eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › WYKONANIE NAWIERZCHNI Z DESTRUKTU ORAZ REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-12

Pabianice: WYKONANIE NAWIERZCHNI Z DESTRUKTU ORAZ REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH
Numer ogłoszenia: 344760 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304868 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, faks 042 2159537.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAWIERZCHNI Z DESTRUKTU ORAZ REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z: a. wykonaniem nawierzchni z destruktu gr. 8 cm. na istniejącej podbudowie tłuczniowej o pow. 9262 m2 wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego według poniższego wykazu: - ul. Jasna (od ul. Wodnej do nr 49) - 450 mb x 6mb = 2.700 m2 - ul. Ziemna (do ul. Jutrzkowickiej) - 100 mb x 6 mb = 600 m2 - ul. Polna (cała) - 917 mb x 6 mb = 5.502 m2 - ul. Gospodarcza (od ul. Polnej do ul. Jasnej) - 92 mb x 5 mb = 460 m2 b. remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznej w torowisku tramwajowym (odcinek od Zamku do ul. Okulickiego) mieszanką asfaltu lanego gr. 3 cm o powierzchni 350 m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Wykonanie nawierzchni z destruktu: a). Profilowanie istniejącej podbudowy tłuczniowej dolomitowej 0-31,5 mm gr. 20 cm. równiarką samojezdną. b). Uwałowanie podbudowy po wyprofilowaniu walcem stalowym min. 10 ton c). Regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych i deszczowych - odpowiednio 31 szt. (ul. Gospodarcza 1 szt., ul. Jasna 11 szt, ul. Polna 17 szt., ul. Ziemna 2 szt.) i 27 szt. (ul. Gospodarcza 1 szt., ul. Jasna 8 szt, ul. Polna 16 szt., ul. Ziemna 2 szt.) d). Regulacja wysokościowa kratek ściekowych - 40 szt. (ul. Gospodarcza 2 szt., ul. Jasna 8 szt, ul. Polna 28 szt., ul. Ziemna 2 szt.). e). Na tak przygotowane podłoże należy rozłożyć warstwę destruktu asfaltowego uzyskując grubość po zagęszczeniu 8 cm f). Destrukt rozłożyć rozkładarką do wykonywania nawierzchni bitumicznych. g). Wykonaną nawierzchnię uwałować walcem ogumionym oraz stalowym min. 10 ton. Uwagi: - Zamawiający posiada destrukt w ilości ok. 1.100 Mg. Brakujący destrukt zapewni Wykonawca. Destrukt powinien być przesiany do frakcji 0-31,5 mm. Destrukt Zamawiający ma zgromadzony w odległości 9 km od miejsca wbudowania. Wykonawca do kalkulacji doliczy załadunek i transport destruktu do miejsca wbudowania. - Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie. - Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dołączoną do SIWZ. - W koszt robót należy wliczyć wykonanie i zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót. 2.2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych: a). Sfrezowanie istniejącej nawierzchni na gł. 3 cm. b). Oczyszczenie sfrezowanych miejsc. c). Skropienie emulsją asfaltową. d). Wypełnienie ubytków mieszanką asfaltu lanego gr. 3 cm. e). Posypanie piaskiem i zatarcie. f). Uporządkowanie i wywiezienie wraz z utylizacją uzyskanego odpadu. Uwagi: - Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie. - Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dołączoną do SIWZ. - W koszt robót należy wliczyć wykonanie i zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót. 3. Szczegółowy zakres prac określają: a. Materiały zgłoszeniowe niezbędne do realizacji robót budowlanych, a wynikające z przepisów ustawy Prawo Budowlane (dotyczy to zakresu zamówienia określonego w punkcie 1 podpunkt a)) - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Przedmiary robót - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum: a. 24 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia - wykonanie prac związanych z nakładkami bitumicznymi, b. 12 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany przedmiot zamówienia - wykonanie prac związanych z remontem cząstkowym nawierzchni, Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego zakresu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia: a. zakres zamówienia określony w punkcie 1 podpunkt a) - od momentu podpisania umowy do dnia 30.09.2012 roku, b. zakres zamówienia określony w punkcie 1 podpunkt b) - w ciągu 5 dni od momentu podpisania umowy i przekazania terenu budowy 7. Uwagi realizacyjne: a. W odniesieniu do zakresu prac związanych z wykonaniem utwardzenia destruktem, prace będą wykonywane o materiały zgłoszeniowe, o których jest mowa w ustawie Prawo Budowlane, b. Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych, Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek, c. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wdrożenia na swój koszt projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego, d. Zamawiający zabrania jakiegokolwiek składowania w miejscu realizacji prac uzyskanych w trakcie realizacji prac odpadów. e. Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia dodatkowego do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót końcowy, b) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. c) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. d) sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 9. Kody CPV: - 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WŁODAN Andrzej Włodarczyk Spółka Jawna, Porszewice 31, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162560,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130564,28

  • Oferta z najniższą ceną: 130564,28 / Oferta z najwyższą ceną: 130564,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.