eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych dla Starostwa powiatowego w Nakle nad Notecią.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-08

Nakło nad Notecią: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych dla Starostwa powiatowego w Nakle nad Notecią.
Numer ogłoszenia: 34446 - 2010; data zamieszczenia: 08.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7238 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nakielskiego, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3866628, faks 052 3860771.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych dla Starostwa powiatowego w Nakle nad Notecią..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego przy ul. Gen. Henryka Dąbrowskiego 54 w Nakle nad Notecią. 1. Papier ksero A-4, 1500 ryz, 2. Papier ksero A-3, 50 ryz 3. Papier wizytówkowy gładki kremowy 150-200g, 1000 Szt. 4. Skoroszyt plastikowy zawieszka A-4, 2500 Szt. 5. Skoroszyt tekturowy zawieszka A-4, 11000 Szt. 6. Koperta C-6 biała okno prawe, 12000 Szt. 7. Koperta C-5 biała okno prawe, 5000 Szt. 8. Koperta C-4 biała okno prawe 8000 Szt. 9. Koperta BH biała rozszerzana 1000 Szt. 10. Koperta C-4 biała rozszerzana 1000 Szt. 11. Zszywki 24/6 (1000 szt.) 100 Opak. 12. Spinacz 28 mm (100 szt.) 100 Opak. 13. Spinacz 70 mm (12 szt.) 100 Opak. 14. Płyta CD-R 1000 Szt. 15. Płyta DVD 50 Szt. 16. Notes samoprzylepny 76x76 150 Bloczek 17. Ofertówka sztywna L-A-4 500 Szt. 18. Koszulka A-4 800 Szt. 19. Segregator A-4 szeroki 7,5 cm 150 Szt. 20. Segregator A-4 wąski 4 cm 100 Szt. 21. Segregator A-5 10 Szt. 22. Nożyczki 20 Szt. 23. Tusz do stempli czerwony 50 Szt. 24. Poduszka do stempli 30 Szt. 25. Papier termiczny do faxu 210x30 100 Rolek 26. Karton archiwizacyjny szerokość grzbietu 100 mm 1000 Szt. 27. Zeszyt A-5 60-kartkowy 100 Szt. 28. Zeszyt A-4 90-kartkowy 100 Szt. 29. Pisak czarny 50 Szt. 30. Cienkopis czerwony 30 Szt. 31. Cienkopis zielony 20 Szt. 32. Cienkopis czarny 100 Szt. 33. Notatnik A-4 100 Szt. 34. Notatnik A-5 100 Szt. 35. Liniał 30 cm 10 Szt. 36. Korektor w długopisie okrągły 50 Szt. 37. Klej w tubie 50 g 100 Szt. 38. Klej w sztyfcie 21 g 50 Szt. 39. Długopis czarny zwykły 20 Szt. 40. Długopis niebieski zwykły 40 Szt. 41. Długopis niebieski o wyższej jakości (pod względem estetyki wykonania i trwałości użytkowania) 85 Szt. 42. Teczka tekturowa wiązane A-4 100 Szt. 43. Teczka plastikowa wiązana A-4 100 Szt. 44. Teczka do podpisu (na 20 kartek) 2 Szt. 45. Wąsy do skoroszytu 1000 Szt. 46. Ołówek 20 Szt. 47. Temperówka 10 Szt. 48. Skalówka architektoniczna 2 Szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.41.00 - Fusery 30.19.21.10 - Produkty kreślarskie 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.21.54 - Wymienne poduszki do pieczątek 30.19.21.60 - Korektory 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.92.30 - Koperty 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa KOMAX 9, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24590,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23984,52

  • Oferta z najniższą ceną: 23984,52 / Oferta z najwyższą ceną: 30234,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.