eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › dostawa, montaż, central klimatyzacyjnych z nawiewnikami laminarnymi w ramach dostosowania wyposażenia dwóch sal operacyjnych według projektu PBW "Modernizacja Instalacji Klimatyzacji Bloków Operacyjnych Chirurgiczno - Urologicznych wraz z podręczną stery

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-13

POZYCJA 34409

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bytom: dostawa, montaż, central klimatyzacyjnych z nawiewnikami laminarnymi w ramach dostosowania wyposażenia dwóch sal operacyjnych według projektu PBW "Modernizacja Instalacji Klimatyzacji Bloków Operacyjnych Chirurgiczno - Urologicznych wraz z podręczną sterylizacją" - opracowanie Bellatrix Bytom luty 2005 r. do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 21 września 1992 r. (Dz. U. Nr 74 poz. 366, załącznik 2, rozdz. I pkt. 28 w związku z pkt. 29 z późn. zm.).

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4, do kontaktów: w zakresie rzeczowym: Leszek Pawlaczek - Kierownik Działu Technicznego tel. 032 2810271 wew. 549, w zakresie formalno - prawnym mgr Izabela Chmiel - Kierownik Działu Zamówień Publicznych tel. 032 2810271 wew. 655 lub 502, Al. Legionów 10, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810271 do 79, fax 032 2810270 lub 2890913, e-mail: szpital4zampub@op.pl, www.szpital4.bytom.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, montaż, central klimatyzacyjnych z nawiewnikami laminarnymi w ramach dostosowania wyposażenia dwóch sal operacyjnych według projektu PBW "Modernizacja Instalacji Klimatyzacji Bloków Operacyjnych Chirurgiczno - Urologicznych wraz z podręczną sterylizacją" - opracowanie Bellatrix Bytom luty 2005 r. do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 21 września 1992 r. (Dz. U. Nr 74 poz. 366, załącznik 2, rozdz. I pkt. 28 w związku z pkt. 29 z późn. zm.). 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie jest finansowane z dotacji pochodzących z budżetu regionalnego dlatego termin zakończenia zadania ustalono na dzień 30.11.2005 r. i jest to termin, który umożliwi dotrzymanie warunków rozliczenia przedmiotowej inwestycji. Zadanie będzie realizowane w częściowo użytkowanym budynku B traktów operacyjnych sąsiadujących z wyłączonym czasowo zespołem pomieszczeń tj. od 01.10.2005 - 15.11.2005 trakt operacyjnego chirurgiczno - urologicznego. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania szczegółowo według specyfikacji technicznych warunków wykonania i odbioru robót przy zachowaniu dodatkowo następujących warunków organizacyjnych: 1. Prace montażowe brudne i generujące hałas wykonywać po godzinie 15:00 lub wyjątkowo w uzgodnionych z Inwestorem porach rannych. 2. Uszczelnić otwory drzwiowe pomiędzy traktem operacyjnym chirurgiczno - urologicznym a użytkowaną częścią traktu operacyjnego urazowo - okulistyczną. 3. Trakty komunikacyjne I piętra budynku B od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 - 15:00 tylko do transportu poacjentów oraz zapewnienia transportu czystego dla potrzeb technologicznych czynnych sal operacyjnych. Charakterystyka Techniczno - organizacyjna zespołów budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu (opis + część rysunkowa stanowi integralny załącznik do specyfikacji). Lampy operacyjne oraz uchylne kolumny anestezjologiczne dwa komplety po jednym komplecie do montażu w nawiewniku laminarnym dostarczy w terminie do 10.10.2005 roku Inwestor. Montaż i rozruch sprzętu medycznego w nawiewniku zostanie zrealizowany przez jego dostawcę, który zostanie wyłoniony w drodze przetargu (planowany termin otwarcia ofert 08.09.2005 roku) w terminie do 10.10.2005 roku. Zestawienie dokumentacji techniczno-organizacyjnej na podstawie, której należy przygotować ofertę przetargową: 1. Kompletny projekt wykonawczy Modernizacji instalacji klimatyzacji bloków operacyjnych chirurgiczno - urologicznych wraz z podręczną sterylizacją opracowany przez Bellatrix sp. z o. o. 41935 Bytom w lutym 2005 roku - załącznik Nr 2 do specyfikacji. 2. Specyfikacja techniczna robót instalacyjno-montażowych - załącznik Nr 3 do specyfikacji. 3. Przedmiar robót 001/2005 - załącznik Nr 4 do specyfikacji. 4. Pismo znak AAB.7354-80/05 z dnia 14 marca 2005 roku Wydziału architektury Urzędu Miejskiego w Bytomiu - załącznik Nr 5 do specyfikacji. W nawiewnikach laminarnych w terminie do 10.10.2005 roku dostawca sprzętu medycznego zainstaluje w uzgodnieniu z Wykonawcą lampę operacyjną i uchylną kolumnę anestezjologiczną. Inwestor planuje do zabudowy w nawiewnikach laminarnych lampy operacyjne dwuczasowe oraz uchylne kolumny anestezjologiczne standardowej konstrukcji. Zamawiający dopuszcza rozwiązania techniczne równoważne technicznie do rozwiązań określonych w PBW Modernizacja instalacji klimatyzacji bloków operacyjnych chirurgiczno - urologicznych wraz z podręczną sterylizacją - opracowanie Bellatrix - Bytom, luty 2005. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku rozwiązania równoważnego przedstawić do oferty w postaci dokumentacji technicznej (część rysunkowa i część opisowa uzgodniona z branżowymi rzeczoznawcami), która umożliwi jego ocenę przez rzeczoznawcę Zamawiającego na etapie badania ofert. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania na warunkach określonych w przepisach technicznych oraz innych normatywach sporządzić dokumentacje techniczną i kosztorysową zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) w sprawie zasad opracowania kosztorysu inwestorskiego. Przedmiotowa dokumentację należy przekazać Zamawiającemu przed odbiorem końcowym zadania. Do odbioru końcowego należy zgodnie ze stanem faktycznym sporządzić wykaz materiałów technicznych wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z certyfikatami krajowymi znak B lub certyfikatami europejskimi CE. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: poniżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 9 900,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp) - są uprawnieni do prowadzenia działalności objętej niniejszym postępowaniem. Do potwierdzenia: oświadczenie wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp): Do potwierdzenia: oświadczenie wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: - wykaz zamówień o podobnym charakterze (co do zakresu i wartości) zrealizowanych w okresie 3 ostatnich lat (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona krótsza). Do wykazu należy załączyć referencje potwierdzające, iż podane w wykazie zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. Minimalna ilość wykonanych zamówień - 1 zamówienie - wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (z podaniem posiadanego zawodu). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że pracownicy nadzoru posiadają uprawnienia branżowe, wymagane przepisami Prawo Budowlane oraz dokumenty potwierdzające członkostwo we właściwej Regionalnej Izbie Inżynierów Budownictwa - wykaz specjalistycznych narzędzi będących w dyspozycji wykonawcy, koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp) tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej jak wartość złożonej oferty. Do potwierdzenia: oświadczenie wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinia o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - z trzech ostatnich lat albo - okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp. Do potwierdzenia: oświadczenie wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: Zaświadczenie z ZUS, zaświadczenie z urzędu skarbowego, informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1-8 oraz art., 24 ust. 1 pkt 9.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.08.2005, cena - 30,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.08.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.08.2005, godzina 10:00, sala konferencyjna, budynek A, I piętro.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.