eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko Wyżne › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krościenko Wyżne związana z termomodernizacją budynku Domu Ludowego w Krościenku Wyżnym obejmującą przebudowę i nadbudowę budynku Domu Ludowego na działce nr 4011/2 oraz modernizacją budynku OSP Krościenko Wyżne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-27

Krościenko Wyżne: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krościenko Wyżne związana z termomodernizacją budynku Domu Ludowego w Krościenku Wyżnym obejmującą przebudowę i nadbudowę budynku Domu Ludowego na działce nr 4011/2 oraz modernizacją budynku OSP Krościenko Wyżne
Numer ogłoszenia: 344314 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krościenko Wyżne , ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne, woj. podkarpackie, tel. 13 43 151 90, faks 13 43 168 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienkowyzne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krościenko Wyżne związana z termomodernizacją budynku Domu Ludowego w Krościenku Wyżnym obejmującą przebudowę i nadbudowę budynku Domu Ludowego na działce nr 4011/2 oraz modernizacją budynku OSP Krościenko Wyżne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane dotyczące inwestycji pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krościenko Wyżne związana z termomodernizacją budynku Domu Ludowego w Krościenku Wyżnym obejmującą przebudowę i nadbudowę budynku Domu Ludowego na działce nr 4011/2 oraz modernizacją budynku OSP Krościenko Wyżne Część I. Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Krościenku Wyżnym obejmująca przebudowę i nadbudowę budynku Domu Ludowego na działce nr 4011/2 Budynek Domu Ludowego w Krościenku Wyżnym o powierzchni użytkowej 937,62 m2 i kubaturze całkowitej 4 760,00 m3. Zakres prac w budynku: - roboty rozbiórkowe - wymiana stolarki okiennej na okna rozwieralne i uchylno - rozwieralne PVC (o łącznej powierzchni 85,39 m2) - 5 szt. - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej (o powierzchni 19,64 m2) - 5 szt. - docieplenie dachu - 762,484 m2 - docieplenie elewacji - 626,990 m2 - docieplenie ścian fundamentowych - 121,296 m2 - montaż instalacji solarnej, zamontowane zostanie 3 zestawy kolektorów po 2 sztuki z zasobnikiem ciepła o pojemności 1000 l - modernizacji instalacji ciepłej wody, montaż rurociągów miedzianych o długości 63 m, montaż zaworów żeliwnych - 19 sztuk - demontaż i ponowny montaż klimatyzacji - instalacja elektryczna - przebudowy dachu - klatka schodowa Część I będzie realizowana w następujących etapach: Etap I wykonanie 30 % zakresu Części I przedmiotu zamówienia Etap II wykonanie 70 % zakresu Części I przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót i dokumentacjach projektowych. Część II. Modernizacja budynku OSP Krościenko Wyżne Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Krościenku Wyżnym o powierzchni użytkowej 209,95 m2 o kubaturze całkowitej 777,58 m3. Zakres prac w budynku: - roboty ziemne - izolacje termiczne belek podwalin nowych płytami z poliestru o grubości 6 cm, - 18,084m2 - docieplenie stropu nad piętrem płytami ze styropianu o grubości 10 cm - 99,55 m2 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (okien aluminiowych) na okna z PCV - 28,094 m2 - wymiana drzwi aluminiowych - 1,890 m2 termomodernizacja podłoża i posadzki płytami styropianowymi o grubości 5 cm - 88,470 m2 - docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o grubości 10 cm - 141,456 m2 - modernizacja instalacji c.o., zamontowanie rurociągów miedzianych o długości 219 m, wymiana grzejników 21 sztuk na grzejniki stalowe 2-płytowe, montaż głowic termostatycznych 21 sztuk, - rozbudowa budynku OSP Krościenko Wyżne - przebudowy dachu, - wykonanie ścianek działowych, - wykonanie okładzin ścian płytkami ceramicznymi, - malowanie, - instalacji sanitarnych, - wykonanie robót zewnętrznych wykończeniowych, - modernizacja instalacji elektrycznej, - plac manewrowy, - parking, -chodnik. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót i dokumentacjach projektowych. UWAGA: OFERTY WINNY BYĆ SPORZĄDZONE ODDZIELNIE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI. KAŻDĄ CZĘŚĆ ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE OCENIAŁ ODDZIELNIE. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, przepisami BHP, postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2) Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywania robót w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. 3) Wykonawca robót budowlanych w czasie prowadzenia prac związanych z przedmiotem zamówienia zobowiązany jest zapewnić bieżące funkcjonowanie Urzędu Gminy Krościenko Wyżne oraz korzystanie z budynku Domu Ludowego w Krościenku Wyżnym i budynku OSP w Krościenku Wyżnym. 4) Wykonawca robót budowlanych w czasie prowadzenia prac związanych z przedmiotem zamówienia zobowiązany jest zabezpieczyć istniejące części budynku Domu Ludowego, Urzędu Gminy i OSP w Krościenku Wyżnym przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. 5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewłaściwego zabezpieczenia istniejących części budynku Domu Ludowego, Urzędu Gminy i OSP w Krościenku Wyżnym w czasie prowadzenia prac związanych z przedmiotem zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających - do 2% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.21.61.21-8, 45.11.11.00-9, 45.26.25.20-2, 45.22.35.00-1, 45.32.40.00-1, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.43.21.00-8, 45.22.32.10-1, 45.43.12.00-9, 45.26.11.00-5, 45.26.12.00-6, 45.11.10.00-8, 45.22.35.00-1, 45.32.10.00-3, 40.42.00.00-2, 45.31.12.00-2, 45.33.24.00-7, 45.23.32.50-6, 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) 37 000,00 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych 00/100) w odniesieniu do Części I. Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Krościenku Wyżnym obejmująca przebudowę i nadbudowę budynku Domu Ludowego na działce nr 4011/2: 2) 43 000,00 zł (słownie czterdzieści trzy tysiące złotych 00/100) w odniesieniu do Części II. Modernizacja budynku OSP Krościenko Wyżne 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Rymanów 64 8636 0005 2001 0007 8041 0005. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Krościenku Wyżnym w pok. nr 3 (sekretariat), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca wykaże wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych związanych z budową, przebudową lub remontem budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) każda robota w odniesieniu do poszczególnych części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. dysponuje co najmniej: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (suma gwarancyjna co najmniej 500 000,00 zł - słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego w SIWZ okres realizacji zadania. Jeżeli ważność polisy wygasa przed terminem wykonania zamówienia, Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu aktualnego dokumentu ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/innego dokumentu ubezpieczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Roboty budowlane związane z budową, przebudową lub remontem budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) każda robota w odniesieniu do poszczególnych części.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o załączoną dokumentację techniczną. Kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy. Uzasadnia jedynie wysokość ceny podanej w ofercie i umożliwia Zamawiającemu kontrolowanie przebiegu prac oraz regulowanie faktur Wykonawcy, uwzględniając postęp prac. Błędy w kosztorysach ofertowych nie będą skutkowały odrzuceniem oferty, 3) projekt umowy wg załącznika nr 5 do SIWZ, 4) dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przypadki zmian umowy 1) Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą w następujących przypadkach: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, zmiana przepisów prawnych itp.). termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy może zostać przedłużony o czas opóźnienia, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych. 2) Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w przypadku zmiana stawki urzędowej podatku VAT. 3) Inne zmiany: a) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części dostawy niż wskazana w ofercie Wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych. 4) Warunki zmian: inicjowanie zmian - na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych, 5) Forma zmian Aneks do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kroscienkowyzne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krościenko Wyżne ul. Południowa 9 38-422 Krościenko Wyżne, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Krościenko Wyżne ul. Południowa 9 38-422 Krościenko Wyżne, pokój nr 3 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Krościenko Wyżne współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Krościenku Wyżnym obejmująca przebudowę i nadbudowę budynku Domu Ludowego na działce nr 4011/2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Domu Ludowego w Krościenku Wyżnym o powierzchni użytkowej 937,62 m2 i kubaturze całkowitej 4 760,00 m3. Zakres prac w budynku: - roboty rozbiórkowe - wymiana stolarki okiennej na okna rozwieralne i uchylno - rozwieralne PVC (o łącznej powierzchni 85,39 m2) - 5 szt. - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej (o powierzchni 19,64 m2) - 5 szt. - docieplenie dachu - 762,484 m2 - docieplenie elewacji - 626,990 m2 - docieplenie ścian fundamentowych - 121,296 m2 - montaż instalacji solarnej, zamontowane zostanie 3 zestawy kolektorów po 2 sztuki z zasobnikiem ciepła o pojemności 1000 l - modernizacji instalacji ciepłej wody, montaż rurociągów miedzianych o długości 63 m, montaż zaworów żeliwnych - 19 sztuk - demontaż i ponowny montaż klimatyzacji - instalacja elektryczna - przebudowy dachu - klatka schodowa Część I będzie realizowana w następujących etapach: Etap I wykonanie 30 % zakresu Części I przedmiotu zamówienia Etap II wykonanie 70 % zakresu Części I przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót i dokumentacjach projektowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.11.11.00-9, 45.26.25.20-2, 45.22.35.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja budynku OSP Krościenko Wyżne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Krościenku Wyżnym o powierzchni użytkowej 209,95 m2 o kubaturze całkowitej 777,58 m3. Zakres prac w budynku: - roboty ziemne - izolacje termiczne belek podwalin nowych płytami z poliestru o grubości 6 cm, - 18,084m2 - docieplenie stropu nad piętrem płytami ze styropianu o grubości 10 cm - 99,55 m2 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (okien aluminiowych) na okna z PCV - 28,094 m2 - wymiana drzwi aluminiowych - 1,890 m2 - termomodernizacja podłoża i posadzki płytami styropianowymi o grubości 5 cm - 88,470 m2 - docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi o grubości 10 cm - 141,456 m2 - modernizacja instalacji c.o., zamontowanie rurociągów miedzianych o długości 219 m, wymiana grzejników 21 sztuk na grzejniki stalowe 2-płytowe, montaż głowic termostatycznych 21 sztuk, - rozbudowa budynku OSP Krościenko Wyżne - przebudowy dachu, - wykonanie ścianek działowych, - wykonanie okładzin ścian płytkami ceramicznymi, malowanie, - instalacji sanitarnych, - wykonanie robót zewnętrznych wykończeniowych, - modernizacja instalacji elektrycznej, - plac manewrowy, - parking, - chodnik. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót i dokumentacjach projektowych. UWAGA: OFERTY WINNY BYĆ SPORZĄDZONE ODDZIELNIE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI. KAŻDĄ CZĘŚĆ ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE OCENIAŁ ODDZIELNIE..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21-8, 45.45.30.00-7, 45.23.32.50-6, 45.33.23.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.