Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-26
Suwałki: Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG dla 20 osób i Operator obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC) dla 20 osób.
Numer ogłoszenia: 344014 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych , ul. Sejneńska 33, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 565 36 30, faks 0-87 565 36 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG dla 20 osób i Operator obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC) dla 20 osób..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG dla 20 osób i Operator obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC) dla 20 osób.Uczestnikami kursu będą uczniowie Technikum nr 3 w Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach uczestnicy projektu pn. Nauka w technikum - wysokie loty i pewna przyszłość dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Zamówienie obejmuje 2 części: Cześć 1 - zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG dla 20 osób (2 grupy po 10 osób Wymagania i warunki realizacji zamówienia stawiane Wykonawcy: Miejsce realizacji kursu: na terenie miasta Suwałk. . Kurs powinien odbywać się zgodnie z Wytycznymi nr W-07/IS-41 Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: Odpowiednio przystosowane: sala do zajęć teoretycznych i halę przystosowaną do praktycznej nauki zawodu oraz uprawnionych wykładowców i instruktorów praktycznej nauki zawodu niezbędne materiały szkoleniowe i środki dydaktyczne przeznaczone do realizacji części teoretycznej kursu (tj. skrypty/podręczniki, itp.) umożliwiające prawidłowe przygotowanie się do egzaminu końcowego preparaty i środki ochrony indywidualnej i środki czystości, oraz materiały niezbędne do przeprowadzenia części praktycznej kursu. niezbędne ubrania robocze zapewniające bezpieczeństwo i ergonomię podczas kursu - odpowiednie do charakteru kursu ciepły posiłek każdego dnia kursu dla każdego z uczestników Koszty egzaminów dla osób uczestniczących poniesie wykonawca. Do egzaminu przystąpią wszyscy uczestnicy kursu. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu. Szkolenie winno obejmować łącznie 150 godzin- zajęcia teoretyczne i zajęcia praktyczne (1godzina dydaktyczna - 45 min.) Program szkolenia, winien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz. U. z 2012 r., poz. 186 z póź. Zm.) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu końcowego i wydania uczestnikom kursu, którzy uzyskają z egzaminu ocenę wyższą od niedostatecznej, zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz. U. z 2012 r., poz. 186 z późn. zm.). Certyfikaty winne zawierać informację o realizowaniu szkolenia w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, muszą być opatrzone logotypami . Kurs musi zakończyć się wydaniem dokumentu (książeczki spawacza potwierdzającej uzyskanie kwalifikacji w zawodzie spawacza) potwierdzającego ukończenie kursu zgodnie z jego programem. Realizacja szkolenia powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno - pedagogiczne. Materiały szkoleniowe oraz dokumenty szkolenia należy oznakować poprzez umieszczenie logo UE i EFS oraz informacji o środkach współfinansowania projektu. Do dokumentów szkolenia należy załączyć pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych, w którym zostaną wymienione materiały szkoleniowe otrzymane przez uczestników. Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. od 16.00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach od 7.00 do 15.00. Ewentualne zmiany godzin do ustalenia i zatwierdzenia przez koordynatora projektu Wykonawca ubezpieczy w niezbędnym zakresie(NNW) wszystkich uczestników kursu , przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże zamawiającemu, Koszty badań lekarskich pokrywa Zamawiający Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej, wewnętrznej kontroli szkolenia mającej na celu podnoszenie jakości szkolenia. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie przeszkoloną ilość osób. Z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe ani prawne Szczegółowy harmonogram Wykonawca ustali z koordynatorem projektu Wykonawca jest zobowiązany do sprawowania opieki nad uczestnikami szkolenia podczas zajęć i przerw między zajęciami. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad bhp obowiązujących przy realizacji zdań stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca przedłoży jako załącznik do umowy szczegółowy program kursu obejmujący zajęcia teoretyczne oraz praktyczne w łącznym wymiarze 150 godzin i spełniający wymogi określone w § 22 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 Nr 0, poz. 186) Część 2 - zorganizowanie i przeprowadzenie Kursu Operator obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC) dla 20 osób (2 grupy po 10 osób) Wymagania i warunki realizacji zamówienia stawiane Wykonawcy: Miejsce realizacji kursu: na terenie miasta Suwałk. