "Planem Zimowego Utrzymania Dróg" opracowanym przez Zamawiającego, zawartym w Rozdziale IV niniejszej SIWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zawartą w Rozdziale V niniejszej SIWZ we wszystkie dni tygodnia w niekorzystnych warunkach atmosferycznych ( niskie temperatury zawieje i zamiecie śnieżne ) na wezwanie i według potrzeb Zamawiającego , 2) zapewnieniu jakości wykonywanych usług odpowiadających obowiązującym standardom zimowego utrzymania dróg ( uzyskanie stanu nawierzchni obowiązującego dla standardu w którym utrzymywana jest droga), ustalonych przez Zamawiającego w Planie zimowego utrzymania dróg zawartego w Rozdziale IV niniejszej SIWZ 3) przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt przedstawicielom Zamawiającego informacji o aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg oraz zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi. 4) zabezpieczeniu we własnym zakresie i na własny koszt materiałów do zwalczania śliskości tj. mieszankę piaskowo-solną dla zadań od 1 do 7 w ilościach szczegółowo określonych w Rozdziale IV SIWZ. Materiały winny być składowane w taki sposób aby były właściwie przygotowane do użytku, niezależnie od panujących warunków pogodowych. Materiały należy stosować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. Z 2005 r. nr 230 poz. 1960 ze zm.) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt , 5) utrzymaniu w gotowości sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z ich obsługą, a w przypadku awarii dokonać podmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie . 6) zapewnieniu przez wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg, 7) udostępnienia Zamawiającemu zaoferowanych w ofercie pojazdów/ nośników do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg , w celu zamontowania urządzeń monitorujących GPS dla zadań od 1 do 7 . Urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia tych urządzeń powstałych z winy niewłaściwego ich użytkowania bądź regulowania bez wiedzy i zgody Właściciela tych urządzeń. 8) wyposażeniu kierowcy w telefon komórkowy o numerze................................................... w celu bieżącego przepływu informacji o stanie dróg. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy zawarty w Rozdziale III SIWZ , Plan zimowego utrzymania dróg zawarty w Rozdziale IV SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zawartej w Rozdziale V niniejszej SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie Nr 1- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gmina Laszki i Wiązownica
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT50925.93
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe KASBUD II Sp. z o.o.,  kasbudkz@wp.pl,  ul. Lubelska 272,  37-522,  Szówsko,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1040,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1040,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1080,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie Nr 2- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gminy Pawłosiów i Jarosław
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT53703.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe KASBUD II Sp. z o.o.,  kasbudkz@wp.pl,  ul. Lubelska 272,  37-522,  Szówsko,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1040,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1040,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1080,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zadanie Nr 3- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gminy Radymno
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT72222.22
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe KASBUD II Sp. z o.o.,  kasbudkz@wp.pl,  ul. Lubelska 272,  37-522,  Szówsko,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 972,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 972,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 972,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Zadanie Nr 4- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gmina Rokietnica i Chłopice
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT70370.37
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bieżące utrzymanie dróg Mariusz Slimak,  b.u.dslimak@gmail.com,  Ruszelczyce 107,  37-755,  Krzywcza,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 864,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 864,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1080,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Zadanie Nr 5- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie gmina Pruchnik i Rożwienica
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT62962.96
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Slimak,  b.u.dslimak@gmail.com,  Ruszelczyce 107,  37-755,  Krzywcza,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 896,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 896,40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 907,20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: Zadanie Nr 6- odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej na terenie miasto Jarosław
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT64814.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak,  b.u.dslimak@gmail.com,  Ruszelczyce 107,  37-755,  Krzywcza,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1836,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1447,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1836,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7   NAZWA: Zadanie Nr 7- odśnieżanie przy użyciu pługa ciężkiego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT18518.52
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Cużytek,  irenakud76@op.pl,  ul. Starosanowa 6,  37-500,  Jarosław,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 324,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 324,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 324,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 8   NAZWA: Zadanie Nr 8: odśnieżanie przy użyciu równiarki o mocy min. 250 kM oraz ładowarki samojezdnej kołowej o poj. łyżki min. 3,5 m3
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT37037.04
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe KASBUD II Sp. z o.o.,  kasbudkz@wp.pl,  ul. Lubelska 272,  37-522,  Szówsko,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 540,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 356,40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 540,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 9   NAZWA: Zadanie Nr9 - odśnieżanie przy użyciu pługa wirnikowego o mocy min. 700 kM
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Dnia 18.10.2016 roku o godz. 9:00 upłunął termin skłądania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiajacego zadna oferta. Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 29.01.2004.Prawo zamówien publicznych ( t.j.Dz.u. z 2015r. poz.2164 ze zm.) Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwosći wyboru przez Zamawiajacego oferty najkorzystniejszej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.