Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: roboty budowlane polegające na wymianie okien w lokalach komunalnych, budynków znajdujących się w zasobach Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w ilości około 2 321,76 m2
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, do kontaktów: Roman Kostrz - w zakresie przedmiotu zamówienia, Bożena Szklar - w zakresie dokumentacji przetargowej, ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, fax 022 6327242, e-mail: przetarg@zbkwola.waw.pl, www.zbkwola.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy w poniedziałek godz. 14:00-16:00, wtorek-piątek w godz. 12:00-14:00, Bożena Szklar, ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 632-88-02, fax 631-18-94. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane polegające na wymianie okien w lokalach komunalnych, budynków znajdujących się w zasobach Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w ilości około 2 321,76 m2. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane polegające na wymianie okien (z drewnianych na PCV) w lokalach komunalnych, budynków znajdujących się w zasobach Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w ilości około 2 321,76 m2. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: zasoby komunalne Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tys. EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 98;
III.1) Wymagane wadium: 24000.00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: -oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych, -zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, (dotyczy wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami).W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (Konsorcjum) dotyczy to każdego z podmiotów, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, dotyczy to podmiotów zbiorowych będących wykonawcami. W przypadku gdy ofertę skład kilka podmiotów działających wspólnie (Konsorcjum) dotyczy to każdego z podmiotów, - dokument potwierdzający wpłatę wadium, -wykaz zatrudnionych co najmniej 10 osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich doświadczenia oraz kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, -wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót bud. odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 3 roboty w zakr. wym. okien z których każda będzie miała wartość nie mniejszą niż 80% ceny oferty), -aktualną kopię polisy lub innego dokumentu ubezp., -oświad. wyk. o odnowieniu polisy, -kopię uprawnień budowlanych kier. robót pozwalających na realizację zamów. z aktualnym zaśw. Okręg. Izby Inż. Budownictwa.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena brutto - 96% Termin realizacji - 1% Gwarancja - 3% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.08.2005, cena - 61.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.08.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.08.2005, godzina 12:00, Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, Warszawa przy ul. Bema 70 sala nr 7.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.07.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa akcesoriów do sprzętu muzycznego dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stary Kostrzyń poprzez remont zastawki w km 1+220 oraz w km 2+170 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
- Zakup i dostawa wyposażenia części laboratoryjnej / zabiegowej dla potrzeb Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w PIM MSWiA
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie): ciek Goczałkowicki w km 0+820-4+019, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 3,199 km)
- remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (5 lokali).
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie prac remontowo-konserwatorskich w zabytkowym zespole pałacowo-parkowym w Dębinkach
- "Wykonanie prac konserwatorskich budynku przy ul. W. Pola 1 w Lesku".
- Realizacja robót budowlanych, dotyczących kontynuacji remontu konserwatorskiego elewacji od strony podwórza wraz z wymianą stolarki okiennej budynku Collegium Broscianum Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Wykonanie dwóch pomieszczeń chłodniczych do przechowywania preparatów szczepionkowych w budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Budowa budynku przedszkola i żłobka w Krosnowicach - II etap
- Remont szatni Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. St. Staszica w Białymstoku ul. Henryka Sienkiewicza 57, 15-002 Białystok
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.