eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Kamienna Góra: Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze
Numer ogłoszenia: 343878 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. , ul. Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7462570, faks 075 7462577.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcrnzoz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych do Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Spółka z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: Część I - dostawa produktów mleczarskich Część II - dostawa tłuszczów roślinnych CPV: 15.50.00.00-3 - produkty mleczarskie 15.43.00.00-1 - tłuszcze jadalne 3. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych produktów zawarte jest w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na wymienione artykuły na okres 12 miesięcy. Ilości te (podane w załącznikach) stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. 5. Miejscem dostawy jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze z siedzibą przy ul. J. Korczaka 1, Pawilon II B - kuchnia , parter budynku. 6. Dostawy realizowane będą w partiach, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem w formie pisemnej, faksowej lub telefonicznej. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. 7. Dostawa mleka odbywać się będą codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 5.00 do godziny 6.00, za wyjątkiem dni świątecznych (ustawowo wolnych od pracy). 8. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego (Pawilon II B - kuchnia). 9. Dostarczane produkty muszą być: a) świeże, bardzo dobrej jakości i spełniać wszystkie obowiązujące w tym zakresie normy, b) dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, z etykietą handlową identyfikującą dany artykuł i z podanym na etykiecie terminem przydatności do spożycia, c) dostarczane środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności. 10. Podana w załącznikach waga (gramatura) dotyczy pojedynczego opakowania danego artykułu. Artykuły, dla których określono wagę opakowań nie mogą być dostarczane luzem. 11. Produkty powinny posiadać odpowiednio długie okresy (terminy) przydatności do spożycia, stosownie do rodzaju asortymentu. 12. W przypadku wykrycia wad zamówionych produktów lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo złożenia reklamacji. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Dostawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem. 13. Reklamacje mogą być zgłaszane telefonicznie lub pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego wymienionych w umowie. W przypadku pisemnego zgłoszenia reklamacji, Dostawca zobowiązany jest również pisemnie potwierdzić fakt jej przyjęcia. Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia: 1. Mleko 2% (opak. 10 l) litr 45.000 2. Śmietana 30% (opak 10 - 20 l) litr 1.000 3. Ser twardy żółty kg 250 4. Ser topiony kostka 100 g (bez dodatków) kg 400 5. Jogurt owocowy 120-150 g szt. 4.500 6. Jogurt naturalny 125 - 135 g szt. 500 Załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia 1. Masło roślinne kostka 250 g kg 2.500 2. Margaryna mleczna kostka 250 g kg 1.500.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.43.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uzna się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 oraz stosownie do sytuacji Wykonawcy : Dokument 2A lub Dokument 2B. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcrnzoz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze, ul.J.Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra, Pawilon I - parter.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze, ul.J.Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra, Pawilon I - parter (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mleko 2% (opak. 10 l) litr 45.000 2. Śmietana 30% (opak 10 - 20 l) litr 1.000 3. Ser twardy żółty kg 250 4. Ser topiony kostka 100 g (bez dodatków) kg 400 5. Jogurt owocowy 120-150 g szt. 4.500 6. Jogurt naturalny 125 - 135 g szt. 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tłuszcze roślinne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Masło roślinne kostka 250 g kg 2.500 2. Margaryna mleczna kostka 250 g kg 1.500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.