eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa akcesoriów do procesów dezynfekcji i sterylizacji do Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-05

Warszawa: Dostawa akcesoriów do procesów dezynfekcji i sterylizacji do Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie
Numer ogłoszenia: 3446 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6187190, faks 22 6187190.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpraski.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów do procesów dezynfekcji i sterylizacji do Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do procesów dezynfekcji i sterylizacji do Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie, szczegółowo opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, w następującej wysokości: Część nr 1 - Test symulacyjny Bowie - Dick - 90,00 zł; Część nr 2 - Test kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu - 100,00 zł; Część nr 3 - Testy biologiczne do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu - 700,00 zł; Część nr 4 - Wskaźnik chemiczny wieloparametrowy klasy 4 - 10,00 zł; Część nr 5 - Taśma sterylizacyjna - 60,00 zł; Część nr 6 - Etykiety sterylizacyjne - 100,00 zł; Część nr 7 - Test chemiczny kontroli procesów dezynfekcji - 20,00 zł; Część nr 8 - Test kontroli mycia i dezynfekcji w myjkach ultradźwiękowych - 60,00 zł; Część nr 9 - Kontrola szczelności zgrzewu - 10,00 zł; Część nr 10 - Test kontroli skuteczności mycia - 40,00 zł; Część nr 11 - Papier termiczny do drukarki sterylizatora MMM - 20,00 zł; Część nr 12 - Papier sterylizacyjny krepowy - 200,00 zł; Część nr 13 - Kaseta drukująca do myjni-dezynfektorów - 10,00 zł; Część nr 14 - Włóknina celulozowa - 200,00 zł; Część nr 15 - Pisak do oznaczania zestawów i pakietów sterylizacyjnych - 10,00 zł; Część nr 16 - Naboje gazowe, papier do drukarki sterylizatora gazowego - 150,00 zł; Część nr 17 - Koperty systemu dokumentacji procesów sterylizacji - 5,00 zł; Część nr 18 - Znaczniki do narzędzi - 20,00 zł; Część nr 19 - Filtry do kontenerów sterylizacyjnych - 3,00 zł; Część nr 20 - Środki do konserwacji sprzętu - 30,00 zł; Część nr 21 - Rękawy papierowo-foliowe - 155,00 zł; Część nr 22 - Tabliczki z klipsem - 30,00 zł; Część nr 23 - Plomby do kontenerów sterylizacyjnych - 20,00 zł; Część nr 24 - Torebka włókninowo-foliowa do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu - 70,00 zł; Część nr 25 - Torebki posterylizacyjne - 20,00 zł; Część nr 26 - Wskaźnik chemiczny klasy 5 - 60,00 zł; Część nr 27 - Rękawice do procedur dezynfekcyjnych z przedłużonym mankietem - 90,00 zł; Część nr 28 - Materiały eksploatacyjne do komputerowego systemu zarządzania narzędziami chirurgicznymi Medok -300,00 zł; Część nr 29 - Środek do dezynfekcji pomieszczeń szpitalnych- 500,00 zł. W przypadku składania oferty na więcej niż jedna część, wadium należy wnieść w wysokości, stanowiącej sumę kwot wadiów wymaganych dla części, na które składana jest oferta. 2. Wadium może być wniesione : a) w pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie, nr konta: 96 1130 1017 0020 0760 6720 0002. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) jego wniesienia dołączona do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e, dowód wniesienia wadium nie może być wpięty w sposób trwały do pozostałych stron oferty. Zamawiający zaleca złożenie oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. Kopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3. Zatrzymanie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e jw., dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę: d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami. 4. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o Oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego w SIWZ, potwierdzających spełnienie tych warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o Oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego w SIWZ, potwierdzających spełnienie tych warunków. Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - sporządzony według wzoru wykazu stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej należycie wykonane dwie dostawy akcesoriów do sterylizacji o wartości nie mniejszej niż: Część nr 1 Test symulacyjny Bowie - Dick - 4 000,00 zł każda; Część nr 2 Test kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu - 4 000,00 zł każda; Część nr 3 Testy biologiczne do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu - 35 000,00 zł każda; Część nr 4 Wskaźnik chemiczny wieloparametrowy klasy 4 - 500,00 zł każda; Część nr 5 Taśma sterylizacyjna - 2 800,00 zł każda; Część nr 6 Etykiety sterylizacyjne - 4 000,00 zł każda; Część nr 7 Test chemiczny kontroli procesów dezynfekcji - 1 000,00 zł każda; Część nr 8 Test kontroli mycia i dezynfekcji w myjkach ultradźwiękowych - 3 000,00 zł każda; Część nr 9 Kontrola szczelności zgrzewu - 600,00 zł każda; Część nr 10 Test kontroli skuteczności mycia - 2 000,00 zł każda; Część nr 11 Papier termiczny do drukarki sterylizatora MMM - 1 000,00 zł każda; Część nr 12 Papier sterylizacyjny krepowy - 9 000,00 zł każda; Część nr 13 Kaseta drukująca do myjni-dezynfektorów - 600,00 zł każda; Część nr 14 Włóknina celulozowa - 10 000,00 zł każda; Część nr 15 Pisak do oznaczania zestawów i pakietów sterylizacyjnych - 700,00 zł każda; Część nr 16 Naboje gazowe, papier do drukarki sterylizatora gazowego - 7 000,00 zł każda; Część nr 17 Koperty systemu dokumentacji procesów sterylizacji - 200,00 zł każda; Część nr 18 Znaczniki do narzędzi - 900,00 zł każda; Część nr 19 Filtry do kontenerów sterylizacyjnych - 120,00 zł każda; Część nr 20 Środki do konserwacji sprzętu - 1 300,00 zł każda; Część nr 21 Rękawy papierowo-foliowe - 7 000,00 zł każda; Część nr 22 Tabliczki z klipsem - 1 000,00 zł każda; Część nr 23 Plomby do kontenerów sterylizacyjnych - 1 000,00 zł każda; Część nr 24 Torebka włókninowo-foliowa do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu - 3 000,00 zł każda; Część nr 25 Torebki posterylizacyjne - 800,00 zł każda; Część nr 26 Wskaźnik chemiczny klasy 5 - 2 700,00 zł każda; Część nr 27 Rękawice do procedur dezynfekcyjnych z przedłużonym mankietem - 4 000,00 zł każda; Część nr 28 Materiały eksploatacyjne do komputerowego systemu zarządzania narzędziami chirurgicznymi