eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Usługi - sprzątanie pomieszczeń biurowych (własny sprzęt, środki czyszczące i higieniczne) w dwóch obiektach Sądu Rejonowego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4 i ul. Różanej 2 oraz sprzątanie posesji i utrzymanie terenów zielonych na posesji budynku przy ul. Okulickiego 2-4 kod CPV - 90910000- 9 - 90911200-8 - 90919200-4 - 90914000-7 Postępowanie nr ZP/2/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-01

Świdnica: Usługi - sprzątanie pomieszczeń biurowych (własny sprzęt, środki czyszczące i higieniczne) w dwóch obiektach Sądu Rejonowego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4 i ul. Różanej 2 oraz sprzątanie posesji i utrzymanie terenów zielonych na posesji budynku przy ul. Okulickiego 2-4 kod CPV - 90910000- 9 - 90911200-8 - 90919200-4 - 90914000-7 Postępowanie nr ZP/2/2010
Numer ogłoszenia: 343971 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Świdnicy , ul. Okulickiego 2-4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 8518400, faks 74 8518466.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidnica.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi - sprzątanie pomieszczeń biurowych (własny sprzęt, środki czyszczące i higieniczne) w dwóch obiektach Sądu Rejonowego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4 i ul. Różanej 2 oraz sprzątanie posesji i utrzymanie terenów zielonych na posesji budynku przy ul. Okulickiego 2-4 kod CPV - 90910000- 9 - 90911200-8 - 90919200-4 - 90914000-7 Postępowanie nr ZP/2/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi obejmujące usługę sprzątania biur i posesji budynku przy ul. Okulickiego 2-4 oraz sprzątania biur przy ul. Różanej 2 oraz usługę utrzymania terenów zielonych na posesji przy ul. Okulickiego 2-4 3.1. Zamówienie dotyczy usługi polegającej na: A) sprzątaniu pomieszczeń biurowych przy użyciu własnego sprzętu, środków czyszczących, stałego zabezpieczenia papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie i zapachowych kostek WC o jakości nie odbiegającej od średniej występujących na rynku w/w towarów oraz w ilościach zabezpieczających naturalne potrzeby pracowników Sądu Rejonowego w Świdnicy w dwóch obiektach Sądu tj. w budynku przy ul. Okulickiego 2-4 o powierzchni ogólnej do sprzątania ok. 3.772,72 m2 oraz w budynku przy ul. Różanej 2 o powierzchni ogólnej do sprzątania ok. 762,82 m2. Sprzątanie w budynkach należących do Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku włącznie w godzinach od 15:00 do 22:00 uwzględniajac dodatkowe oddelegowanie na wniosek Zamawiającego swojego pracownika lub pracowników do interwencyjnego (wcześniej nie przewidywanego) wykonania prac z danego zakresu umowy w godzinach 7:30 - 14:00 i w terminach jak wyżej, jeśli taka potrzeba zaistnieje. B) Wymagany serwis dzienny ( 1 osoba ) w godzinach 7.30 - 15.30, w dni robocze (od poniedziałku do piątku ) w budynku Sądu Rejonowego w Świdnicy ul. Okulickiego 2-4. Do zakresu serwisu dziennego należy: - sprzątanie pomieszczeń w Sądzie Rejonowym o tzw. ograniczonym dostępie, które musi być wykonane w godzinach urzędowania, - sprzątanie na bieżąco toalet, czyszczenie urządzeń sanitarnych, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych (mydło, ręczniki, papier toaletowy), opróżnianie pojemników na śmieci i wymiana worków foliowych - utrzymanie czystości przed wejściem i w wejściu do budynku (zamiatanie, czyszczenie wycieraczek, mycie drzwi wejściowych), - podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzątania zgłoszonych przez Zamawiającego ustnie, telefonicznie lub pisemnie. - sprzątanie pomieszczeń archiwalnych i magazynowych 2 razy w miesiącu, w obecności bezpośredniego użytkownika pomieszczeń (osoby materialnie odpowiedzialnej). C) sprzątanie posesji przy budynku przy ul. Okulickiego 2-4 we wszystkie dni tygodnia w godzinach porannych, tak aby prace zakończyć do godz. 7:15 (uwzględniając dyżury w okresie zimowym w godz. 9:00 do 15:00 w zależności od warunków atmosferycznych tj. np. opady śniegu, odwilż itp.). D) utrzymaniu terenów zielonych na posesji przy ul. Okulickiego 2-4. 3.2. Usługa wykonywana przez pracowników w ilości minimalnej 6 osób łącznie w rozbiciu minimum 4 osób realizujących usługę w obiekcie przy ul. Okulickiego 2-4 i minimum 2 osób realizujących usługę w obiekcie przy ul. Różanej 2. 3.3. Usługa wykonywana wyłącznie przez pracowników nie rejestrowanych w ewidencji Krajowego Rejestru Karnego. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu pracowników, którzy będą realizować dane zlecenie i załączyć do każdego w/w pracownika odpisu z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. 3.4. Ramowy zakres usług sprzątania pokoi, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, gospodarczych i archiwalnych oraz posesji oraz usługi utrzymania terenów zielonych w otoczeniu posesji przy ul. Okulickiego 2-4 : - Mycie okien - Mycie posadzek, podłóg, schodów - Mycie toalet, urządzeń sanitarnych oraz powierzchni wykładanych glazurą - Opróżnianie koszy na odpady do pojemnika głównego wskazanego przez Zamawiającego - Ścieranie kurzu z mebli, czyszczenie krzeseł i foteli tapicerowanych - Odkurzanie wykładzin podłogowych, pranie i czyszczenie - Mycie powierzchni i elementów różnych tj. /lustra, lamperie, boazerie, półki, grzejniki itp./, pranie żaluzji i firanek - Wymiana papieru toaletowego, ręczników papierowych, napełnianie pojemników mydłem, wymiana środków zapachowych w toaletach /materiały wykonawcy/ - Sprzątanie posesji / w okresie zimowym w zależności od warunków atmosferycznych : odśnieżanie, posypywanie piaskiem, usuwanie błota z chodników ze szczególnym uwzględnieniem wejścia głównego. Zamawiający dysponuje miejscem do składowania piasku na terenie posesji/. - Utrzymanie terenów zielonych na posesji poprzez koszenie trawy, przycinanie drzew i krzewów. - Dodatkowe czynności w postaci bieżących prac porządkowych, wyłączanie oświetlenia i zamykanie okien, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż, informowanie zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach ruchomości biurowych oraz wszelkich innych znajdujących się w pomieszczeniach. 