eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › dostawa serwera komputerowego oraz urządzeń komputerowych i sieciowych do Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni przy ul. Wojska Polskiego 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Września: dostawa serwera komputerowego oraz urządzeń komputerowych i sieciowych do Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni przy ul. Wojska Polskiego 2
Numer ogłoszenia: 344088 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni , ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6403535, faks 061 6402110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwrzesnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa serwera komputerowego oraz urządzeń komputerowych i sieciowych do Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni przy ul. Wojska Polskiego 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwera komputerowego oraz urządzeń komputerowych i sieciowych do Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni przy ul. Wojska Polskiego 2. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: I Serwer, macierz i urządzenie utm: Serwer komputerowy - 1 szt. (kod CPV-48822000-6), Macierz dyskowa - 1 szt. (kod CPV-30233141-1), Rozbudowa serwera HP ML 370 G4: - pamięć RAM dedykowana 4x Memory Kit (2x2048MB) (kod CPV 30236110-6), - karta HBA- 1 szt. (kod CPV-30233190-9), Urządzenie sieciowe klasy UTM - 1 szt. (kod CPV-32427000-2), Szafa teleinformatyczna 24U - 1szt. (kod CPV -30211200-3). II Zestawy komputerowe, komputer osobisty i punkt dostępowy: Zestawy komputerowe - 6 szt. (kod CPV-30213300-8, 30231300-0), Zestawy komputerowe #2 - 2 szt. (kod CPV - 30213300-8), Komputer osobisty - 1 szt. (kod CPV- 30213000-5), Punkt dostępowy - 1 szt. (kod CPV-32420000-3). III Drukarki i urządzenie wielofunkcyjne: drukarki laserowe - 2 szt. (kod CPV-30232110-8), drukarka atramentowa - 1 szt. (kod CPV- 30232130-4 ), urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. (kod CPV-30232110-8). Każda ze wskazanych powyżej części Zamówienia określana będzie dalej mianem Zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do Specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców, będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium : spełnia, nie spełnia. 3. Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24 ustawy, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ) Oświadczenie winno być podpisane przez Wykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa. W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 2. Aktualny wypis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz co najmniej 3 dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej o wartości wyrażonej w kwocie netto określonej przez Wykonawcę w ofercie), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, spełnienie tego warunku będzie wymagane dla każdej części osobno. 7. Dokumenty od minimum 3 zamawiających, na rzecz których świadczono dostawy stanowiące przedmiot zamówienia (co najmniej o wartości wyrażonej w kwocie netto określonej przez Wykonawcę w ofercie) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, spełnienie tego warunku będzie wymagane dla każdej części osobno. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Oświadczeniu Wykonawcy (załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) Wykonawca oświadczył, że przedstawi takie zobowiązanie. 9. Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności Firmy Wykonawcy (OC deliktowe), na sumę ubezpieczenia odpowiadającej co najmniej kwocie brutto złożonej oferty. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia winny być aktualne (ważne) na dzień składania i otwarcia ofert. Wykonawca winien posiadać w/w ubezpieczenie przez cały okres wykonywania zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedną część zamówienia polisa lub inny dokument ubezpieczenia powinny obejmować sumę ubezpieczenia odpowiadającą co najmniej kwocie brutto łącznie składanych części. 10. Ponadto Wykonawca ma dołączyć do oferty następujące dokumenty: - formularz oferty (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), - formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ, - opis techniczny przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ.. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wymienione wyżej dokumenty należy załączyć dla każdej części osobno. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2,4,5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zamiast dokumentów wymienionych w pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty wystawione zamiast dokumentów o których mowa pkt 2, 3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, wystawiony zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 5 wystawiony powinien być nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwrzesnia.pl - zakładka Zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września - pok. nr 13 (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września - pok. nr 13 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwer, macierz i urządzenie utm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer, macierz i urządzenie utm: Serwer komputerowy - 1 szt. (kod CPV-48822000-6), Macierz dyskowa - 1 szt. (kod CPV-30233141-1), Rozbudowa serwera HP ML 370 G4: - pamięć RAM dedykowana 4x Memory Kit (2x2048MB) (kod CPV 30236110-6), - karta HBA- 1 szt. (kod CPV-30233190-9) Urządzenie sieciowe klasy UTM - 1 szt. (kod CPV-32427000-2), Szafa teleinformatyczna 24U - 1szt. (kod CPV -30211200-3), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6, 30.23.31.41-4, 30.23.61.10-6, 30.23.31.90-9, 32.42.70.00-2, 30.21.12.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy komputerowe, komputer osobisty i punkt dostępowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komputerowe, komputer osobisty i punkt dostępowy: Zestawy komputerowe - 6 szt. (kod CPV-30213300-8, 30231300-0), Zestawy komputerowe #2 - 2 szt. (kod CPV - 30213300-8), Komputer osobisty - 1 szt. (kod CPV- 30213000-5), Punkt dostępowy - 1 szt. (kod CPV-32420000-3). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.30.00-5, 32.42.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarki i urządzenie wielofunkcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki i urządzenie wielofunkcyjne: drukarki laserowe - 2 szt. (kod CPV-30232110-8), drukarka atramentowa - 1 szt. (kod CPV- 30232130-4 ), urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. (kod CPV-30232110-8). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.