Medok - 14 000,00 zł każda; Część nr 29 Środek do dezynfekcji pomieszczeń szpitalnych - 25 000,00 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o Oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego w SIWZ, potwierdzających spełnienie tych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o Oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego w SIWZ, potwierdzających spełnienie tych warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o Oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego w SIWZ, potwierdzających spełnienie tych warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) oświadczenie Wykonawcy, że posiada świadectwa/dokumenty/certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie - sporządzone według wzoru oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; 2) materiały informacyjne (np. katalogi, specyfikacja techniczna, informacja od producenta), potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone w projekcie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpraski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych Budynek D, pokój 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, Sekretariat Zarządu Budynek D, pokój 12..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Test symulacyjny Bowie - Dick.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test symulacyjny Bowie - Dick.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Test kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Testy biologiczne do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy biologiczne do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wskaźnik chemiczny wieloparametrowy klasy 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskaźnik chemiczny wieloparametrowy klasy 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Taśma sterylizacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma sterylizacyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Etykiety sterylizacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etykiety sterylizacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Test chemiczny kontroli procesów dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test chemiczny kontroli procesów dezynfekcji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Test kontroli mycia i dezynfekcji w myjkach ultradźwiękowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test kontroli mycia i dezynfekcji w myjkach ultradźwiękowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kontrola szczelności zgrzewu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kontrola szczelności zgrzewu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Test kontroli skuteczności mycia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test kontroli skuteczności mycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Papier termiczny do drukarki sterylizatora MMM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier termiczny do drukarki sterylizatora MMM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Papier sterylizacyjny krepowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier sterylizacyjny krepowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kaseta drukująca do myjni-dezynfektorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaseta drukująca do myjni-dezynfektorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Włóknina celulozowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Włóknina celulozowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pisak do oznaczania zestawów i pakietów sterylizacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pisak do oznaczania zestawów i pakietów sterylizacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Naboje gazowe, papier do drukarki sterylizatora gazowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naboje gazowe, papier do drukarki sterylizatora gazowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Koperty systemu dokumentacji procesów sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koperty systemu dokumentacji procesów sterylizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Znaczniki do narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Znaczniki do narzędzi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Filtry do kontenerów sterylizacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry do kontenerów sterylizacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Środki do konserwacji sprzętu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do konserwacji sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Rękawy papierowo-foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy papierowo-foliowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Tabliczki z klipsem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tabliczki z klipsem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Plomby do kontenerów sterylizacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plomby do kontenerów sterylizacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Torebka włókninowo-foliowa do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebka włókninowo-foliowa do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Torebki posterylizacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebki posterylizacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Wskaźnik chemiczny klasy 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskaźnik chemiczny klasy 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.31.91.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Rękawice do procedur dezynfekcyjnych z przedłużonym mankietem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice do procedur dezynfekcyjnych z przedłużonym mankietem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do komputerowego systemu zarządzania narzędziami chirurgicznymi Medok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do komputerowego systemu zarządzania narzędziami chirurgicznymi Medok.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Środek do dezynfekcji pomieszczeń szpitalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do dezynfekcji pomieszczeń szpitalnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 33.77.20.00-2.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.