3.5. Usługa realizowana z częstotliwością zależną od rodzaju powierzchni sprzątanej tj.: - Okna - mycie w miarę potrzeb (minimum 2x w roku) - Posadzki, podłogi i schody - mycie codziennie i konserwacja 1x w tygodniu - Dywany i wykładziny - odkurzanie codziennie, pranie w miarę potrzeb - Meble biurowe - wycieranie na wilgotno środkami do mycia mebli codziennie na powierzchniach ogólnodostępnych i 1x w tygodniu na powierzchniach trudno dostępnych, - Sanitariaty - codzienne mycie i dezynfekcja posadzek, ścian, urządzeń sanitarnych, uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, środków zapachowych, - Lustra - mycie codziennie - Telefony - przecieranie środkami do tego typu urządzeń w miarę potrzeb - Krzesła i fotele - odkurzanie tapicerek codziennie i pranie w miarę potrzeb - Kosze na śmieci - opróżnianie codziennie, mycie w miarę potrzeb (minimum 1x w tygodniu) - Powierzchnie i elementy różne (lamperie, boazerie, poręcze, parapety, półki, archiwa, drzwi, grzejniki CO itp.) - mycie w miarę potrzeb (minimum 1x w tygodniu) Żaluzje - czyszczenie na sucho w miarę potrzeb - Koszenie trawy w okresie kwiecień - październik (minimum 1x miesięcznie) - Przycinanie drzew i krzewów (minimum 2x rocznie) 3.6. Użyte do realizacji usługi środki czystości , środki do odświeżania powietrza, kostki toaletowe, środki dezynfekcyjne winny odpowiadać określonym prawem normom oraz standardom zdrowia i higieny, posiadać odpowiednie atesty oraz świadectwa dopuszczenia. Zamawiający nie dopuszcza do stosowania środków do użytku domowego. Użyte środki winny mieć cechy nie gorsze niż produkty typu Lakma, Akrylan, Lakma Cleaner, Toplu, Carp poli, Lakma Watlook. Zamawiający zastrzega sobie ciągłe prawo kontroli stosowanych środków czystości. Przewiduje się możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości do 50% zamówienia podstawowego dotyczącego przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji, w przypadku gdy z przyczyn obiektywnych nie będzie możliwe zawarcie nowej umowy na usługi sprzątania w przewidzianym terminie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości do 50% zamówienia podstawowego dotyczącego przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji, w przypadku gdy z przyczyn obiektywnych nie będzie możliwe zawarcie nowej umowy na usługi sprzątania w przewidzianym terminie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 17.1. W postępowaniu nie obowiązuje wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2. wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub są w trakcie realizacji co najmniej 1 zamówienia o powierzchni budynku minimum 3.000 m2 (słownie: dwóch tysięcy), o podobnym charakterze, co przedmiot niniejszego postępowania, polegającego na sprzątaniu obiektów użyteczności publicznej oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługa(i) te zostały lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełniają wszystkie wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (minimum zatrudnienia to 8 osób ze wskazaniem kierownika Koordynatora oraz przedstawieniem dla każdego pracownika aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego. c) Dysponują odpowiednim minimum sprzętowym tj. - odkurzaczami o technologii sucho -mokro - 1 szt. - odkurzaczami o technologii sucho - 2 szt. - wytwornicą suchej piany do prania wykładzin - 1 szt. - polerką do polerowania - 1 szt. - kosiarką żyłową - 1 szt. - wózkami dwuwiadrowymi do sprzątania - 5 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.3. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 złotych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie art. 44 ustawy wymagane jest złożenie: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2, Na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 2267, poz. 1817) wymagane jest złożenie: 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) wykazu analogicznych usług, o których mowa w pkt IV.1.4) SIZW, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, tj. w formie referencji lub protokołów odbioru; zgodnie z załącznikiem nr 3 do oferty; 7) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 8) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia brutto umowy na skutek urzędowej zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT). Wskazany w ofercie miesięczny ryczałt netto nie podlega zmianom w okresie obowiązywania umowy i stanowi podstawę do przeliczenia wartości brutto o zmienioną stawkę podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swidnica.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Okulickiego 2-4 pok. 110 Tel.(074) 85-18-467, 85-18-452; Fax.(074) 85-18-466; Mail: srs@swidnica.sr.gov..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 09:00, miejsce: w Sądzie Rejonowym w Świdnicy ul. Okulickiego 2-4 w Sekcji Finansowej, pokój 110 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.