eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wykonanie napraw bieżących i obsług technicznych pojazdów mechanicznych Zamawiającego wraz z zakupem i instalacją części zamiennych, sprawa 93/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Gdynia: Wykonanie napraw bieżących i obsług technicznych pojazdów mechanicznych Zamawiającego wraz z zakupem i instalacją części zamiennych, sprawa 93/2008
Numer ogłoszenia: 34392 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4024, ul. Strażacka 2-8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265076, fax 058 6265076.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie napraw bieżących i obsług technicznych pojazdów mechanicznych Zamawiającego wraz z zakupem i instalacją części zamiennych, sprawa 93/2008.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie napraw bieżących i obsług technicznych pojazdów mechanicznych zamawiającego wraz z zakupem i instalacją części zamiennych. 1. Przez naprawy bieżące zamawiający rozumie zakres prac lakierniczych, blacharskich i mechanicznych: a. Pod pojęciem prac lakierniczych zamawiający rozumie nakładanie warstw powłoki lakierniczej -farbami podkładowymi i wierzchnimi- na karoserii nadwozia jak również pokrywanie specjalnymi środkami konserwującymi profili zamkniętych i powierzchni spodniej podwozia pojazdu - wartość prac lakierniczych podawana jako cena 1 rbh. b. Pod pojęciem prac blacharskich zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo - wymiennych elementów poszycia nadwozia -podwozia- poprzez wycinanie i wstawianie ubytków poszycia nadwozia -całych lub jego fragmentów, ewentualnie elementów konstrukcyjnych pojazdu typu wsporniki, wieszaki, podpory, itp.- oraz spajanie wykonanych /wstawek/ z konstrukcją pojazdu różnymi technikami łączenia metali /spawanie elektryczne lub gazowe, spawanie technikami MIG-MAG, zgrzewanie metali, lutowanie twarde i miękkie, nitowanie, zagniatanie, itp./ - wartość prac blacharskich podawana jako cena 1 rbh. c. Pod pojęciem prac mechanicznych zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo - wymiennych elementów poszczególnych układów technologicznych pojazdu z wykorzystaniem części zamiennych pojazdu, akcesoriów samochodowych, materiałów eksploatacyjnych /np.: filtry, paski klinowe i zębate, elementy trąco - ścierne, itp./, które zużywają w sposób naturalny w czasie eksploatacji pojazdu jak również tych, które ulegają awariom i usterkom. Do prac tych zamawiający zalicza również naprawy całości lub fragmentów instalacji elektrycznej pojazdu /w przypadku zaistnienia usterki lub awarii poszczególnych obwodów elektrycznych/ - wartość prac mechanicznych podawana jako cena 1 rbh. 2.Przez zakup części zamiennych wraz z instalacją zamawiający rozumie zakup części w zależności od bieżących potrzeb wynikających z w/w napraw i obsług technicznych pojazdów mechanicznych. W związku z powyższym zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia potrzeb ilościowo-asortymentowych części zamiennych oraz do około 10% zmiany ilościowej w zamawianym asortymencie wymienionym w rozbiciu na grupy, stosownie do każdej z części postępowania. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe 50.13.11.00 - 50.13.11.00 .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej u Pzp): a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2. Zamawiający w toku sprawdzania ofert dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia /nie spełnia na druku ZP - 17, kolejno dla każdego z wymaganych warunków, oraz zgodności z treścią SIWZ. Zamawiający dokona ww. czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust 3 ustawy Pzp. 3. Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo /nie później niż/, czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona /za zgodność/ przez osoby uprawnione. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni zostaną wykonawcy, co do których zastosowanie mają przepisy art. 24 ust.1 -10, art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający powiadomi wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a jego ofertę uzna za odrzuconą. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Zamawiający przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie traktuje spółki cywilne i konsorcja. a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinien oddzielnie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. VII niniejszej SIWZ. Ponadto tacy wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty zgodnie z pkt. XII. 7 3) SIWZ. b) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, mogą zostać wezwani do przedstawienia zamawiającemu stosownej umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w US oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS czy KRUS.