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: Odpowiednio przystosowane: sala do zajęć teoretycznych (wyposażona w min. 10 stanowisk komputerowych z odpowiednim oprogramowaniem i min. 10 stanowisk z pulpitem sterującym - ilość w.w stanowisk ma zapewnić prawidłową realizacje kursu) halę do praktycznej nauki zawodu (wyposażona w min. 1 frezarkę CNC, 1 tokarkę CNC), uprawnionych wykładowców i instruktorów praktycznej nauki zawodu . niezbędne materiały szkoleniowe i środki dydaktyczne przeznaczone do realizacji części teoretycznej kursu (tj. skrypty/podręczniki itp.) umożliwiające prawidłowe przygotowanie się do egzaminu końcowego preparaty i środki ochrony indywidualnej i środki czystości, oraz materiały niezbędne do przeprowadzenia części praktycznej kursu.. niezbędne ubrania robocze zapewniające bezpieczeństwo i ergonomię podczas kursu - odpowiednie do charakteru kursu ciepły posiłek każdego dnia kursu dla każdego z uczestników Koszty egzaminów dla osób uczestniczących poniesie wykonawca. Do egzaminu przystąpi każdy uczestnik kursu. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych zgodnie z tematyką kursu. Szkolenie winno obejmować łącznie 200 godzin- zajęcia teoretyczne i zajęcia praktyczne ( 1godzina dydaktyczna - 45 min.) Program szkolenia, winien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz. U. z 2012 r., poz. 186 z póź. zm.) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu końcowego i wydania uczestnikom kursu, którzy uzyskają z egzaminu ocenę wyższą od niedostatecznej, zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz. U. z 2012 r., poz. 186 z późn. zm.). Certyfikaty winne zawierać informację o realizowaniu szkolenia w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, muszą być opatrzone logotypami Kurs musi kończyć się egzaminem wewnętrznym Realizacja kursu powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno - pedagogiczne. Materiały szkoleniowe oraz dokumenty szkolenia należy oznakować poprzez umieszczenie logo UE i EFS oraz informacji o środkach współfinansowania projektu. Do dokumentów szkolenia należy załączyć pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych, w którym zostaną wymienione materiały szkoleniowe otrzymane przez uczestników. Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku w godz. od 16.00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach od 7.00 do 15.00. Ewentualne zmiany godzin do ustalenia i zatwierdzenia przez koordynatora projektu Wykonawca ubezpieczy w niezbędnym zakresie(NNW) wszystkich uczestników kursu , przed rozpoczęciem zajęć - kopie polis przekaże zamawiającemu, Koszty badań lekarskich pokrywa Zamawiający Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej, wewnętrznej kontroli szkolenia mającej na celu podnoszenie jakości szkolenia. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie przeszkoloną ilość osób. Z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe ani prawne Szczegółowy harmonogram Wykonawca ustali z koordynatorem projektu Wykonawca jest zobowiązany do sprawowania opieki nad uczestnikami szkolenia podczas zajęć i przerw miedzy zajęciami. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad bhp obowiązujących przy realizacji zadań stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca przedłoży jako załącznik do umowy szczegółowy program kursu obejmujący zajęcia teoretyczne oraz praktyczne w łącznym wymiarze 200 godzin i spełniający wymogi określone w § 22 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 Nr 0, poz. 186).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają następujące zmiany umowy: 1) zmiany osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy, 2) zmiany liczebności uczestników na mniejszą (w przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata/tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa w szkoleniu lub niestawienia się kandydata/tki na szkolenie pomimo wezwania Zamawiającego), 3) zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 4) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; 5) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; 6) w razie zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zst.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Technicznych
16-400 Suwałki
ul. Sejneńska 33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 15:00, miejsce: Zespół Szkół Technicznych 16-400 Suwałki ul. Sejneńska 33 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nauka w technikum - wysokie loty i pewna przyszłość dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej zabezpieczenia i remontu stropu nad piwnicą w budynku przy ul. 1 Maja 28 w Suwałkach stanowiącym własność Gminy Miasto Suwałki
- Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84
- " Rozbiórka budynku przy ul. Szpitalnej 62"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.