Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-03
Zakopane: Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu medycznego (rok produkcji 2009) t.j. 1) Systemu analizy EKG metodą Holtera oraz 3-kanałowy rejestrator holterowski EKG 2) systemu badań wysiłkowych na stanowisku diagnostycznym oraz bieżnia do prób wysiłkowych, dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane, według specyfikacji asortymentu oraz parametrów technicznych
Numer ogłoszenia: 344426 - 2009; data zamieszczenia: 03.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem , ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2068066 w. 22, faks 018 2068141.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu medycznego (rok produkcji 2009) t.j. 1) Systemu analizy EKG metodą Holtera oraz 3-kanałowy rejestrator holterowski EKG 2) systemu badań wysiłkowych na stanowisku diagnostycznym oraz bieżnia do prób wysiłkowych, dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane, według specyfikacji asortymentu oraz parametrów technicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który własnym środkiem transportu dostarczy, do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem przedmiot zamówienia tj. 1) Systemu analizy EKG metodą Holtera oraz 3-kanałowy rejestrator holterowski EKG 2) systemu badań wysiłkowych na stanowisku diagnostycznym oraz bieżnię do prób wysiłkowych, według specyfikacji asortymentu oraz parametrów technicznych określonych w załaczniku nr 1 do SIWZ / Umowy oraz dokona montażu oraz przeprowadzi 20-godzinne szkolenie dla 10 pracowników w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane. Po dostawie, montażu oraz szkoleniu zostanie wystawiony protokół odbioru wraz z dokumentem gwarancyjnym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.10.00 - Ambulatoryjny system rejestrujący 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków (art. 22 Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ): 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Pzp. 2. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. XIII. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie: 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: a) oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, b) z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją, c) złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione, d) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie, e) wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego. 2. Ustala się następujące kryteria oceny ofert i ich wagi procentowe 1. Kryterium nr 1- Cena - 80% 2. Kryterium nr 2- Warunki gwarancji, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - 20% Sposób obliczania wartości punktowej poszczególnych kryteriów Kryterium nr 1 wymienione w pkt. 2 oceniane będzie wg wzoru: X = W x Cmin / Cn x100 gdzie: X - wartość punktowa ocenianego kryterium W - waga procentowa ocenianego kryterium Cmin - najmniejsza cena ze złożonych ofert Cn - cena oferty ocenianej Kryterium nr 2 wymienione w pkt. 2 oceniane będzie wg wzoru: X = W x Gn/Gmax x100 gdzie: X - wartość punktowa ocenianego kryterium W - waga procentowa ocenianego kryterium Gmax - max. Ilość punktów możliwych do zdobycia za wszystkie pozycje z załącznika 2 Gn - ilość punktów oferty ocenianej zdobytych za oferowane parametry w zał. Nr 6 punkt V Ocena końcowa oferty: Jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione w pkt. 2 Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta spełnia wymagania niniejszej specyfikacji i jest zgodna z ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą - otrzyma największą liczbę punktów. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium nr 1i kryterium nr 2 - Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną ( art. 91 ust. 4)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm. - Pzp składa następujące dokumenty: WARUNKI PODMIOTOWE: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22, ust. 1 Pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 24, ust 1 i ust. 2 Pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; (art. listy referencyjne), z którego wynika, że Wykonawca w ciągu ostatnich trzech latach wykonał, co najmniej trzy zamówienia polegające na wykonaniu dostawy , o wartości porównywalnej do przedmiotowego zamówienia w złotych każde zamówienie udokumentowane referencjami (zakres prac wymieniony w wykazie musi mieć odzwierciedlenie w załączonych referencjach) - sporządzone według wzoru stanowiącego - załącznik nr 5. WARUNKI PRZEDMIOTOWE: 1. Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych zgodnie z - załącznikiem nr 1. Ponadto należy w ofercie złożyć formularz ofertowo - cenowy według wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ oraz zaakceptowany projekt umowy regulujący zobowiązania stron - załącznik nr 7 do SIWZ. C Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: 1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Oraz pozostałe dokumenty składające się na ofertę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wskazanego w niniejszym pkt. C, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminie określonym w niniejszym pkt. C. D Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Dokumenty składane osobno: Oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A. Dokumenty składane wspólnie: Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz ofertowo -cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. Oraz dokumenty wymienione w punkcie B. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę KAŻDY WARUNEK ZOSTANIE OCENIONY NA ZASADZIE: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Warunki gwarancji, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl - zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
34-500 Zakopane, ul. Ciągłówka 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem 34-500 Zakopane, ul. Ciągłówka 9 Sekretariat - pokój 206.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
- Termomodernizacja pomieszczeń parteru i elewacji leśniczówki Wanta - Morskie Oko
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2024
- Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Zakopanem w zakresie istniejących wejść oraz wymiany posadzek i parapetów wewnętrznych
- Modernizacja ul. Droga na Buńdówki w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa sprzętu medycznego według III pakietów.
- "Dzierżawa aparatów do laboratorium i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach"
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.