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4024 ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia pokój nr 2 w godz. 10:00 - 13:00.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4024 ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia Kancelaria JW 4024 II piętro, czynna jest od poniedziałku do piątku w godz.: 730 - 1100 oraz 1300 - 1500..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawy bieżące i obsługi techniczne wraz z zakupem i instalacją części zamiennych pojazdów mechanicznych zamawiającego marki FIAT.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: FIAT SIENA 1.6 HL; SUF1780000303707; SUF17800003037142; SUF17800003046593; SUF17800003046590; Grupa 2: FIAT DUCATO 2.0 JTD; ZFA24400007212906 Realizacja części 1 niniejszego zamówienia została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia pkt. III SIWZ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawy bieżące i obsługi techniczne wraz z zakupem i instalacją części zamiennych pojazdów mechanicznych zamawiającego marki DAEWOO..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: DAEWOO LEGANZA 2.0 CDX; KLAVF69ZEYB213182 Grupa 2: DAEWOO NUBIRA 2.0 CDX; KLAJF69ZEYK351112 Grupa 3: POLONEZ CARO 1.6 (CARGO); SUPB08CEBVG125248 Realizacja części 2 niniejszego zamówienia została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia pkt. III SIWZ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawy bieżące i obsługi techniczne wraz z zakupem i instalacją części zamiennych pojazdów mechanicznych zamawiającego marki OPEL..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: OPEL ASTRA CLASSIC FX1.4NZ; WOLOTFF19W5062784; WOLOTFF19W5064186; WOLOTFF19W5062853 Grupa 2: OPEL ASTRA II G 1.8; WOLOTGF6915320026; OLOTGF6915323249 Grupa 3: OPEL ASTRA II G 1.6; WOLOTGF695G035115; OLOTGF695G081688; WOLOTGF695G081994 Grupa 4: OPEL VECTRA 2.0 Z-C;WOLOZCF6951039619 Realizacja części 3 niniejszego zamówienia została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia pkt. III SIWZ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawy bieżące i obsługi techniczne wraz z zakupem i instalacją części zamiennych pojazdów mechanicznych zamawiającego marki: LUBLIN, TARPAN HONKER, FORD TRANSIT, OPEL MOVANO..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: LUBLIN II 3322; SUL33221100023427; SUL332212W0035579; SUL332212W0035585; LUBLIN II 3314; SUL331412W0035342; SUL331412W0035376; LUBLIN 3 3372; SUL035212X0039462 LUBLIN 3 3352; SUL335222Y0069738 Grupa 2: TARPAN HONKER 2324; SUL232414U0000112; TARPAN HONKER 2424; SUL242424Y0000921 Grupa 3: FORD TRANSIT FT100S 2.5D; WFOHXXGGVHCX98870 Grupa 4: OPEL MOVANO 2.5 CDTi; VN1F9AVD535057283 Realizacja części 4 niniejszego zamówienia została zawarta w opisie do przedmiotu zamówienia pkt. III SIWZ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naprawy bieżące i obsługi techniczne wraz z zakupem i instalacją części zamiennych autobusów..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: KAPENA typ IVECO 65C-THESI; ZCFC65A0015341464 Grupa 2: JELCZ T120/3 /EWA/; SUJ123410W0000007; SUJ123410Y0000037; SUJ123410Y0000040 Grupa 3: AUTOSAN A10-12T /LIDER/; SUALD4MCPVS620058 Grupa 4: AUTOSAN H6-10.03 /MELON/: SUADW1PPPWS510155 Grupa 5: AUTOSAN H9-20; 020001 Realizacja części 5 niniejszego zamówienia została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia pkt. III SIWZ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Naprawy bieżące i obsługi techniczne wraz z zakupem i instalacją części zamiennych samochodów ciężarowych..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: IVECO EuroCargo 260ML+ naczepa ZREMB N-110; ZCFM1GGH012449241; SWZN11000Y0000019 Grupa 2: STAR M-70; SUSM70ZZZ2F000642 Grupa 3: STAR 1142T; SUS1142CEW0014768; SUS1142CEW0014771; SUS1142CEW0014766 Grupa 4: STAR 1142CE-3W; SUS1142CEW0014695 Grupa 5: STAR 266 AS-2; 8421985 Grupa 6: STAR 266; 5416097; 2425285; 6417885; 8421847; 6217022 Grupa 7: STAR 200; 69296; 69300; 75372 Realizacja części 6 niniejszego zamówienia została zawarta w opisie przedmiotu zamówienia pkt. III SIWZ..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.