eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › Organizacja i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych z treningiem kompetencji interpersonalnych oraz umiejętności wychowawczych dla Beneficjentów ostatecznych i osób zależnych projektu systemowego pnCzas na aktywność w Gminie Wiązownica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-25

Wiązownica: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych z treningiem kompetencji interpersonalnych oraz umiejętności wychowawczych dla Beneficjentów ostatecznych i osób zależnych projektu systemowego pn: Czas na aktywność w Gminie Wiązownica
Numer ogłoszenia: 344576 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314254 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica, Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych z treningiem kompetencji interpersonalnych oraz umiejętności wychowawczych dla Beneficjentów ostatecznych i osób zależnych projektu systemowego pn: Czas na aktywność w Gminie Wiązownica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych z treningiem kompetencji interpersonalnych oraz umiejętności wychowawczych dla Beneficjentów ostatecznych i osób zależnych projektu systemowego pn: Czas na aktywność w Gminie Wiązownica. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy Liczba uczestników szkolenia - 17 osób - 2 grupy ( 8 i 9 osób) + 20- osoby zależne ( w tym dzieci w wieku 0- 14 lat i jedna dorosła osoba niepełnosprawna ) Czas trwania szkolenia - 5 dni (przyjazd w dniu poprzedzającym szkolenie - 5 noclegów) Liczba godzin dydaktycznych - 30 godzin dydaktycznych warsztatów grupowych psychologiem, psychologiem dziecięcym, doradcą zawodowym+ 68 godzin dydaktycznych doradztwa indywidualnego dla uczestników warsztatów. Każdy z trenerów powinien być do dyspozycji uczestników przez cały czas trwania warsztatów (należy umożliwić spotkania indywidualne również poza godzinami zajęć w miarę potrzeb uczestników oraz ich rodzin) w warsztatach powinno brać udział 2 psychologów, 2 doradców zawodowych, psycholog dziecięcy, nauczyciel dbający o wyrównanie materialu szkolnego. Psycholog dziecięcy winien przeprowadzić 20 godzin ( 4 godziny dziennie) zajęć z dziećmi dostosowując je do poziomu wiekowego oraz być do dyspozycji dzieci w miarę ich potrzeb, realizując indywidualne godziny pracy z dziećmi. . Szkolenie prowadzone będzie według opracowanego harmonogramu szkolenia, który będzie obejmował wykłady z zakresu; - Likwidacji alienacji społecznej - Wzbudzania inicjatywy i motywacji do poszukiwania i podjęcia pracy - Radzenie sobie z emocjami i marazmem - Zajęcia z zakresu szkoły dla rodziców - Nabieranie poczucia własnej wartości - Wzbudzanie i doświadczanie poczucia własnej skuteczności, sprawczości, dzialania i inicjatywy. - prezentacje multimedialne, ćwiczenia. Uczestnicy warsztatów winni mieć zapewnione kolacje integracyjne oraz zorganizowanie co najmniej 2 wycieczek integracyjnych w okolicy. Wykonawca zapewni ośrodek szkoleniowy o standardzie co najmniej 2-gwiazdkowym wraz z zakwaterowaniem w pokojach 2 lub 3 - osobowych z łazienką, pełnym wyżywieniem (śniadanie, obiad, kolacja oraz dodatkowo serwis kawowy) oraz salą dydaktyczną. Wykonawca zapewni również czas wolny dla osób zależnych( zajęcia, indywidualny tok nauczania, profesjonalna opiekę na czas Szkolenia beneficjentów. Miejsce szkolenia teren woj. podkarpackiego lub woj. małopolskiego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość podania propozycji hotelu w którym ma odbywać się szkolenie. Wykonawca dokona wpisu o szkoleniach na stronie www.inwestycja w kadry.info.pl. Na zakończenie szkolenia wykonawca przeprowadzi oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych oraz wystawi uczestnikom szkolenia certyfikaty ukończenia szkolenia. Ponadto wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia , noclegów, transportu na i z miejsca szkolenia, pełnego wyżywienia, ubezpieczenia uczestników Szkolenia. Wykonawca oznakuje pomieszczenia w których odbywać się będą szkolenia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieści znaki: logo - Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności,, logo EFS, logo UE oraz informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków EFS w formie plakatów. Sala szkoleniowa (salę dydaktyczną na co najmniej 20 osób) z wyposażeniem w niezbędne do przeprowadzenia szkolenia urządzenia tj. rzutnik multimedialny, laptop, ekran, papier do flipczartu, flipczart. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić zamawiającemu pełną dokumentację ze szkolenia ( listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy osób korzystających z wyżywienia, kopie certyfikatów, dziennik zajęć..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EFS Program Operacyjny - Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BM.M Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 4a, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 68900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.