eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa › Modernizacja przestrzeni publicznej w Żelaznej ul. Opolska 37 na działkach nr 893(131 i 722(120 km. 3 w celu integracji społecznej oraz rozwoju turystyki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Dąbrowa: Modernizacja przestrzeni publicznej w Żelaznej ul. Opolska 37 na działkach nr 893(131 i 722(120 km. 3 w celu integracji społecznej oraz rozwoju turystyki.
Numer ogłoszenia: 343884 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa , ul. ks. prof. J. Sztonyka 56, 49-120 Dąbrowa, woj. opolskie, tel. 0-77 464 10 10, faks 0-77 464 10 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadabrowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja przestrzeni publicznej w Żelaznej ul. Opolska 37 na działkach nr 893(131 i 722(120 km. 3 w celu integracji społecznej oraz rozwoju turystyki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja przestrzeni publicznej w Żelaznej ul. Opolska 37 na działkach nr 893(131 i 722(120 km. 3 w celu integracji społecznej oraz rozwoju turystyki zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ w zakresie określonym w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ. Wykonanie m. in. następującego zakresu prac: -budowa 10 miejsc postojowych na samochody osobowe wraz z jezdnią manewrową i chodnikiem (nawierzchnia z kostki betonowej POLBRUK - 606,01 m2), -budowa obiektów małej architektury tj. stojak na rowery, ławka, stół, tablica informacji turystycznej, -budowa wiaty przystankowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia posiadania ww. wymagań wykonawca przedstawi dokumenty określone w pkt. 10 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz -oferta wykonawcy- wraz z podaniem ceny oferty oraz jako załączniki ponumerowane wg porządku przedstawionego poniżej. nr 1 oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych - W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 zobowiązany jest złożyć Pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców, natomiast każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa oświadczenie na mocy art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. nr 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia /wydany (lub potwierdzony) nie wcześniej niż 6 m-cy od daty składania ofert/ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), nr 3 zaakceptowany projekt umowy nr 4 kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót+ narzuty do kosztorysu nr 5 kopię uprawnień budowlanych /dot. branży drogowej / w zakresie przedmiotowego zadania. nr 6 wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania Wymaganie podstawowe: roboty o wartości (brutto) min. 100.000zł nr 7 referencje /dokumenty/ potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 6 zostały wykonane należycie, Wymaganie podstawowe: Ilość pozytywnych referencji ww. robót powinna wynosić min. 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminadabrowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pok. nr 10, lub za zaliczeniem pocztowym, cena SIWZ wynosi 10 zł plus VAT. W przypadku przekazania SIWZ pocztą należy doliczyć koszty zaliczenia pocztowego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego pok. nr 5 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.